karlos.mb Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Dobrý den, předem bych se chtěl omluvit a říct, ať mě vezmete s rezervou, jsem sice nový, ale i přes to, že jsem použil funkci hledat, tak jsem přesně to co bych rád zjistil a věděl, nenašel. Jen malý náznak a doporučení tzv. can-bus převodníku, ale popis a více informací nikoli. Přejdu k věci. Pořídil jsem si novou Škodu Octavii II (modelový rok 2011,facelift) a rád bych zjistil pár informací. Mám originál rádio SWING, které chci vyměnit za neoriginál, četl jsem a prolezl všechny témata, které tu ohledně neorigo rádií máte, tak mě hnedka nekamenujte. Jelikož chci, aby neoriginál rádio fungovalo úplně stejně jako originál, chovalo se správně podle klíčku zapalování, šlo pustit bez zapnutí zapalování, a při úplném vytažení klíčku, aby se samo vyplo. Jak už jsem říkal, četl jsem ostatní témata, kde jste radili, aby to fungovalo tak jak má, je zapotřebí použít CAN-BUS převodník a proto se ptám Vás všech na tuhle věc. Na internetu jsem našel jakýsi adaptér, nazvaný Can-bus adaptér ISO - FAKRA. (odkaz: http://www.aunika.com/Prislusenstvi-pro-autohifi-1/ISO-Adaptery-pro-autoradia/CAN-Bus-adapter-ISO-FAKRA-pro-autoradia-VW-SEAT-SKODA ) Neberte prosím jako reklamu. Podle obrázku to vypadá jako hotový mezikus mezi originál kabeláž a neoriginál rádio. Ale zarazila mě jedna věc, k čemu tam je poté ten jeden kablík k napinování? K napíchnutí stálého + pro paměť nebo k něčemu jinému? Máte někdo s takovým adaptérem vůbec zkušenost? Předem za jakoukoli radu a odpověď velice a velice děkuji. Karel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pionyr Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 Zkus se podívat sem : http://www.conrad.cz/adapter-can-bus-opel-seat-vw-sbl0203mp4.k371104 ,v záložce ke stažení je popis, ale je v němčině . Pro mě je němčina problém, pokud bys z toho nějaké informace vysosal a rád se s nimi podělil, bude první zájemce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos.mb Vloženo 18. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 Supr, koukám, že to odsud vyjde i levněji, tak paráda.. Zkusím z toho něco vyčíst a během příštího měsíce bych se poté pochlubil jak to šlo a funguje v praxi.^_^ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos.mb Vloženo 13. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 Tak jsem si koupil to, jak jsi mi posílal. Myslel jsem, že to bude fungovat lépe.. Aspoň za ty peníze jsem vto doufal.. Normálně je to jen mezikus mezi kabeláž z výroby a rádio, takže stačí jen odpojit baterku, zapojit všechno a vrátit. Jen ta funkce mi nějak nesedí. Když nemáte zaplý klíček, tak to hrát stejně nebude, ani když zabnete a vypnete a necháte ho tam. Jako kdyby jste ho vyndali. Ale co mě nejvíce štve je to, že ten adaptér na can-bus udává a domnívá se, že je zaplé zapalování podle poklesu napětí v síti. Takže si představte, že máte vytáhlý klíček, vyplé rádio a otevřete dveře a jen díky lampičkám a maxidotu se rádio na cca 5s spustí a zase vypne. Zbytečně furt bliká, to samé, když máte zamklé auto, odemknete a dveře otevřete. Ikdyby jste nikam nejeli, jen lezli do kufru, rádio opět problikne. Tento způsob se mi teda moc nelíbí, ale když už jsem ty peníze vysolil, tak to tam nechám. Toť vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 (editace) Podle stručného německého návodu ten adaptér od Conrada bohužel nic víc ani neumí. Jak je totiž uváděno,tento "simulátor" po otevření dveří (apod. činnosti spojené s poklesem napětí- to jsem si ale odvodil sám - návod to neuvádí) simuluje chybějící spínaný kontakt a zapne radio. Pokud se nic neděje, tak ho zase vypne. Stejně je dále uváděno, že po uzavření vozu radio po 40 sec. vypne. Nic víc, nic míň to neumí! Potřeboval bych proto adaptér či úpravu zapojení obdobnou jakou jsem měl u OI a jiných vozů - tj. aby se byla možnost: - radio zapnout a vypnout automaticky v závislosti na zapalování (což není problém a to bez problému funguje) - radio zapnout manuálně i při vypnutém zapalování a poté je buď vypnout opět manuálně nebo automaticky po určité době v závislosti na nastavení radia nebo obvodů ve voze (například po 30 minutách a nikoliv 40 sec)!!! Umí to někdo zajistit?? PS. Osobně považuji vůbec za nefér od škodovky, že vám sice nabídne možnost objednat si jen přípravu pro radio, ale již vás neupozorní, že nebudete moci využívat standardní běžné funkce, resp. možná snad, ale jen po dalších úpravách a výdajích! Editováno: 13. Květen 2012, autor: kapl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďan Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 Zdravím, tuhle věcičku hledám i já. Neumělo by to tohle? http://www.stualarm.cz/produkt/cbusuni-univerzalni-prevodnik-z-can-bus-sbernice/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.