leo_pipes Vloženo 4. Květen 2012 Vloženo 4. Květen 2012 caute, blbne mi dobíjení... docetl jsem se tu ze budou bud provalená nejaka dioda, nebo regulátor ... uhliky jsou v poho .. no kdyz nabiju baterku dam ji tam, tak zhruba tri dnz jezdim a ani neproblikne. zniceho nic pak obcas problikne, pri rozjeti zhasne a pak uz jen napolo sviti a pohasnou mi kontrolky i svetla a baterka vybita... asi klasika, co sem tak vypátral. ALE, mám k dispozici druhejt altik, ale je jinej. ja mam 1.3MPi (ctyrbod) a ten altik je z 1.3MPi, ale rok nekde 2000/2001 nevim presne.. da se to zamenit ? nebo co by se muselo predelat, pokud to teda vubec jde a pokud ne, da se z toho druheho altiku neco pouzit ? treba ty diody, regulator, uhliky, nebo neco co by mi pomohlo ? kdyby to slo, tak at zbytecne nemusim nic kupovat... prikladam foto... diky za kazdou radu !! Citovat
Pepa007 Vloženo 9. Květen 2012 Vloženo 9. Květen 2012 Tvůj je Magneton pětidrážková řemenice, Ten navíc je Bosch šestidrážková řemenice. Nic nepoužiješ Jakýkoliv slušný autoelektrikář ti tvůj alternátor zrepasuje Cena podle potřebných dílůBěžně cca 1000,- až 1300,- Citovat
leo_pipes Vloženo 10. Květen 2012 Autor Vloženo 10. Květen 2012 jojo ten altík Bosch je asi z 1.6, protože mu chybí ten štelovací čurament nahoře a řemen se šteluje přes napínací kladku. ale sehnal jsem starší regulátor s delšíma uhlíkama a dává mi to teď na volnoběh se světlama a rádiem 13.68-13.75V ...i tak by to melo byt pres 14V , tak nevim kde je jeste chyba. pred tim mi to davalo 12.1 a se svetlama na volnobeh 11.6V .. ale dobijení už neprosvecuje Citovat
Hagrid_cZ Vloženo 10. Květen 2012 Vloženo 10. Květen 2012 To vypadá na diody, celý můstek je kolem 250Kč + práce pokud nezvládneš sám. Stačí rozebrat a proměřit diody. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.