Srpen 16, 200916 r No tak Montas, si sa asi minul povolaniu...skus to s cestopisami....Fakt oki.... A ja som nadával na madarské cesty, lebo som chodil za Budapeštou dokola asi hodinu a potom som sa preplietal cez dajaké dediny ...nakoniec o hodinu sme boli na tom istom mieste odkial sme vyšli. A to bolo niekedy pred polnocou, ked sme sa vracali s chorvátska. Doobedu sme sa ešte kupali, a na obed sme vyrazili. Bolo to v nedelu a cesty boli plné.Fakt v nedelu poobede sa neoplatí vracat z dovoleniek....
Srpen 16, 200916 r Autor Ta cesta to je super.Malto můžeš mi prosim napsat co stojí vstupné do toho delfinária?Příští rok se též chystáme do Bulharska tak tam možná půjdem taky.díky vstupné dospělý 20 Leva; dítě 2-12 let 14 Leva; foťák,kamera 5 Leva ale ikdyž jsem měl foťák zaplacený, nikdo to nekontroloval. U turniketů stáli zaměstnanci delfinária a vybírali do rukou žetony, které nám prodaly u pokladny a defacto jsem měl jen tři žetony (pro každého jeden, na foťák nic nebylo), takže jsem zaplatil zbytečně ... holt poctivec.
Srpen 16, 200916 r Autor Máš ležet na pláži a nespouzet po horách . Jinak zatím pěkný a to je to co bych nevydržel ... furt se válet u vody
Srpen 16, 200916 r Autor tak jo když se vám to teda líbí máme tady další díl … když už nás to válení u moře přestalo zase bavit , tak Tomáš se rozhodli, že vyrazí do Nesebaru. My tam však byli již loni, nahlédl jsem proto tedy do moudré a výše zmiňované brožury Marca Pola, abych zjistil, že obdobné malebné staré rybářské městečko na poloostrově je taktéž Sozopol. Jediný rozdíl mezi Nesebarem a Sozopolem je historie, v Nesebaru nalezneme zbytky staveb již z římských dob. Takže jsme nasedli do auta a vyrazili k asi 20 km vzdálenému Sozopolu. Před Sozopolem mi začal pípat plyn, mrknu na tacháč a asi 430km na nádrž . Říkám si nějak málo. Když jsme to hnali po dálnici tak jsem najel asi 500-520km na nádrž. Pak jsem si ale říkal, byli tam ty hory, samé rozjezdy a pojezdy na jedničku a dvojku, tak si to asi holt více vzalo. V Sozopolu jsme zaparkovali na placeném parkovišti u přístavu (parkovné 3 Leva za první hod., za každou další pak 1 Leva, celodenní však za 5 Leva). Prošli jsme si přístav, omrkli pár „lodiček“ (no posuďte sami, ta na fotce je dokonce na prodej, pokud by jste měli zájem), podívali se jak jeřábem překládají lodičku na vodu (majitel toho žlutého poršáka cabrio honem ve strachu přispěchal a raději odjel ). Pak jsme vyrazili do „old town“, všude plno stánků se suvenýry a stará zástavba na poloostrově opravdu obdobná té v Nesebaru. Úzké uličky kudy se prodírali turisti a sem tam nějaké auto s turisty různých národností. Dokonce jsme v jedné z uliček uviděli krátkou Feldu facelift ze Slovenska (byli tam prostě ubytovaní). Tak jsme si obešli celý ten poloostrůvek a už se hlásil o slovo žaludek. Sedli jsme tam do jedné z restauraček a pořádně se nadlábli. Odpoledne jsme se vrátili zpět do Primorska a má první cesta vedla hned k čerpačce Lukoil, která je hned před Primorskem. Tankoval jsem doplna, ovšem počítadlo se takřka zastavilo u hodnoty 32l a čerpadlo mrčelo a nechtělo více dát. Říkám si to je divné , když jsme přijeli do Primorska první den, dostal jsem do nádrže bez zaváhání čerpadla 44l ani jsme nemrknul a teď 32 a víc ani ťuk. No nic vyrazil jsem od čerpačky a že je ještě poměrně málo hodin, říkám nemrknem se „až na konec světa“, tedy nepojedeme až k Rezovu, kde silnice prostě končí a je ochranné pásmo u bulharsko-tureckých hranic. Evča cosi jen zabrblala o bláznovi, nicméně jelo se. K mému dalšímu překvapení, když jsem před Carevem v kopci podřazoval, že předjedu pomaleji jedoucí vůz, tak při prudším sešlápnutí plynového pedálu začal opět pískat plyn . Říkám si něco je špatně a hned jsem si dal do souvislosti ten nízký nájezd a těch jen 32 natankovaných litrů, takže muselo ještě tedy nějakých 12l být, jen to prostě už na ně nejelo. Evča říká, otočme se raději zpět. Ač nerad, dal jsem jí za pravdu a v Carevu se otočil zpět. Cestou zpět mi vrtalo v hlavě kde asi bude zakopaný pes. Vstřiky jsem vyloučil hned, páč to by se mi aspoň trochu hádalo, rozhodně by nedošlo k ucpání všech třech naráz. To musí být ještě někde před tím. Napadl mě filtr kapalné fáze. Mezitím jsme dorazili zpět k apartmánu a já už žhavil telefon servisákovi LPG... … a to je konec dalšího dílu
Srpen 16, 200916 r kua, jak to dopadlo s tym LPG ? jeeezis, zase nezaspim, budem sa prevalovat na posteli a spekulovat. cim som starsi, tym som zvedavejsi...bleee Maltik, nech ti péro nevyschne a zelame si s kolektivom este aspon styridsat dielov skveleho vecernicku. ehm, taketo vety ma vzdy privadzaju na myslienku z jedneho dokundamentarneho filmu na Discovery, vsetky zeny su rovnake - myslenim ("Evča cosi jen zabrblala o bláznovi").
