Přejít na obsah

Neorginálne rádio problém


Doporučené příspěvky

Mám takýto problém, mal som neorginálne rádio ktoré bolo dosť biedne tak som sa ho rozhodol nahradiť iným tiež neorginálnym, avšak pôvodné káble nesedeli tak som objednal iné (ISO prepojenie na octaviu 2) ale po zapojení rádio nejde, viete mi poradiť čo s tým môže byť ?

Prvá fotka sú pôvodné káble

Druhá sú nové ( boli k nim aj ďalšie dva červené káble osobitne, treba tie nejako zapojiť?)

Dik za odpoveď

post-78169-0-36203600-1348650458_thumb.j

post-78169-0-77526400-1348650506_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původní kabely na první fotce jsou tak nějak slátané dva svazky kabelů do jednoho pro konkrétní rádio. To ,co je na druhé fotce, netuším jak a kam jsi zapojoval.

Pokud použiješ tohle http://www.olejshop.sk/autodoplnky/anteny/p/antenny-adapter-fakra-most-konektor-iso-do-stu21155-iso/ , tak bude fungovat jakékoliv neoriginální rádio.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

A kde jsou ty volné kabely? Na FAKRA+MOST/ISO adaptéru jsou zapojené všechny. Takže předpokládam, že nezapojené kabely jsou na svazku Radio/ISO (to co jsi dostal s novým rádiem). Pak je třeba se podívat do návodu k rádiu, co je to za kabely. Ne všechny kabely je nutné zapojovat (PIN 1,2,3 a 6 se nezapojují), na druhou stranu některé kabely (konkrétně PIN 4 a 7) je nutné přehodit a napájení antény musí být na PINu 5. Samozřejmě mluvim jenom o části A. B jsou jenom repro.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to zkusíme rozklíčovat.

černý - pin8 - zem

červený - pin7 - napájení 12V - zapojit na stálý přívod 12V, stálý přívod 12V máš na žlutém - přehoď žlutý a červený, pak bude žlutý na pin7 (12V trvalé) a červený na pin4 (12V spínané)

oranžový - pin6 - podsvícení podle světel - nezapojovat, není kam

modrý - pin5 - napájení antény

žlutý - pin4 - spínané 12V - jak jsem psal výše, přehodit žlutý a červený - teď bude na 4 červený, protože v adaptéru není spínané +, máš 2 možnosti: 1. propojit žlutý a červený (na pinech 4 a 7 bude trvale +12V) a rádio budeš zapínat/vypínat ručně čudlíkem na rádiu nebo 2. červený dotáhnout do E-boxu na svorku 15 (+12V po zapnutém zapalování), pak se ti bude rádio zapínat/vypínat s klíčkem v poloze 0/1 (jen pro úplnost, rádio nebude fungovat pokud nebude klíček v poloze 1)

Taky je možnost prohodit piny 4 a 7 na originál svazku k rádiu. Záleží kde se tě to bude dělat líp, některý rádia mají variabilní svazek s možností přepojení.

Doufam, že jsem ty kabely z fotky správně rozpoznal. Doporučuju sehnat si schéma zapojení ISO konektoru, pak to spíš pochopíš kol103http://www.technika.estranky.cz/clanky/auto/iso-konektor.html

Editováno: , autor: Laďan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...