Hagrid_cZ Vloženo 19. leden 2012 Sdílet Vloženo 19. leden 2012 Dobrý den, nevíte někdo, zda pasuje sada zámků z nové felicie do staré, kde byl použit klasický FAB klíč? Popřípadě jaké jsou v nich rozdíly? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vodi Vloženo 21. leden 2012 Sdílet Vloženo 21. leden 2012 čau myslim, ze by to nemel bejt problem. stara felicie ma na klici zoubky a do zamku je davas myslim tema zoubkama nahoru. nova felicie uz zoubky nema a je jedno jak je do zamku strcis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hagrid_cZ Vloženo 21. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2012 Nejde mi o to jaký je tam klíč, ale spíš o to zda ty zámky budou pasovat do přístorovky, dveří, nádrže a 5. dveří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. leden 2012 Sdílet Vloženo 21. leden 2012 Víčko nádrže je CELÝ tutově jiný (lisovali jsme je v bývalý práci) - ta nová vložka má větší průměr válečku, to samý platí i pro takovou tu matovanou plastovou krytku ve tvaru kroužku kolem dveřního zámku - takže si myslím, že budou hlavně ty upevňovací díly jiný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hagrid_cZ Vloženo 24. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2012 Díky, tak to na to asi kašlu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicius Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 Čest, Hagride! Pokud máš Feldu pře faceliftem, tzn. klasický klíč s bočním zoubkování a koupíš si ve Škodovce sadu zámků pro Feldu po faceliftu, která stojí cca 2.500,-kč, tak ta sada obsahuje dva kompletní zámky do předních dveří, vložku do spínací skříňky, kompletní vložku včetně plastu do pátých dveří a kompletní víčko palivové nádrže. Takže staré víčko palivové nádrže jednoduše vyšroubuješ, jako bys tankoval a našroubuješ nové. Pak odcvakneš tapec pátých dveří a demontuješ zámek dveří, vyměníš vložku s plastem a složíš. U předních dveří rovněž demontuješ tapec, vyměníš vložky i s prstýnky (ty jsou součástí sady) a složíš. U spínačky demontuješ volant, sundáš spodní kryt, povolíš si hřídel řízení (pozor na imobilizér, ať nevytrhneš vodiče) a odvrtáš šroub spínačky. Na boku spínačky jsou dva malí červíci, ty povolíš a oddělíš zámek od kontatů. Při montáži je postup opačný. Akorát jak budeš montovat zámek zpět, tak v sadě je šroub, který musíš dotáhnout tak, že ukroutíš hlavu. A máš hotovo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.