Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

ŠKODA Yeti

Fora

  1. Interiér

    vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....

    958
    příspěvků
  2. Exteriér

    Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

    1 351
    příspěvků
  3. Motor

    Vše o motoru, a výfucích, poruchy, úprav

    3 986
    příspěvků
  4. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    1 676
    příspěvků
  5. Podvozek

    Nápravy,převodovém ústrojí, tlumiče, pružiny, kola...

    1 289
    příspěvků
  6. Autohifi

    Rádia a vše kolem duc duc

    671
    příspěvků
  7. Ostatní

    co se jinam nehodí

    4 213
    příspěvků


    • Aktuální příspěvky

      • Zdravím všechny,    chystám se na první výměnu předních brzdových kotoučů a destiček na moji Fabii 1.2 TSI 77kW a zajímalo by mě Vaše doporučení ohledně značek kotoučů a destiček. Rozměry a podobné parametry mám zjištěné, v autodílech se vyznám, takže vím, že za jedny z nejlepších značek u brzd se považují Zimmermann, Textar, ATE, Brembo nebo Ferodo. Zajímá mě tedy čistě zkušenost ostatních s těmito brzdami, případně i kombinace těchto brzd. Nemusím mít kotouče a destičky od jedné značky. 
      • Ahoj stal sem se majitele O1 combi 1.9 tdi 81kw s climatronicem a rad bych poradne pochopil jak funguje. Jsou tam rezimy auto a econ. Nekde sem cetl ze econ je vlastne jen ventilace jako kdyby to klimu ani nemelo. Jak funguje rezim AUTO? nekde pisou ze se klima nepusti pri nejake teplote ale me jede jen asi nesepne kompresor vidte. A navic ze režim auto bere udaje z cidel teploty apod ale me venkovni teplotu ukazuje stejnou jako na panelu klimy a to cca o 10°C min nez skutečně je. A taky sem nekde cetl neco o spojce klimy tak jak klimu pouzivat abych to hned neodrovnal. Diky za odpovědi   Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk    
      • Ahoj, já před 3 týdny koupil Rapida 2013 1.2 TSI 77kW ( 133.xxx km )po 2.majitelce ( soukromý prodej ). Auto jede slušně, tahá pěkně, ale někdy mám pocit, že turbo ve stejných otáčkách (např. 2.200 ot.) , stejném rychl. stupni ( 2. či 3.) táhne razantně a auto zrychluje a někdy táhne, jako by turbo táhlo jen z 50%. Máte někdo obdobný pocit a zkušeností ? Rovněž, když v autě jedou tři dospělí, tak už to není žádná sláva a o nějakém výrazném turboefektu moc nemůžu mluvit. Díky 
      • 235/50 R 19 103V Continental WinterContact TS 850P FR, XL Zimní
      • Teď už jenom doufat aby ty ATE po ujetí nějakých 4 - 5 tkm nekopaly....
    ×