octaviaaaa Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 ahoj mám problém že auto kouří na volnoběch a po rozjetí se kouř ztratí je to modrošedý kouř motor 2.0 tdi 125 kw BMN voda se nestrácí, olej taky ne ani nepřibývá vyměněno bylo turbo , vstřiky nové,čidlo teploty nafty už si nevím rady ještě jsem nechal namontovat kat. DPF je kuchlej smrdí štiplavě nevíte někdo kde hledat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 vysokotlaký palivový čerpadlo bych doporučil repas u někoho kdo to opravdu umí! Si myslím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaaaa Vloženo 17. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 tak jsem objednal nový tandemový čerpadlo tak uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaaaa Vloženo 20. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 tak jsem vyměnil tandemové čerpadlo auto přestalo kouřit ale ten štiplavej zápach je pořád cítit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Tak otázkou je z čeho ten štiplavej zápach pochází.... Nepálí se někde nějaká guma? Nebo plasty? Co já vím, to se takhle po internetu špatně diagnostikuje, aspoň, že už to nehulí..... nejsou to nějaký zbytky po tom turbu... olej v sání, nebo tak něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaaaa Vloženo 20. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 plasty to nejsou jde to z výfuku to turbo co tam bylo pře tím nepouštělo olej jen houkalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 A proč to turbo houkalo, jakej to mělo důvod? Jaká byla vůle v ložiskách axiální, radiální maže to auto dobře? Je dostatečný tlak od čerpadlo oleje? Je to čerpadlo? Přicpaný sání ve vaně? Proč odešli vstřiky (to všechno muselo mít nějakej důvod) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaaaa Vloženo 21. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 vstřiky jsem měnil preventivně určitě víš jaká je to s tímhe motorem a vstřikama má najeto 200.000 km motor šlape perfektně tichej i ráno po nastartování nic nerachotí výkon měřen na brzdě má 130kw seriovka ted jsem ještě nastavil rozvody přesně na 0,0* bylo tam 1,9* Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaaaa Vloženo 21. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 no vypadá že už to tolik nečpí uvidíme časem ale dík za rady to čerpadlo asi bylo načnutý teď ten motor ani není slyšet jak šlape hladce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 no možná byl někde v tom čerpadle nějakej průsak a teď už to bude OK.... kdyžtak ještě písni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaaaa Vloženo 22. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 tak ranní start -7 ok motor chytl na brnk a na všechny válce ten štiplavej smrad už není tak intenzivní takže ok ani auto už na volnoběch nekouří seštelování rozvodů pomohlo jak startum tak i tomu smradu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toknitram Vloženo 9. Březen 2016 Sdílet Vloženo 9. Březen 2016 Takze mysliš že na to kouření pomohlo seřízení rozvodů? Mě to na volnoběh než se to ohřeje na provozní teplotu taky kouří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaaaa Vloženo 12. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2016 Urcite to pomohlo ale uz 2roky mam zpet DPF takze nekouri ani nesmrdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toknitram Vloženo 17. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2017 Tak rozvody vyměněny a auto kouří vesele dál zase budu mít něco složitějšího, jinak zacalo turbo houkat jako sanitka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.