Jump to content

škrtící klapka


ave123456
 Share

Recommended Posts

Ahoj ,měnil jsem po bouračce škrtící klapku ,a po zapnutí zapalování se ani nehne pořád otevřená ,má to tak být (dával jsem úplně novou )? Nedělal jsem tedy základní nastavení ,musí se při výměně dělat ?  Pořád to skáče do nouzáku mohlo by to tím být ? Je pravda,že nemám do pondělí možnost diagnostiky ,ale třeba se tu dozvím jestli mám hledat chybu jinde ,jen podotýkám ,že svítí kontrolka motoru a bliká žhavení hned po zapnutí klíčků....děkuju moc za rady ..Pavel

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Dobrý den, poprosil bych o radu. Yeti 4x4 103 kW. Rozblikala se žhavení a objevila se hláška o závadě motoru/do servisu. Občas padne do nouzáku. Na diagnostice závada: P012200 - Potenciometr škrtící klapky- G69- signál příliš malý. P261A00- Čerpadlo 2 chladící kapaliny- obvod rozpojen. Poradíte co s tím může být? Auto když se vypne motor udělá takovej rachot jakoby chtěl motor vypadnout z auta. Bude stačit vyměnit oba díly nebo to může být i něco jiného. Děkuji moc za spolupráci.

Edited by Béďa01
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...