Srpen 16, 200916 r Takhle moc napínavé vyprávění a já se dnes nedozvím co s tím bylo? Snad to do zítřka vydžím.
Srpen 16, 200916 r Autor tak jo ... vzhledem k tomu že by to měl být cestopis a ne nějaký thriler s přerušením v nejnapínavějším, tak chvilku strpení a dám vám dalších pár řádků, jak jsem prodělal rekvalifikační kurz na "plyňáka" po telefonu
Srpen 16, 200916 r terazky som cital nejaky email, co mi prisiel z Holywoodu. je to tajne a cerstve, ale vam to prezradim. nebudu natacat dalsi diel filmu o rodine - Uzasnakovi !!! bude sa to volat Malťákovi na dovolené... lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
Srpen 16, 200916 r Autor Milé děti, … tak jak už jsem psal, dorazil jsem na apartmán a žhavil linku na mého servisáka. Vzhledem k tomu že bylo asi 16:30 bulharského času, tak jsem tak nějak předpokládal, že nebude problém abych ho vyrušil v 15:30. Nebyl . Vzal mi to, tak jsem mu ve zkratce popsal co mě a kde mě potkalo. Dostal jsem okamžité odpovědi, že budu mít přicpaný filtr plynné fáze, ještě před reduktorem, ale že pokud tam bude 17 plastový šroub, že to půjde v pohodě, pokud tam bude mosazný 22 šroub, že to nejde povolit. To mi tak nějak potvrdilo moji doměnku, že to musí být někde spíše na vstupu a ne až na vstřikovači. Tak jsem řekl servisákovi, že jak mi to trochu pochládne, že se na to zkusím mrknout. Jak jsem zavěsil, nedalo mi to a šel jsem se podívat do motorového prostoru, kdeže se vlastně budu vrtat, páč jasno a dokonalý přehled mám až od reduktoru, přes filtr kapalné fáze až ke vstřikovači, jehož rozborku již zvládám s přehledem. Jakmile jsem zvedl kapotu a mrkl k reduktoru, již jsem měl jasno co asi budu muset dělat. Co myslíte, že jsem uviděl za šroub? … Správně, ano byl mosazný. Pro jistotu jsem si ale ventil s filtrem vyfotil mobilem a poslal MMS servisákovi jestli se jedná opravdu o to co mám rozdělat a vyčistit.
Srpen 16, 200916 r ja si myslim, ze Evca sa ta pred odchodom do BG urcite spytala :"hele Malto, mame vse O.K. "??? a ty ako spravny muz a mangel si vsetko prehodnotil pocas 15 milisekund, vzal si do uvahy vstky tie zbytocnehandricky, ktore povezies, ale mosazny srobik si prehliadol. dufam, ze sis si ju dlho udobroval ! lol
Srpen 16, 200916 r Autor no neptala se mě na nic, jen když jsem se jí zeptal (spíše čistě z formality, ve skutečnosti by bych bez něj nejel) zda mám vzít svůj modrý kufřík prvej pomoci, tak byla jednoznačná odpověď, "no to každopádně" tak co chalani, chcete ještě další část mé servisácké práce?
Srpen 16, 200916 r to sa mylis drahy priatelu !! minule som si dal dva kusy a hned som vyjebal liter slivovice. po pouziti polovice tabletky nema nejaky srobik 22-ka narok !!
