Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte,

mám problém pri rannom štarte. Auto nechce naštartovať bez použitia plynového pedála pri rannom štarte keď je motor studený. Keď už naštartuje, tak ide akoby na tri válce a otáčky sa pohybujú okolo 650. Po zohriatí (cca 3 min) auto štartuje normálne, bez plynu ale otáčky pri volnobehu sa stále držia okolo 650, niekedy idú normálne okolo 850 a potom zasa klesnú. Klapku som prečistil a nastavil, čidlo na chlad.kvapaline je vymenané, sviečky vymenené, palivový a vzduchový filter vymenený. Nič sa nezlepšilo. Akoby mi nefungoval sytič. Môže to byť klapkou? Mám systém LPG VIALE, mohlo sa stať žeby som mal podpálené ventile kvôli plynu? Ale tlaky vo válci boli v poriadku, aj keď boli merané pri zohriatom motore.

Dík za informácie.

Měl jsem u stejného vozu ten samí problém jako ty.Mě stačilo natankovat nový benzín a bylo to ok.Tím netvrdím že je to to samé u tebe.Může to možná dělat i rozhozená benzinová mapa ale to by ti asi lépe poradil někdo ze zdejších montážníků.Z těch podpálených ventilů neměj strach,tím to určitě nebude.Tahle závada se tady na fóru u tohohle motoru objevuje podezřele často.

  • Autor

No benzín tankujem SHELL, myslím že tým to nebude. Filter je tiež nový. V servise keď zistili že mám LPG, tak samozrejme hovorili že to ma súvis s tým. Ale keď som úplne vyjazdil LPG, odpojil som poistky od RJ a štartoval bez teho, nič sa nezlepšilo. Samozrejme bol som aj na diagnostiku a ta je čistá a aj diagnostika VIALE je OK. A ešte info o motore, je to BSE a octavia 2 r.v.6/2008

Upraveno od Sršeň

Ja bych se priklanel zase opet k rozladene benzinove jendotce

Upraveno od Host

  • Autor

Ja bych se priklanel zase opet k rozladene benzinove jendotce

Ako rozladene? Ako to môžem skontrolovať alebo opraviť?

Dík

:kol-47: Chyba je vo svieckach!!! :kol-31:

Ake pouzivas sviecky??? znacka+typ??? :kol-32: :kol-32:

  • Autor

Ahoj,

sviečky NGK som menil ako prvé a teraz majú zhruba 10 000 km, ale po výmene sa nič nezmenilo.Boli na 1,6 MPi 75 kW podľa katalogu. Nie su to sviečky na LPG, čiže so štartovaním ráno na benzín by problém nemali mať.

Ešte taka blbosť, prečo mám v nicku "status varování" neviem na to prísť. :(

Upraveno od Sršeň

status varování máš prázdný, tak se neznepokojuj. Teprve až se ti ten prázdný proužek začne z jedné třetiny, ze dvou třetin modrat, pak bych se teprve dotazoval co děláš špatně (ikdyž ke každému varování dostaneš info, co porušuješ za pravidla, tak si je příležitostně pročti), no a až ho budeš mít celý modrý, tak ti admini bloknou účet :kol-28:

  • Autor

status varování máš prázdný, tak se neznepokojuj. Teprve až se ti ten prázdný proužek začne z jedné třetiny, ze dvou třetin modrat, pak bych se teprve dotazoval co děláš špatně (ikdyž ke každému varování dostaneš info, co porušuješ za pravidla, tak si je příležitostně pročti), no a až ho budeš mít celý modrý, tak ti admini bloknou účet :kol-28:

Ach tak, ja že som už niečo stihol spraviť :)

a zrovna jsi porušil jedno z pravidel :doh , citace předchozího příspěvku, tak nevím jestli ti tam nemám hned jedno šupnout, aby jsi viděl jak to vypadá :kol-46:

... ale dnes mám narozky tak bude amnestie :smich:-_-

  • Autor

a kurnik tak to mám šťastie :)

Tak všetko len to naj.....

Tlač lu to tam pod parou :D:D:D

Já kdybych byl admin tak to fórum mohou zavřít.....každému bych tam něco nasolil :D:D

Teď vážně....sršeň, hele octavií je celkem dost a 1,6 75kW jsou 4 kódy motoru.....uvedeš ten tůj kód?

Ta jedničkových Octavia bývaly AVU a BFQ, na dvojkových bývaly BGU a BSE tuším.

Je to pro vás kravina, ale pro mě ne....ty jedničkové AVU a BFQ jsou normově hodně vostřejší a přísnější než ty tupé BGU a BSE.

  • Autor

Mám to tupé BSE. Ale diagnostika je čistá. Mám stále podozrenie na tu škrtiacu klapku, ale stojí origo 500 EUR, čo by ma velmi štvalo ak by som ju vymenil a robilo by to to isté. V servisoch iba zakrútia hlavou a tým to skončilo. Ak diagnostika nič neukáže, tak su v háji.

když je diagnostika čistá,tak proč by to měla být klapka???...mě špatně startovala na benzín a byl to zámek ve dveřích....mikrospínač, co spíná čerpadlo, ale zkus to...

