Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zajímal by mě váš názor na LPG v naftovém motoru?

Firmy co to dělají se chlubí nárustem výkonu, snížením emisí a lepším spalováním pevných částic.

viz. např.: http://www.lkauto.cz/dieselgas

Co to podle vás udělá s životností motoru u dieselu a nevíte někdo orientační cenu?

Odkaz se jeví celkem seriózně, ale moc bych tomu nevěřil, zařadil bych to do kolonky přidávání acetonu do paliva pro vyšší výkon.

Obecně má LPG skoro stejnou výhřevnost jako nafta, ale ten způsob dopravy plynu přes sání turba? no nevím, chtěl bych to vidět, ale raději z větší vzdálenosti.

Tahle technologie je celkem stará používala se dřív i v áviích.Ale technologie jde dopředu a v kombinaci s motory CR je celkem reálná šance že se sníží množství vsřikované nafty a přidá plyn tak se rapidně sníží množstvý pevných částic lepším spalováním a bude mnohem méně trpět DPF filtr a prodlouží se jeho životnost.Motor to snese bez zásadních změn asi mnohem líp než úpravu čipováním. Akorát tu je další starost s emisema na plyn,zákaz parkování v podzemních garážích a velká finanční investice kdy se bude návratnost v úsporách vracet hodně dlouho.

  • 2 týdny později...

Tak nakonec mi to nedalo a zaslal jsem emailem několik dotazu na přestavbu DieselGas pro OII, jaká je cena a tak..

Cena zařízení stanovená ke dnešnímu dni je 35.000,-Kč ostatní platby počítám

řádově na 10.000 až 20.000,-Kč.

Návratnost investice ve vašem případě je velmi malá, jistě si dokáže te

spočítat čísla uvedená v našem článku, kde se přidává LPG do naty v poměru

85 % nafty a 15% LPG.

Další náklady revize LPG u nás cca170,-Kč za rok, seřízení po 15000km -

500Kč, Emise = ???, filtry LPG cca 500Kč.

Výkon motoru se zvyšuje úměrně přidáváním většího množství LPG - pozor na

spojku, která klouže a hoří.

Přehřátí naftového motoru nehrozí, jelikož sám motor je stále pod stanovenou

teplotou.

Srovnání s Chiptuningem vede LPG.

LPG je přidáváno do sacích kanálů po ohřátí reduktoru na 30st.C, takto

nehrozí vznícení LPG v turbu.

Nádrž se umístuje místo rezervy.

Auto bude na alternativní pohon - takto to bude zapsáno ve velkém TP.

Chod motoru se nezmění, stále to bude klapavý nafták.

Upraveno od XTomos

  • Autor

Díky za info. Tím to pro mě jasně ztráci smysl

Tahle přestavba se u nafťáka dělá na CNG zemní plyn a ne na LPG. Jezděj na to i autobusy MHD.

http://autanaplyn.cz/prestavby-cng/

Upraveno od acek

přečti si pořádně odkaz, nejde o přestavbu na plyn a příměs plynu do nasávaného vzduchu... (LPG, CNG bude asi stejné )

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.