Podle stavu toho bordelu to vypadá, že už to tam nějakou chvíli je. Začal bych pořádným odmaštěním všeho a následně zkoumání kde to začne vzlínat. Jinak můžeš přetěsnit půl motoru a trefit se nemusíš.
Škodovka k tomu píše toto. Nicméně by bylo dobrý udělqt pořádnou diagnostiku na snímače teploty nasávaného vzduchu. Plus kontrola motorového prostoru na okus kunama apod.
−Výměna termostatu pro chladič chladícího okruhu plnícího
vzduchu č. d. 5QF 121 049 AP
Bouchaji vsechny i tlumice po vymene proste to je jiz normalni stav. Tlumice se davaji od 07/24 stejne i vymeny jsou za tyto tlumice. Zadne jine nebouchajici nejsou. Strasna demagogie tady.
Ak držím dole v strede z vnútornej strany hneď vedľa loga L&K, tak môj nereaguje a o 10 sekúnd píše hlášku. Musím mať prst o nejaké 2-3 cm vpravo.
Mimochodom, skúšal si niekedy funkciu úplného samočinného núdzového zastavenia ak nedržíš volant? Funguje to, ale niekde som čítal, že by to malo odstaviť auto na krajnici, ale mne auto ostane stáť v jazdnom pruhu diaľnice. Ak by si náhodou mal čas a možnosť to na diaľnici bezpečne otestovať, môžeš napísať, že ako sa to správa na tvojom aute? Vďaka.