  • Autor

No čerpadlo pri otvorení dverí spína a čerpadlo je OK. Čo by mohlo spôsobovať nízke otáčky pri voľnobehu aj pri zohriatom motore a ráno pri štarte akoby nefunfovanie sytiča ? Ak je klapka zlá, diagnostika to určite vypíše? Niektorý chalani písali že vstreky. Ale stále ma mätú tie nízke otáčky. Ak by boli zlé vstreky, chápal by som že by to spôsobovalo pri rannom štarte nekultivovaný chod motora, ale otáčky pri prvom štarte by mali byť okolo 1100, možno 1200 a ja mám možno 650..

Udělej to co sem ti psal v soukromé.

  • Autor

No po víkende som prišiel na zaujímavú vec. Prečistil som celé potrubie k škrtiacej klapke a aj klapku, pozrel filter. Po prečistení mi už volnobežné otáčky idú pri zohriatom motore okolo 850 ot/min, čo je super. Kúpil so do benzínu čistič palivovej sústavy + vstrekov a teraz behám iba na benzín. Ale ráno pri otvorení dverí som absolutne nepočul bežať benzínové čerpadlo. Je možné žeby napojili LPG čerpadlo spolu s benzínovým čerpadlom na jednu poistku a to by mohlo spôsobovať šarapatu?

U Vialle ti ani nevím, akorát vím že výkon čepradla je říázen řídící jednotkou.

  • Autor

neviete ake je číslo poistky k tomu čerpadlu? Adsi bude naozaj problém v tom. A čerpadlo tlačí benzín stále, alebo iba pri štarte a potom je nefunkčné.

Moc mi to pomôže, len dúfam že to bude ono.

Dík

už se na to nemůžu dívat...takže ještě jednou pro ty pomaleji chápající...čerpadlo benzínu je v autě na co...tlačí benzín ke vstřikovačům benzínu, to je doufám jasné...pokud je ve vozidle plyn typu Vialle-podotýkám pouze VIalle,které vstřikuje kapalnou fázi, je v nádrži plynu čerpadlo, které tlačí kapalný plyn ke vstřikovačům-plynovým, když auto zvýší akceleraci, čerpadlo přidá na tlaku,pak se zase ustálí...plynová část NENÍ spojena s benzínovou, pouze plynová jednotka si čte délky vsřiku od benzínových vstřiků, toť vše, někteří tady opravdu umí splácat několik systémů dohromady......jinak benzínové čerpadlo běží pořád i při provozu na plyn....

  • Autor

No ja chápem načo je benzínové čerpadlo. Mne sa len stalo že keď som nechal prepnutý systém VIALLE iba na benzín, pri štarte a ani pri otvorení dverí som nepočul žiadne čerpadlo, ani benzínové a ani plynové. Ak VIALLE nechám na automatický režim, tak pri otvorení dverí a pri štarte počujem aj benzínové čerpadlo a aj plynové, ktoré je v nádrži LPG. Ak hovoríš ža čerpadlo ide stále, to znamená že v prípade poruchy čerpadla by som vlastne ani nenaštartoval ?. Prečo teda ak mám prepnuté na benzín tak nepočujem bežať benzínové čerpadlo? Prečo by nemohli byť zapojené obidve čerpadla z jednej pistky? Do motorov sa moc nerozumiem, takže ak som napísal nejakú blbosť, tak ma ospravedlnte.

většinou čerpadlo neslyšíš, protože motor vrčí......čerpadlo benzínu běží pořád proto, protože když pojedeš např. 150 po dálnici a najednou dijde plyn, systém se okamžitě přepíná do benzínu, čerpadlu trvá na vytvoření tlaku cca 1.6 vteřiny, než by se rozběhlo, udělalo tlak a začal by se vstřikovat benzín, nedovedu si představit, co by auto v tu chvíli dělalo.......mám tu asi 1000 schemat od zapojení plynu do různých typů vozidel, jen asi ve 20ti případech se čerpadlo vypíná, ale to jsou auta co mají čerpadla mimo nádrž se zásobníkem benzínu, tam nějaká vteřina nedělá problém.....pokud je vadné čerpadlo, nejde prakticky auto nastartovat, pokud nemá funkci nouzového startu, dá se pak nastartovat na plyn, je to omezeno počtem startů, u BRC např. 5 x...

  • 3 měsíce později...
  • Autor

No tak sa vraciam k mojej téme. Ani po jazdení väčšinou km na benzín sa nič nevyriešilo. Ešte keď boli teplé rána tak to štartovanie celkom ušlo, ale keď sa teraz trochu ochladilo opäť mám problémy. Jednoducho nejde ten poonďatý sytič a motorom ráno škube a ide nepravidelne. Som pre istotu ešte raz vymenil snímač teploty a nič. Niekde som čítal, žeby to mohla byť aj lambda sonda. Je to možné? Mám tam LPG, možno to má súvis. Ale to by zrejme diagnostika našla.

Dík za odpoveď.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.