Ondrero Vloženo 5. Říjen 2012 Autor Vloženo 5. Říjen 2012 Tak a stěžejní práce je za mnou. Zkrátil jsem o 90 mm trubky(musel jsem si znova udělat zápichy a dírky atd) a zkrátit pružiny. Tím že jsem pružiny zkrátil ,tak jsou akorát tuhý na ten 80 mm zdvih a kluzáky nejdou na doraz. Kluzáky jsem stočil o 2 mm.Takže jsou fuč ťukance,zašlej povrch a zbavil jsem se vybrání pro držáky blatníku. Suma sumárum jsou oba tlumiče o 800 g lehčí než sériovky. Sériovej tlumič má cca 2 kila.Já se dostal na 1600g Kompletní original Babetta přední vidle váží něco málo přes 3 kila. To znamená že jsem úplně někde jinde s dizajnem,fukčností a bez velkého nárůstu váhy...o necelé kilo i s brejlema. http://ondrero.rajce.idnes.cz/Babetta-Beretta-Cafe_Racer A ještě váhám jestli řidítka jen posadit na domky jak jsem to měl, a nebo jestli je nerozříznout a neudělat je ala Cafe. Pěkně skloněný dolů a nakloněný k sobě. Co myslíte? Citovat
Ondrero Vloženo 9. Říjen 2012 Autor Vloženo 9. Říjen 2012 Tak už řidítka nemám jen v Autocadu. Konečně pořádnej café prvek Citovat
Ondrero Vloženo 10. Říjen 2012 Autor Vloženo 10. Říjen 2012 Nedomyšlená :kol-28: Ty řidítka neudrží ten šroub a jdou dolů i při utažení na krev... Takže jsem musel koumat jak to vyřešit...A snad pomůže červík.. Citovat
Wojnar Vloženo 11. Říjen 2012 Vloženo 11. Říjen 2012 Chceš říct, že po utažení té objímky sjedou po tom tlumiči dolů? Tomu se mi nechce věřit, bych řekl, že to musí držet jak luteránská víra. Citovat
Ondrero Vloženo 11. Říjen 2012 Autor Vloženo 11. Říjen 2012 Nene řidítko se protáčí kolem osy toho M8 šroubu. Tím jak jsem to chtěl mít seřizovatelné ve 2 osách,tak jsem to vlastně zhoršil. Budu to muset udělat znova a lépe nejspíš. A bez natáčení. Musí to být dost tuhé,když se o řidítka kolikrát člověk opře celou váhou. Citovat
Ondrero Vloženo 12. Říjen 2012 Autor Vloženo 12. Říjen 2012 No prozatím to vyřešil zakousnutý červ... A kotouče jsou doma... Už jen našetřit na brzdy Citovat
Ondrero Vloženo 14. Říjen 2012 Autor Vloženo 14. Říjen 2012 Motor na bábu? http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/3-1-Ctyrkolky/0/5/113-Novy-motor-124cm3-ctyrtaktni-12-koni Citovat
Ondrero Vloženo 19. Říjen 2012 Autor Vloženo 19. Říjen 2012 Tak na rajčeti jsou obrázky připravovaného přidělání kotoučů na bubny. Skutečně jednoduchá redukce. 6ti šroubky M6 jí utáhnu k bubnu na krev a šroubky zalepím. Pak celé kolo šoupnu do stroje,vyrovnám a vyfrézuji tu kytku,díry a osazení. Tím by měl být kotouč co nejvíce souosej s bubnem. http://ondrero.rajce.idnes.cz/Babetta-Beretta-Cafe_Racer Citovat
Ondrero Vloženo 22. Říjen 2012 Autor Vloženo 22. Říjen 2012 Koho zajímalo jak přidělám kotouč k bubnu,tak mám pár nových detailních fotek na Rajčeti. Prácička to byla pohodová a myslím že nějakou pevnost to má. Citovat
Wojnar Vloženo 22. Říjen 2012 Vloženo 22. Říjen 2012 Jak budeš řešit případné kroucení kotoučů? Máš je dostatečně dimenzované? Citovat
Ondrero Vloženo 22. Říjen 2012 Autor Vloženo 22. Říjen 2012 Chlapy to jsou kotouče určený pro DOWN HILL...A víte jak na tom ti blázni lítaj Taková rychlost je pro Babettu říše snů Určitě to vydrží Navíc ten peklo stroj ubrzdím nohama :kol-28: Citovat
Voice Vloženo 22. Říjen 2012 Vloženo 22. Říjen 2012 Krásné kotouče. A budeš je mít zpřažené i s bubnovou brzdou.? víš dokový krutý double.... Citovat
Ondrero Vloženo 22. Říjen 2012 Autor Vloženo 22. Říjen 2012 Nene bubnovka půjde do háje Ale hlavou mi probleska i myšlenka 2 kotoučů vepředu.Jako to mám na motorce Ale tím že nejdou dát proti sobě,tak to padlo. Nejsou symetrický A kucí jak si ze mě můžete dělat srandu....Já to beru smrtelně vážně :kol-28: :kol-28: Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.