Srpen 16, 200916 r Autor no nic chlapci, je tu další pokračování: Na moji MMSku jestli se jedná o ten šroub (oleštěný) byla následující odpověď: (jedná se opravdu o autentický přepis SMSky) „Ano,jde blbe povolit,je lepsi si jej podrzet 29 klicem a 22povolovat aby jsi neulomil ten holendr reduktor-ventil“. Naběhl jsem tedy k autu, vytáhl kufřík první pomoci (dvoupatrový kufr s nářadím a golou), který jsem si vzal s sebou teprve loni a letos (loni jsem ho nepotřeboval). Dolů za mnou pak seběhla i Barča, aby vše náležitě zdokumentovala . Bohužel očko 22 jsem neměl, ale naštěstí ořech tam byl. Ovšem ráčna byla krátká, byla malá páka, takže jsem s tím nehl. Rovněž jsem neměl ani 29 klíč na podržení celého holendru, tak jsem musel vzít za vděk sikovkám. Ovšem mezitím se vrátili Tomáš z Nesebaru a naštěstí měl ikdyž má new auto s sebou golu, kde byla i tyčka, takže větší páka. Takže přístup sice hrozný, motor ještě dost hřál, nicméně nějak jsem tam obě ruce nasoukal, levou držel sikovkami holendr a druhou jsem tyčkou povoloval ořech a naštěstí hned na první pokus, šroub povolil . Nasadil jsem tedy ořech s ráčnou a opatrně povoloval. Pak jsem ještě chvíli čekal, než unikne všechen plyn z prostoru ventilu a vytáhl celý šroub i filtrem ven. No děs běs co jsem uviděl. Posuďte sami … povrch filtru poté co se z něj odpařil všechen plyn, byl poset takovým grafitovým práškem a střed toho filtru, který by měl být dutý byl tímto páškem doslova napěchovaný. Jakmile to trochu oschlo s povrchu fitru jsem to ofoukal a z vnitřku nejdříve šroubováčkem vyšťáral a pak vyfoukal. Bylo to jak když foukne do trouby od komína. Vše jsem řádně zpět zkompletoval a šel zpět na apartmán umýt ruce s tím, že se dílo zdařilo. Servisákovi jsem napsal SMSku že fitr byl zasraný jak sfiňa a že se ani nedivím, páč jsem si nikdy nevšiml, že by se za celou dobu vydělával. No dostal jsem následující odpověď: „Muzu vas ujistit ze ten filtr se nemeni neni potreba! To co se odehralo,tak je vysledkem posledniho tankovani,a bude dobre pokud to zustane max pouze u dvou filtru kapalne faze. Nekazte si dovcu,hlavne peknej pobyt.“ tak jsem si říkal, tak má zkušenosti, on by měl vědět co a jak, tak jsem to víc neřešil. No a to je pro dnešek konec dnešní kapitoly, ale nebojte, ještě napětí nekončí
Srpen 16, 200916 r clovece, vzdy som si ta vazil, po dnesnom vecernicku by som povedal, ze: Malta na hrad !! ale preco nemas tlmiaci material odspodku haubny/prednej kapoty ??? tenm holy plech ma nuti zakricat : Malta, von z hradu !! lol
Srpen 16, 200916 r Autor lebo kamarád, hovori ti nieco usporny program Škodovky? Tak preto a i z druheho dovodu, lebo po minulom roku je to moje druha kapota
Srpen 16, 200916 r berte ohlad na moju sklerozu a moje uzivatelske prava !!! mas pravdu, kapota cislo dva ma opravnuje zakricat : "kolega Malta sa po nahodeni tlmiacich materialov dostavi na Prazsky Hrad" !!! boze, ked si tam predstavim Montasa... lol Upraveno Srpen 16, 200916 r od colins
Srpen 17, 200916 r Autor tak Hrad asi nebude, neměl jsem tlumící výplň ani v origo kapotě a ani o tom ani tak nějak neuvažuji, vím že jsem tady na fóru kdysi četl diskuzi, že snad kvůli snížení hlučnosti ale výsledný efekt byl spíše placebo, takže marně hledám důvod proč ho tam dávat Upraveno Srpen 17, 200916 r od Malta
Srpen 17, 200916 r El prezidento, to že už zapomínáš - to jsme si zvykli . Ale jsi nějaký drzí v poslední době . Jinak to vytlumení kapoty není vůbec znát - já ho mám na služebním navíc z půlky sežrané od nějaké havěti. Jinak Marťo, když tě vidím na tom dvorku tak bych hned vyrazil znovu k móřu
Srpen 17, 200916 r monty, mam tvoje slova brat ako vzburu, defenestraciu, puč ? slubujem, ze sa polepsim. termin neuvadzam zamerne.
Srpen 17, 200916 r montas, ako sa mas ? ako sa ti dari ? oddychol si si na dovolenke ? ake mas pekne auticko ! jazdi bez poruch ? spotreba je O.K. ? keby si nieco potreboval, drahy priatelu, ozvi sa !
Srpen 17, 200916 r Autor ... Jinak Marťo, když tě vidím na tom dvorku tak bych hned vyrazil znovu k móřu joooo to ti věřím, dnes jsem přišel poprvé do práce po 14 dnech, z pošty se na mě vysypalo 160 služebních mailů, fšici něco chcou, takže jsem za dnešek tak vyšťaven a cítím se, jako bych ani na žádné dovči nebyl. Jediné co mi ji připomíná, je to že bych měl hodit do placu další díl . ale beru to pozittivně, už jsem se dostal s nepřečtenými pod stovku Upraveno Srpen 17, 200916 r od Malta
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.