Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čau kluci, stala se mě opět zvláštní závada na autě a tak bych se na vás rád obrátil s prosbou o pomoc.

 

Začalo to tak, že jeden den si takhle jedu a najednou z ničeho nic, auto chcíplo. Jako kdyby jste za jízdy vypnuli klíček.Bez nějakých náznaků cukání, prostě náhlá smrt.Při pár pokusech o nastartování auto ani neškytlo.

Hodil jsem auto do servisu a tam mě řekli že nejde nafta z nádrže a že bude čerpadlo v nádrži kaput.

Koupil jsem tedy toto čerpadlo:  http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva

 

namontoval jsem ho do nádrže a nafta z nádrže pořád nevytíká.Čerpadlo jede, ale nedostane se nafta z nádrže do hadice k filtru.Zkusil jsem napojit na baterku to starý čerpadlo a to jede.

 

Takže mám dvě čerpadla, ale nafta z nádrže nejde ven.

 

Udělal jsem pár fotek a jedno krátký video.

 

Nedaří se mě ale pochopit jak to čerpadlo funguje, protože když ho vložím do nádrže a napojím na baterku, tak se rozjede, rozpohybuje i to proudový čerpadlo ve kterém je vložený, ale ta hadička kterou má jít nafta nahoru k přírubě a následně do hadice a k filtru, je u toho čerpadlo zakončena jen nějakým trychtýřem se sítkem(viz foto), takže mně nejde do hlavy, jak se ta nafta má dostávat z nádrže ven, protože ta hadička podle mě není nijak závislá na tom čerpadle, když je přichycena na dně toho koše a je oddělena přepážkou o čerpadla.Neřešil prosím vás tuto závadu někdo z vás?

 

Na fotkách jsem červeně označil hadici, kterou má jít nafta ven.

 

 

 

 

 

Díky moc

post-36221-0-66799100-1367226965_thumb.j

post-36221-0-65595500-1367227010_thumb.j

post-36221-0-29819400-1367227026_thumb.j

post-36221-0-33082500-1367227037_thumb.j

post-36221-0-44937400-1367227051_thumb.j

Upraveno od petr vlach

  • Autor

Takže vyřešeno.Odešlo mě vstřikovací čerpadlo.

Ono to čerpadlo v nádrži nemá naftu tlačit ven, ale jen ji dávat do proudového čerpadla, aby se zamezilo zpěněné naftě vtéct do vstřikovacího čerpadla

Upraveno od petr vlach

Ajej nakolikpak taková sranda vyjde? :(

Michal to loni dělal a repas na stolici v F.M na 15 000 kč.

Kolko mas najazdenych km ?? Peter ?

Dieseltechnik chtěl myslím po mě 20tis+DPH. Jsou ale bezkonkurenčně nejlepší a udělají to dobře (včetně nové hlavy a seřízení na stolici)

Zkusil bych tale u druhou firmu, ta cena je dobrá a svým způsobem bys mohl fungovat jako pokusný králík a pak poreferovat

Petře těžko říci, vše co je v práci od boche a potřebujeme zrepasovat či opravit dáváme k Boschákům do strojservisu. Zkus je jakou budou mít kalkulaci...

Musím se zasmát SUP1OVĚ vtipnému nahození! :kol-147:  Petře, chápu Tvé dilema, ta cena je opravdu lákavá, ale, ale?

  • Autor

Čau Jardo, tak jsem volal do toho strojservisu a takovej pohodovej chlápek mě říkal že to repasujou do 20 000,-Kč

 

Pokud prý budou muset dělat cosi s řídící jednotkou, tak těch dvacet, ale jinak že kolem 17 000,-Kč

Tak přeji štastnou ruku při výběru. Hlavně ať už jezdíš...

  • 2 týdny později...
  • Autor

Takže dnes mě kluci namontovali zrepasovaný vstřikovací čerpadlo, naštelovali ho jak má být a pořád nejezdím.Když startujem, tak auto má snahu chytit,ale v tom okamžiu kdy by mělo chytit, tak nechytí:-(

V té hadičce co vede od filtru k čerpadlu je pořád vzduchová kapsa a nedaří se nám jí zbavit.Měli jsme přívod a zpátečku danou v kanystru, sem tam ze zpátečky vylítla bublinka ale auto nenaskočí.Přes vstřik jsme to odvzdušňovali, ale prostě nic.Jeden z těch kluků co mě to dělá, tak už dělal tři tady tyto čerpadla a říkal že ani u jednoho se mu toto nestalo.

