Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ahoj

mám problém že auto kouří na volnoběch a po rozjetí se kouř ztratí je to modrošedý kouř

motor 2.0 tdi 125 kw BMN

voda se nestrácí, olej taky ne ani nepřibývá

vyměněno bylo turbo , vstřiky nové,čidlo teploty nafty

už si nevím rady ještě jsem nechal namontovat kat. DPF je kuchlej smrdí štiplavě

nevíte někdo kde hledat ?

vysokotlaký palivový čerpadlo bych doporučil repas u někoho kdo to opravdu umí! Si myslím....

  • Autor

tak jsem objednal nový tandemový čerpadlo tak uvidíme

  • Autor

tak jsem vyměnil tandemové čerpadlo auto přestalo kouřit ale ten štiplavej zápach je pořád cítit :kol-32:

Tak otázkou je z čeho ten štiplavej zápach pochází....

Nepálí se někde nějaká guma? Nebo plasty? Co já vím, to se takhle po internetu špatně diagnostikuje, aspoň, že už to nehulí.....

nejsou to nějaký zbytky po tom turbu...

olej v sání, nebo tak něco

  • Autor

plasty to nejsou jde to z výfuku to turbo co tam bylo pře tím nepouštělo olej jen houkalo

A proč to turbo houkalo, jakej to mělo důvod? Jaká byla vůle v ložiskách axiální, radiální maže to auto dobře? Je dostatečný tlak od čerpadlo oleje?

Je to čerpadlo? Přicpaný sání ve vaně? Proč odešli vstřiky (to všechno muselo mít nějakej důvod) ?

  • Autor

vstřiky jsem měnil preventivně určitě víš jaká je to s tímhe motorem a vstřikama má najeto 200.000 km

motor šlape perfektně tichej i ráno po nastartování nic nerachotí výkon měřen na brzdě má 130kw seriovka

ted jsem ještě nastavil rozvody přesně na 0,0* bylo tam 1,9*

  • Autor

no vypadá že už to tolik nečpí uvidíme časem ale dík za rady to čerpadlo asi bylo načnutý teď ten motor ani není slyšet jak šlape hladce

no možná byl někde v tom čerpadle nějakej průsak a teď už to bude OK....

kdyžtak ještě písni.

  • Autor

tak ranní start -7 ok motor chytl na brnk a na všechny válce ten štiplavej smrad už není tak intenzivní takže ok ani auto už na volnoběch nekouří seštelování rozvodů pomohlo jak startum tak i tomu smradu

  • 3 roky později...

Takze mysliš že na to kouření pomohlo seřízení rozvodů? Mě to na volnoběh než se to ohřeje na provozní teplotu taky kouří

  • Autor

Urcite to pomohlo ale uz 2roky mam zpet DPF takze nekouri ani nesmrdi

  • 1 rok později...

Tak rozvody vyměněny a auto kouří vesele dál :(

zase budu mít  něco složitějšího, jinak zacalo turbo houkat jako sanitka 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.