meaceim Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 Zdarec, rozhoduji se, že koupím ''nové'' auto a potřeboval bych poradit a srovnat které z nich je spolehlivější, má levnější díly, lepší jizdni vlastnosti...prostě srovnat tyto auta co nejvíce...nemužu se totiž rozhodnout do kterého z nich se pustit Jinak jsem student a nacestuji za rok tak max. 20tis. km a jsem ochotny do auta investovat 120-130tis. Auto bych měl jak na kratší trasy (20- 50km) tak sem tam i na ty pro mě delší (500-1000km). Jinak ještě k tomu passatu...nevím kterou verzi z toho vybrat...váhám mezi: 1.8t(110kW) (K tomuto modelu nemám osobní zkušenosti) 1.9Tdi(96kW) (Jezdil jsem sním a 2.5 mě uchvátila víc...jak výbavou tak výkonem...i když tady byla nižší spotřeba) 2.5Tdi(132kW) (Taky jsem sním jezdil a jezdím, protože tuto verzi má táta, ale v kombiku...má ho už 6let jako druhý majitel a dodnes při pravidelném servisu bezproblémové auto a jede jak pila ) Škoda Octavia 1.8t RS I(132kW) (Taky nemám osobní zkušenosti) Takže buď Passat B5.5 nebo Škoda Octavia RS(jedničková)...Napište mi prosim vaše postřehy,zkušenosti,zajimavosti atd. Díky Sand bude moje rozhodování lehčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...