Publikováno Duben 16, 201312 r Zdravim vsetkych. Mal by som jednu prosbu. Mohol by mi niekto poradit?Straca sa mi vo fabii niekde chladiaca kvapalina. Mam Fabiu I 1,4 50kw r.v.2001 a splynovac tartarini este ten z prvych montovany v roku 2002. Totizto nikde nieje vidno kde by sa mohla voda stracat tak som rozmyslal ci nahodou ak by bola prasknuta membrana ci by sa voda nemohla dostavat do spalovania.Je to mozne? Ako by sa v tom pripade spravalo auto? Membrany maju nabehane cca.40000 tkm. Chladiaca kvapalina cca 3 dl na 100km. Poradi niekto?
Duben 16, 201312 r dej si večer po příjezdu auta karton pod motor a uvidíš jestli to někde nekape....taky to může dělat špatné víčko od nádobky,tlakuje se to a protláčí skrz hadice.... případně dát do vody takový prášek na vytěsnění malých úniků vody, funguje spolehlivě...
Duben 16, 201312 r Autor Takze tie membrany by som mohol vylucit? Ak by to bolo nimi ako by sa auto spravalo?
Duben 16, 201312 r myslim si, že maš v kelu těsněni pod hlavou... typicka zavada tohoto motoru.. ja jezdil s feldou s buchlim těsněnim cca 20t km, než se to projevilo... taky prvni nic, pak se ztracela voda, pak vic, nefungovalo automaticke spinani ventilatoru při přehřatem motoru, pak tlakovani do ystemu a nakonec to odnesla i vodni pumpa... takže ja si myslim, že maš v haji těsnění.. navíc u mě se to nijak neprojevovalo, voda v oleji nebyla ani naopak, z vyfuku nic neslo, emulze na vicku nebyla...
Duben 16, 201312 r Autor Ja som mal menene tesnenie pod hlavou pred cca. 5000km. A bol som za dotycnym v autoservise a tesnenie vylucil. Pozname sa dobre. A este by som sa chcel spytat ako moze byt zle vicko od nadobky? Ved to je len vicko. Upraveno Duben 17, 201312 r od Malta necituj předchozí příspěvek
Duben 17, 201312 r On je někdy problém i s tím, že pokud kapalina kape na rozhicované auto či převodovku, tak se rovněž usuší na tom místě a pod auto nespadne ani kapka. Někdy pomůže prohlídnout auto a podívat se po takovým tým hnusu, který dělá fridex, např když je červený-růžový. Samozřejmě může to dělat i reduktor, ovšem když si představím, že rozhicovaná natlakovaná chladící kapalina se prolíná do LPG sekce, postupem času by to přestalo dobře jét na lpg a navíc v krajních případech by se mohl zalít motor vodou. Ještě zkusit se podívat na motorový olej....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.