Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čau,

Nevíte co by to mohlo být, když startuji (dám klíč do zapalování-otočím) není nic slyšet jen snad čerpadlo chvilku nebo tak něják..

po nastartování také nic vše o.k. zvuk motoru a vše kolem něj mi připadá normální, ale po zahřátí motoru na provozní teplotu nebo nevím teď přesně u rafičky nemám čísla na 1.6 cca je v půlce až třičtvrtě.. a ujetí větší vzdálenosti 18-25 km když zastavím a motor jede na volnoběžné otáčky slyším cvakání, když sem otevřel kapotu a šel po zvuku - šlo to nejspíš od škrtící klapky, kdyby se něják otvírala-nedovírala - to bych slyšel kolísání otáček ne?? Motor ale drží pěkně něco okolo 700-800 ot. je tam nějáké servo co by tohle mohlo dělat, bylo povolené lanko tak sem vymezil vůli předěláním ségrovky to by, ale ničemu vadit nemělo protože sem jen napl prodlevu při zšlápnutí ne? jestli tomu dobře chápu.

Nevím vůbec co by to mohlo být... :wallbash:

Pravidelně cvaká relátko elektromagnetického ventilu od nádobky s aktivním uhlím = "ekologická" likvidace benzínových par z nádrže, když se nádrž plní, páry unikají do této nádobky, kde se vážou na hrst spálených kokosových skořápek. Později za chodu motoru se elektromagnetickým ventilem otevírá trubička, vedoucí z této nádobky do sání motoru - podtlak v sání uvolní benzínové páry z uhlíku a motor je normálně spálí.

  • Autor

.... něco málo jsem o tom četl, jen teda nevím, jak to trvá asi dlouho?

mám auto cca 1 rok a ještě jsem to nikdy za ten rok neslyšel až doteď, dojel jsem takhle jednou večer do Brna zastavil na parkovišti a uslyšel to ,,cvakaní" zaráží mě, že to cvaká tesně u klapky tam asi to relé není ne? nebo to je tak slyšet u motoru přes plech? když sedím za volantel je to taktéž slyšet spíš z motorové části, možná to jen blbě pozoruji jsem přeci jen amatér.. :kol-32:

Mám pocit, že jsem tam stál tak 3-4 minuty a furt to ,,cvakalo" nevím na čem závisí délka spalování těch par.

(může na to mít vliv častější plnění nádrže??)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.