Publikováno Prosinec 9, 201113 r Zdravím Vás, mám problém s autem. Pokud přeřazuji na vyšší rychlost, tak auto začne jakoby "bublat" a snaží se přidat - z výfuku se valí černý kouř a v motoru jakoby nějaké lopatky "klepaly"... Stává se to hlavně u rychlosti 4,5,6 (to "bublání"). Nedávno mi dělali kompletně nové rozvody, včera měnili turbo garret kompletně nové včetně alternátoru (které se mi také vysypalo). Po výměně turba auto jede lépe (už mi při vyšších otáčkách neháže do nouzovehé režimu - po vypnutí a zapnutí klíčku se opět turbo nahodilo), nyní je to v pořádku akorát mě stále zlobí ten černý dým z výfuku při přeřazení rychlosti a "bublání" než se auto pořádně rozjede + to klapání někde v motoru (na volnoběhu to nedělá). Včera po výměně turba to bylo napíchlé na diagnostice a žádné chyby to přitom nehlásilo... Děkuji za jakoukoliv radu, Mirek
Prosinec 9, 201113 r To vypadá na otevřenej EGR a pořádně zakarbonovaný sání díky jeho špatné funkci. Motor si totiž saje spaliny a dává mu normální dávku paliva a díky tomu má málo vzduchu proto to bublání a kouř.Dusí se vlastníma splodinama.
Prosinec 9, 201113 r Autor acek: Děkuji za tip! Co jsem brouzdal po netu, tak to jen potvrzuje, co spíšeš. Našel jsem, že je lepší to nahradit např. tímto: http://race.dieselpo...gr-pipe-kit.php Taky to doporučuješ? Upraveno Prosinec 9, 201113 r od joutrip
Prosinec 9, 201113 r Tak s tímto produktem nemám žádnou skušenost a popravdě ho vidím prvně. Jde udělat za pár korun záslepka z plechu a dát přímo na egr a udělat úpravu softu aby to neházelo chyby.Nebo to vyčistit a koupit za víc peněz novej a mít dalších 100 tis. pokoj.
Prosinec 9, 201113 r mňa zaujala táto časť: Nedávno mi dělali kompletně nové rozvody, včera měnili turbo garret kompletně nové včetně alternátoru (které se mi také vysypalo). chápem dobre,že sa ti to turbo tiež rozsypalo??
Prosinec 9, 201113 r Autor libero1071: rozsypal se mi alternátor, turbo jsem dnes prodal do výkupu... acek: díky :-)
Prosinec 10, 201113 r Tak s tímto produktem nemám žádnou skušenost a popravdě ho vidím prvně. Jde udělat za pár korun záslepka z plechu a dát přímo na egr a udělat úpravu softu aby to neházelo chyby.Nebo to vyčistit a koupit za víc peněz novej a mít dalších 100 tis. pokoj. bohužel u tohoto motoru nejde udělat zaslepka z plechu na EGR .,je udajně chlazen vodou co sem zjištoval,jedina možnost zaslepky je to co nabizi dieselpower.
Prosinec 11, 201113 r Bobužel jedno "ale" tu je, v zimě bez EGR ventilu se to bude pomaleji zahřívat.Novej stojí kolem 5 tis.kč což není zas tak strašný a osobně bych šel touto cestou+vyčištění celýho sání.
Prosinec 12, 201113 r Autor Veterán: zítra bych to měl mít vyměněné, tak uvidíme... dám vědět jak jsem dopadl
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.