Přejít na obsah

Častá výměna žárovek u budíků

Energetic

Doporučené příspěvky

Zdravím,

chtěl jsem se zeptat jestli je normální, že skoro co 2-3 měsíce mi odchází podsvícení budíků u otáčkoměru a rychloměru. Také jsem se chtěl zeptat jestli na to má nějaký vliv teplota, protože ted mi aktuálně opět odešla žárovka otáčkoměru a týden na to žárovka světlení paliva...

Předem díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kup si tam "žárofky" s vestavěnou LEDkou, prodává se to ve specializovaných e-shopech, mají s různými paticemi včetně těch speciálních bajonetových patic původně určených pro bezpaticové celoskleněné žárovky W2 dopalubovek, které používal favorit i felda. Já jsem si tam ty LEDky musel včetně předřadných odporů ještě bastlit sám...

Odkaz ke komentáři

Máš uplnou pravdu s tím milionem nabídek na netu, ale, jsem přes auta uplný laik :kol-26: a všechno si nechávám dělat v servise atd., takže bych ještě potřeboval pomoct s výběčem těch led žárovek, jestli by si byl tak moc hodný. Potřeboval bych napsal kolik a jaké přesně typy těž žárovek mám koupit tomu servisákovi na komplet výměnu té palubovky(budíky - teploměr, rychloměr, otáčkoměr, palivoměr atd.., jak se už budou měnit ty normální žárovky za led... Hledal jsem na netu ty typy i počet těch žárovek co jsou v palubce, ale nic jsem nenašel...

Jediné co jsem se dočetl někde na foru, že jsou možná i lepší namísto normálních led diodových žárovek, nějaké super svitívé diodové žárovky. Zajímalo by mne, jaké máš zkušenosti s těma dvěma typy, protože někteří uvádějí, že u těch normálních led diodových žárovek skoro nevidíš na palubovku...

Jestli máš nějaký ověřený eshop, kde případně i ty nakupuješ a byly by tam k dostání i ty led žárovky, tak bych byl za něho velice vděčný...

Opět zas a znova, moc děkuji chlape :kol-47:

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku, citace smazána
Odkaz ke komentáři