Jump to content

ŠKODA Yeti

Forums

  1. Interiér

    vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....

    996
    posts
  2. Exteriér

    Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

    1,364
    posts
  3. Motor

    Vše o motoru, a výfucích, poruchy, úprav

    4,015
    posts
  4. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    1,795
    posts
  5. Podvozek

    Nápravy,převodovém ústrojí, tlumiče, pružiny, kola...

    1,313
    posts
  6. Autohifi, Navigace

    Rádia a vše kolem duc duc

    679
    posts
  7. Ostatní

    co se jinam nehodí

    4,214
    posts


    • Aktuální příspěvky

      • Tak dnes rodinný výlet pri veľmi špecifických podmienkach. Okresky, žiadne kopce, veľa sviatočných vodičov čiže maximalne plynulo na hranici limitov +5kmh kvoli policajtom. 2 dospelí, 1 dieťa a úplne relaxačná jazda v D režime DSG (miestami aj za 1250 rpm). A výsledok je pekný. Keby veľmi chcem... myslim ze dostať sa pod 4 by sa dnes dalo. 
      • Buď porušené vedení, nebo vadný samotný napínač - nic víc se na tom vymyslet nedá
      • Asi jak píše kolega výše, moje zkušenost je taková, že když vyrazím z Brna na Žďárské vrchy a od Předkláštěří hodím na DSG ve Scoutovi sport tak při razantnější jízdě spotřeba 8,9-9,3l. Pokud stejnou trasu jedu klidným tempem tak spotřeba 6,7l. Na této trase je samá zatáčka a kopec hore dole.
      • Ahoj, zrovna řeším na svém Scoutovi také rozvody. Jsem majitele cca dva měsíce, nájezd 154 tis. km a začal pískat při studeným motoru rozvoďák. Nechápu jak by to v tomhle stavu mohlo dát dalších 50 tis. km 😄 Máte někdo podobnou zkušenost ?
    ×