meaceim Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 Zdarec, rozhoduji se, že koupím ''nové'' auto a potřeboval bych poradit a srovnat které z nich je spolehlivější, má levnější díly, lepší jizdni vlastnosti...prostě srovnat tyto auta co nejvíce...nemužu se totiž rozhodnout do kterého z nich se pustit Jinak jsem student a nacestuji za rok tak max. 20tis. km a jsem ochotny do auta investovat 120-130tis. Auto bych měl jak na kratší trasy (20- 50km) tak sem tam i na ty pro mě delší (500-1000km). Jinak ještě k tomu passatu...nevím kterou verzi z toho vybrat...váhám mezi: 1.8t(110kW) (K tomuto modelu nemám osobní zkušenosti) 1.9Tdi(96kW) (Jezdil jsem sním a 2.5 mě uchvátila víc...jak výbavou tak výkonem...i když tady byla nižší spotřeba) 2.5Tdi(132kW) (Taky jsem sním jezdil a jezdím, protože tuto verzi má táta, ale v kombiku...má ho už 6let jako druhý majitel a dodnes při pravidelném servisu bezproblémové auto a jede jak pila ) Škoda Octavia 1.8t RS I(132kW) (Taky nemám osobní zkušenosti) Takže buď Passat B5.5 nebo Škoda Octavia RS(jedničková)...Napište mi prosim vaše postřehy,zkušenosti,zajimavosti atd. Díky Sand bude moje rozhodování lehčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 Takové to první rozhodovací kritérium bych dal, jestli jezdíš hodně dálnice, nebo hodně okresky a jízdu si užíváš. Pokud první případ, tak Passat, pokud druhý, tak Octavia. Passata B5,5 jsem měl s 2,8 V6 4Motion, byla to super jízda na dálnici, v zatáčkách bída a s dieselem počítám, že to bude podobné, možná i horší. Po přesednutí do Fabie jsem si připadal jak v motokáře, jak krásně projížděla zatáčky. A to měla jen jednoduchou zadní nápravu oproti Passatu. Pak tu jsou ceny dílů, kde hlavně kvůli přední nápravě vede Octavia, Passat (do určitého roku) má hliníkovou přední nápravu a nic nevydrží a výměna není moc levná. Pak vzhled, ale to je na každém, já bych asi rozhodně dal přednost kanárkově žluté Octavii RS první generace před jakýmkoliv Passatem, i B7. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheEzekiel Vloženo 25. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2012 Samurai to skvele popsal..4x4 = drazsi dily...Passat = dalnice, Octavka RS = to ostatni.. pokud bys chtel litat v zatackach tak si na obou autech vymen podvozek ten nemeckej je proste moc "pohodlnej" (ackoliv na te Octavce RS se to i da) a jestli to mas jen tak na obcasny jezdeni a zadny vetsi akce...vyber si to co se Ti libi vic asi jenom ted trochu nerozumim tomu jak jsi napsal ze budes investovat 120-130 tis. to jako ze to auto ma tolik stat? ..protoze sem trochu na pochybach ze bys za tu castku sehnal neco v dobrym stavu.. spis az budes mit neco vytipovanyho posli odkazy ja se rad mrknu...kazdopadne muj osobni nazor je, ze jednickova Octavka RS je velmi povedena celkem hezka, mnohem lehci jak passat, sportovnejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bullets Vloženo 19. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2012 Náhodou za 130tis. jde pořídit hodně slušný Prase (za tolik šlo do světa to moje a stav A+) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.