Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>

JirkaBrno

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 678
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Popularita

212 Výborná

1 Sledující

O uživateli JirkaBrno

  • Hodnost
    Mistr Fóra
  1. cau ano... Mechanik tam stale dela, ja mu vozim auto soukrome k nemu domu, ale pokud pojedes do breclavi do Agrotecu pozadej je, jestli by mohl prohlidku udelat pan Michalica... meli by ti vyjit vstric.. uvidis.. olej si muzes pripadne vzit svuj..
  2. jeden elektricky faval shorel pred par mesici v praze.. https://automix.cars.cz/zivot-ridice/v-praze-shorel-vzacny-elektricky-favorit-20170804.html
  3. ja mam 2011 delal jsem predni desky loni pri 135000 tusim , kotouce puvodni, Zadni pakny budu delat dalsi garancku pri 165000tusim... za desky jsem platil 1000kc original skoda
  4. vaculik popisuje ceny v autorizaku, tusím.. když jsem řešil rozvody, psal jsem do 3 sa servisu v okolí brna, za rozvody chtěli klidně i 12tisíc. mam ještě ty meily schované... pokud mas auto starší tuším 4 let, dají se udělat v ramci economy servisu myslím za 6000+-.. dá se to dohledat na stránkách škodovky.. jinak je tu na youtube i video návod, jak se ty rozvody dělají a není to nic težkého, jen musíš mít přípravky a dávat bacha, aby se ti neprotočily kola.. muj mechoš za to bere 1000kč za prácu.. díly koupíš za trojku a je to..
  5. cau kimmi, mám podobnou spotřebu, od 7,5-8,5 l lpg.. dle zatížení vozidla a rychlostního profilu
  6. bože.. furt ty rozvody.. jednou to nějakej pakoš napíše v sm a všichni to berou jako bernou minci všeho.. rozvody na 1,4 16V stojí is pumpou kolem 3500kc+-.. výměna se dá udělat kolem 1000kč. takže kolem 5000kč máte udělané komplet rozvody a mužou se dělat v rozmezí 90-150t km.. já dělal na svém autě při 130000km.. tyto motory chtějí kvalitnější olej a výměny po 15t km.. pokud na to někdo před tím kašlal a dlal olej jak ho napadlo s tím, že tam nalil co mu došlo pod ruku, tak at se pak nediví no.. výhoda je v tom, že motor předěláš na LPG a jezdíš za kačku kilometr.. edit-pokud chceš tu levnější sadu, tak řetězy ina s pumpou se dají sehnat pod 3000kč sada--konkretně 2883 kč+ litr práce a seš na 4000kč.. to mi nepřijde jako nějaká strašná cena.. https://www.autodily-pema.cz/vodni-pumpa-sada-ozubeneho-remene-ina-530008931?gclid=EAIaIQobChMIuMv5pfbK1QIVyb3tCh2C5gomEAkYAiABEgKctvD_BwE
  7. nečetl jsem to tu všechno.. mam 1,4 63kW, r.v. 9/2011 tedy po FL.. najeto čerstvých 150 000km z toho 127000 na LPG. Rozvody, jak tu kdosi napsal, jsem kupoval i s pumpou za 3700+- kč, výměna u mého servisáka 1000kč. co se týká vad atd motoru, pozoruju jen specifický ,,druhý start, kdy při určité teplotě motor naskočí až napodruhé.. nijak mě to ale neomezuje, že bych z toho byl na větvi.. za celou dobu jsem kromě brzdových desek, axialních ložisek,předních stabilizatorů, rozvodu a jedné žárovky dělal jen běžné věci.. rozhodně nemusím řešit spoustu věcí co řeší jiní u Tsi.. olej nedolévám, co jsem se díval těsně před servisní prohlídkou, bylo tam cca 4mm od spodní rysky.. co se mi na tom autě líbí je levný a bezproblémový provoz, prostě tam liju jen LPG a jezdím , vesměs 90% dálnice za hranicemi rychlostních limitů a spotřeba se pohybuje 7,5-8,5 l lpg/100km,.. a jednou za 15t km to odvezu na kvalitní servis k člověku, který mi servis neojebe, ale udělá ho pořádně , včetně nalití kvalitního oleje a ne nějaké sračky... pravda je, že těch 1,4 moc není na trhu, prodejci všechny přemlouvali na koupi Tsi , ja jsem byl taky masírován at si koupím špičkový turbomotor, ale já měl jasno, na moje nájezdy chci atmosferu a nikdy jsem nelitoval, že jsem si vybral tento motor. přeji dobrou ruku při výberu auta ))
  8. z mnohdy odflaknuteho konstrukcniho simply clever reseni se proste udela vlastnost a vali se dal...
  9. hmm panoraaama jak do katalogu skodofky DD
  10. no berte to tak, ze breclav je cenama jinde nez Brno.. dela to ve svym baraku ve sve dilne na zahrade, takze nemusi nikomu platit najem atd.. pravda je, ze od neho je auto udelane 1A.. a vzhledem k tomu, ze dela roky ve skoda servisu, tak ma jiste nake klicky, jak udelat nejakou praci nacerno ve firme... napr za komplet servis klimy vcetne cisteni ozonem a dopusteni 200g media chtel 500kc.... no jak si to udela je jeho vec, me zajima jen cena.. a je pravda, ze ho to ofiko nezivi..
  11. ja vcera dovezl fabku, servis 149000km.. olej, cisteni zadnich brzd, vycisteni pyloveho filtru, odstraneni vrzani dveri+ natreni gum specialnim olejem, umyti motoru, doplneni vsech kapalin, celkova kontrola auta... auto je umyte vcetne litaku... cena 850olej 5w40 castrol, 180 filtr, 600 prace.. garaznik co pracuje ve skodovce
  12. presne.. jedine ozon.. fabie II maj pry vyparnik blbe kdesi dole vzadu, ze se tam ten spray blbe dostane... jedine zkus ozon, ten se dostane vsude... mne to teda smrdi i po ozonu, ale jen tak, decentne, bych rekl... uz to neresim, servisak mi rikal, ze to nechal pustene v aute 5 hodin, s natocenym motorem, samo.. auto bylo 14 jako by tam nekdo nechal svitit horske slunko... takovej ten ,,puch,,
  13. sice me tu nakopete do pr*ele, ale pokud mam 800 000+- na superba, tak neresim 3-4 tisice za olej ne... a pochybuju, ze s koupenym - ojetym nekdo jezdi do znackoveho servisu.. kdybyste to resili na foru dacia, tak to beru, ale u manazerske limusiny resit vlastni olej...
  14. pokud jde o dily, nikde neni napsane, ze si do servisu nemuzete prinest svoje filtry-olej-svice atd.. jsou servisy, ktere to nedovoli, ale nikdo nenuti nikoho do takoveho servisu chodit.. samo, musis zaplatit vsechny naklady, ktere servis ma... je rozdil 1 garaznik s heverem ve stodole vedle baraku na svym pozemku, ktery si kafe vari sam a je rozdil obrovsky servis s hromadou rezijnich pracovniku.. az to tu objevi pawouk, nakope nam vsem pr*el..