 

Nemáte někdo podobnou zkušenost? Díky

No já bych viděl problém někde v malé prasklince na přívodní hanici/trubici z nádrže,  možná spíš někde, kde je nějaký spoj (třeba u nádrže). Jinak to nikde luft chytit nemůže. Jinak odvzdušňování palivové soustavy lze minimálně s třetinou nádrže (dle manuálu), já říkám více než polovina, nejlépe plnou. Doufám, že to tak máš. jestli ne, tak natankovat min do půlky, pořádně zalít filtr a přívodní trubičku a při startování tomu nechat čuchnout startovákem (éter nebo stačí čisič brzd). Dálé předpokládám, že čerpadlo bylo správně nastaveno diagnostikou, vím, o čem mluvím

Upraveno od SUP1

Jo a bublinky Vám z počátku normáně půjdou, je to normální. Motoru 2,5 to trvá déle, že je celý bez vzduchu. Ještě pořádně zkontroluj ty gumičky na filtru. mě se stalo, že mi prodali nový palivák tak starý, že měl ty gumičky zpuchřelé :kol-44:

  • Autor

Čau, díky za reakci. Čerpadlo jsme diagnostikou nějak nenastavovali.Dojelo z repasu, namontovalo se tam, doštelovalo a pak už tento problém.

Nádrž mám natankovanou těsně pod půlku, tak tedy doliju do plna a koupím novej filtr.Kdysi mě známej říkal ať kupuju pal.filtry jen se zeleným těsněním, že vydrží déle aby nepadala nafta.

 

Co s tou diagnostikou nastavit??Mám IHR3040

  • Autor

Tím filtrem bych neřekl že to bude, protože jsme to měli napojený do kanystru, jak přívod tak zpátečku, na ty hadice co jdou přímo od čerpadla, takže jsme filtr obešly.Filtr každopádně koupím, už si to auto určitě zaslouží.

  • Autor

ještě se mě ukázala chyba která nejde vymazat:

 

17978- rid.jedn.motoru zablokovana

            P1570 - 35 - 00 --

 

Kámoš tuhle chybu na Passatovy má stabilně  a jezdí normálně, tak nevím jestli to má něco společného s mým problémem, ale vím že ta chyba tam dříve nebyla.

Až to prvně natočíte, stejně musíš čerpadlo doštelovat diagnostikou - bod zážehu je 1-4sutpně, pozor před. Takže defakto mínus 4stupně. Na repasu to jen tak připraví a přesně naštelovat nemůžou, to jde jen na autě. Jinak Ti to bude vyhazovat chybu (třeba na palubce se rozsvítí ESP), nebo to bude blbě startovat za tepla nebo studena.

  • Autor

tak teď nám to chytá se start sprejem, ale bez něj ne.Dokud se tam fouká sprej, tak to jede a jsou vidět bubliny, ale bez nej nic

SUP1 jedna Ti to napsal po namontovani musiš na test a pokud Ti to nechyta samo jen se sprejem tak to maš posunute při montaži zopakuj si to znova jinač delšim skoušenim startovanim si podpališ ventily motor ti musi chytnout v zakladni poloze 0 a pak se doštelovava předvstřik.

  • Autor

Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak mám ty vačkový kola otočit ještě jednou o jednu otáčku?

Néééé, to nedělej, naděláš více škody něž užitku!!!!!

Dělá se to tak, že před demotáží čerpadla si auto našteluješ na nulu (rozvody) a čerpadlo se zaaretuje (pasuje tam desítka nástrčka na malou ráčku, nebo prostě nějaký šroubovák- jsou tam kontrolní otvory-díry). pak se s autem zásadně nehýbe a nic nedělá. Z repase by Ti to čerpadlo měli dát opět na nule, takže ho tam jen dáš, nasadíš řemen, našteluješ ho (zobáčky na napínáku) a nastartuješ. Pak napojit na VAGínu a to jemné doštelování se dělá těma třema imbusama na levé řemenici vačkové hřídele (z pohledu řidiče). Tento postup už je velmi jemný a dělá se to dlouho (my jsme ten správný úhel chytli na popáté, ale může to trvat i déle, je to fakt na milimetry). Ale defakto už při naštelování na nulu už by to mělo chytnout...

No myslím, že to máš úplně rozkoplý, to bude ten problém. Ty bublinky tam budeš mít ještě minutu po nastartování

Pokud si nejsi jistý kamarádama, kteří Tis tím pomáhají, radši to nech odtáhnout tam, kde s tím naštelováním mají praxi. Jak tu napsal kolega, mohlo by to mít fatální škody...

Upraveno od SUP1

Přesně tak  SUPe .

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.