rapido1 Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 již třikrát došlo k ulomení šroubu (osky) u napínací kladky,poprvé po 12 000km od repase hlavy,podruhé po ujetí 1 000km a potřetí po ujetí 6km, vše bylo uděláno přesně a odborně a přesto se to stalo a není zjištěna příčina,setkal se s tím už někdo? je to motor2.0 TDI bkd 16V z roku 2005. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rapido1 Vloženo 14. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 Tak po třech měsících bádání už auto jezdí a zatím je to v pořádku.Nikdy bych nevěřil,že celý problém vězí v dvouhmotnostním setrvačníku,nějak se rozhodil a způsoboval dodatečné kmity na rozvodech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 zaujímavé a inakšie prejavy dovtedy ten zotrvačník nemal??...inak super,že si napísal aj vyriešenie tvojej závady ..nebýva to tady častým zvykom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rapido1 Vloženo 30. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2012 žádný jiný projev nebo nějaké varování tu nebylo,nastartoval jsem motor a chtěl se rozjet,trošku to zarachotilo a byl konec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.