Jump to content

VeteranChild

Člen ŠKODA Klubu
  • Posts

    1,361
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    71

VeteranChild last won the day on September 13

VeteranChild had the most liked content!

3 Followers

Recent Profile Visitors

7,949 profile views

VeteranChild's Achievements

Veterán

Veterán (13/14)

  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post
  • Collaborator Rare

Recent Badges

2.5k

Reputation

  1. Pokud vím, tak žádné starší RNS310 (Amundsen bez +) nemá vzadu vstup pro parkovací kameru. Jistota je jen RNS315 nebo pak RNS510, které ale úplně není předmětem tohoto tématu. Rádio s podporou kamery musí mít tento černý obdélníkový konektor (vlevo dole), a ten u 310 chybí. Tento konektor ale není jen pro video vstup. Může do něj být z výroby zapojený třeba CD měnič nebo TV tuner. To u F2 ale asi nehrozí. Myslím, že CVBS-RGB převodník pro RNS/RCD510 by měl bez problémů fungovat i na 315, protože origo kamery jsou u nich stejné.
  2. Díky za super sraz a za přijetí nového vozítka.🙂 Parkoviště v Olomouci Parkoviště u restaurace Můj hlavní chod (dezert vyfocený nemám) A nakonec zdejší letadlo a výběh se zvířectvem
  3. Pokud by ještě někdo uvažoval o pořízení origo clon, momentálně jsou ve výprodeji za moc pěknou cenu. Sluneční clona zadních bočních oken (eshop.skoda-auto.cz) Sluneční clona okna pátých dveří (eshop.skoda-auto.cz)
  4. Tak když už je to oficiálně venku, musím pochválit výsledek. 👍 Úplná paráda a za mě asi nejlepší řešení zadní lampičky pro Rapida. 🙂
  5. Před pár lety se ty lampičky daly ještě vcelku běžně sehnat, ale teď už je to skoro nemožné. V Evropě buď nejsou vůbec nebo když už se nějaká objeví, lidi neví, co by za to chtěly. A vzhledem ke stavu použitých kousků, se Čína momentálně jeví jako nejlepší řešení. @tom01 Pěkná práce. Jsem rád, že ses konečně dočkal pořádné přední lampičky. 🙂
  6. Přesně jak píše @Raďula63. F2 FL má se Swingem pomocnou anténu v čelním okně. Má to taky i naše F2 MR 2014. Je to jen jedna linka přesně uprostřed skla v cca horní polovině.
  7. Už podle upravovaného MaxiDOTu a "správné" hodnoty spotřeby na volnoběh ve VCDS bych hledal chybu v budících. Je možné, že je jen vysoko nastavená korekce spotřeby přes diagnostiku a proto to ukazuje tak nesmyslné hodnoty.
  8. @Martab Nad tlačítkem jsem taky přemýšlel, ale nebyl jsem si jistý. Pokud je to situace jako u S2, tak bude i o něco užší a s jinak řešeným upevněním.
  9. No ale existují i facelifty, co mají na dveřích pořád logo. Nápis (a tím chybějící prolis) přišel až později. 😉 Tím pádem by páté dveře měly být identické i mezi FL a předFL (do MR 2020?).
  10. U novějších S2 a dalších soudobých modelů s PLA 2.0 (12 senzorů) by to mělo boční senzory zobrazovat pořád. I náš stárnoucí služebák (MR 2014) to přesně tak má. U novějších modelů je to, jak píše @Martab. Pokud ale vím, je to omezené verzí SW jednotky RNS 510 a starší z dob PLA 1.5 (10 senzorů) to ještě neuměly. Stav, kdy má auto 12 senzorů, ale strany neukazuje, by mohl nastat, pokud není původní RNSko. Kradlo se to ve velkém a je možné, že si třeba bývalý majitel obstaral starší kousek z bazaru. Nebo to prostě jen nebude po výměně správně nakódované. Bez diagnostiky u konkrétního kusu jen těžko hádat. Ještě mě pak jedině napadá, že by od určitého data výroby mohlo být chování OPS jako u novějších modelů. Ale všechny auta, které jsem s touto výbavou řídil, měly boční linky pořád viditelné... 🤔
  11. Neslyšel jsem o jediném případu, že by se jakákoliv verze 1.0 TSI zadřela přehřátím při větší zátěži, pokud je motor technicky v pořádku. 🤔 Když jsem ten motor ve svém bývalém Rapidu víc honil, teplota vody o oleje šla sice dost nahoru, ale nikdy ne přes určitou mez. A věřím tomu, že všechny moderní motory budou mít i SW pojistku, která se úplnému přehřátí bude snažit předejít/zabránit. @informator Ty odkazy s tímto motorem moc společného nemají a navíc se tam vysloveně o tomto "fenoménu" ani nepíše. Co jsem si z toho vzal, je to, že v případě selhání nějaké součástky může dojít k zadření/zaseknutí každého motoru a to je tak asi všechno. A potom, že 1.2 TSI EA111 měly problémové řetězové rozvody a starší 2.0 TDI zase ne úplně super selhávající olejová čerpadla. Nicméně nechápu, jak tohle vůbec souvisí se samovolným zadřením 1.0 TSI při vyšší zátěži a proč by to mělo patřit do tohoto vlákna. 🤨
  12. Zkusil bych přes konektor výhřevu změřit odpor a porovnat mezi sebou obě strany. Případně porovnat předek a zadek. Tam už sice může být správná hodnota odlišná, ale ne tak moc, aby to nebylo poznat. Původní stav bude kolem 3 ohmů. S největší pravděpodobností bude přerušených několik žil vodiče výhřevu, tím se pak zvýší odpor a účinnost výhřevu klesá.
  13. Pár let zpátky jsem se kvůli něčemu podobnému dotazoval na několika místech a všude se shodli, že jedině výměna celého nebo aspoň části prahu. V tomhle místě je hodně silný plech, navíc bez možnosti dostat se na místo z vnitřní strany, jak píše @Mira96. A při vytahování zvenku by to nikdy nebylo 100%. Tohle už je tak moc, že bych nepřemýšlel o jiném řešení než výměně celého prahu. Pokud můžu být zvědavý, jak k tomu vůbec došlo?
×
×
  • Create New...