Publikováno Duben 29, 201312 r Čau kluci, stala se mě opět zvláštní závada na autě a tak bych se na vás rád obrátil s prosbou o pomoc. Začalo to tak, že jeden den si takhle jedu a najednou z ničeho nic, auto chcíplo. Jako kdyby jste za jízdy vypnuli klíček.Bez nějakých náznaků cukání, prostě náhlá smrt.Při pár pokusech o nastartování auto ani neškytlo. Hodil jsem auto do servisu a tam mě řekli že nejde nafta z nádrže a že bude čerpadlo v nádrži kaput. Koupil jsem tedy toto čerpadlo: http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva namontoval jsem ho do nádrže a nafta z nádrže pořád nevytíká.Čerpadlo jede, ale nedostane se nafta z nádrže do hadice k filtru.Zkusil jsem napojit na baterku to starý čerpadlo a to jede. Takže mám dvě čerpadla, ale nafta z nádrže nejde ven. Udělal jsem pár fotek a jedno krátký video. Nedaří se mě ale pochopit jak to čerpadlo funguje, protože když ho vložím do nádrže a napojím na baterku, tak se rozjede, rozpohybuje i to proudový čerpadlo ve kterém je vložený, ale ta hadička kterou má jít nafta nahoru k přírubě a následně do hadice a k filtru, je u toho čerpadlo zakončena jen nějakým trychtýřem se sítkem(viz foto), takže mně nejde do hlavy, jak se ta nafta má dostávat z nádrže ven, protože ta hadička podle mě není nijak závislá na tom čerpadle, když je přichycena na dně toho koše a je oddělena přepážkou o čerpadla.Neřešil prosím vás tuto závadu někdo z vás? Na fotkách jsem červeně označil hadici, kterou má jít nafta ven. Díky moc Upraveno Duben 29, 201312 r od petr vlach
Duben 30, 201312 r Autor Takže vyřešeno.Odešlo mě vstřikovací čerpadlo. Ono to čerpadlo v nádrži nemá naftu tlačit ven, ale jen ji dávat do proudového čerpadla, aby se zamezilo zpěněné naftě vtéct do vstřikovacího čerpadla Upraveno Duben 30, 201312 r od petr vlach
Květen 9, 201312 r Autor Chtěl bych to dát na repas k téhle firmě: http://dieseltechnika.com/vstrikovaci-cerpadla-vp-bosch/jednokonektorova/ Lukas 1450: Mám najeto 204 000km Upraveno Květen 9, 201312 r od petr vlach
Květen 9, 201312 r Autor Co říkáte na toto: http://www.diago.cz/index.php?PolozkaMenu=8 Nějak podezřele nízká cena
Květen 9, 201312 r Dieseltechnik chtěl myslím po mě 20tis+DPH. Jsou ale bezkonkurenčně nejlepší a udělají to dobře (včetně nové hlavy a seřízení na stolici) Zkusil bych tale u druhou firmu, ta cena je dobrá a svým způsobem bys mohl fungovat jako pokusný králík a pak poreferovat
Květen 9, 201312 r Petře těžko říci, vše co je v práci od boche a potřebujeme zrepasovat či opravit dáváme k Boschákům do strojservisu. Zkus je jakou budou mít kalkulaci...
Květen 10, 201312 r Musím se zasmát SUP1OVĚ vtipnému nahození! Petře, chápu Tvé dilema, ta cena je opravdu lákavá, ale, ale?
Květen 10, 201312 r Autor Čau Jardo, tak jsem volal do toho strojservisu a takovej pohodovej chlápek mě říkal že to repasujou do 20 000,-Kč Pokud prý budou muset dělat cosi s řídící jednotkou, tak těch dvacet, ale jinak že kolem 17 000,-Kč
Květen 13, 201312 r Autor Díkec. Kdyby jste někdo chtěl to moje starý čerpadlo tak se dejte vědět a na ceně se určitě domluvíme. http://forum.skodahome.cz/classifieds/item/5456-s1-%C4%8Derpadlo-do-n%C3%A1dr%C5%BEe/
Květen 25, 201312 r Autor Takže dnes mě kluci namontovali zrepasovaný vstřikovací čerpadlo, naštelovali ho jak má být a pořád nejezdím.Když startujem, tak auto má snahu chytit,ale v tom okamžiu kdy by mělo chytit, tak nechytí:-( V té hadičce co vede od filtru k čerpadlu je pořád vzduchová kapsa a nedaří se nám jí zbavit.Měli jsme přívod a zpátečku danou v kanystru, sem tam ze zpátečky vylítla bublinka ale auto nenaskočí.Přes vstřik jsme to odvzdušňovali, ale prostě nic.Jeden z těch kluků co mě to dělá, tak už dělal tři tady tyto čerpadla a říkal že ani u jednoho se mu toto nestalo. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Díky
Květen 26, 201312 r No já bych viděl problém někde v malé prasklince na přívodní hanici/trubici z nádrže, možná spíš někde, kde je nějaký spoj (třeba u nádrže). Jinak to nikde luft chytit nemůže. Jinak odvzdušňování palivové soustavy lze minimálně s třetinou nádrže (dle manuálu), já říkám více než polovina, nejlépe plnou. Doufám, že to tak máš. jestli ne, tak natankovat min do půlky, pořádně zalít filtr a přívodní trubičku a při startování tomu nechat čuchnout startovákem (éter nebo stačí čisič brzd). Dálé předpokládám, že čerpadlo bylo správně nastaveno diagnostikou, vím, o čem mluvím Upraveno Květen 26, 201312 r od SUP1
Květen 26, 201312 r Jo a bublinky Vám z počátku normáně půjdou, je to normální. Motoru 2,5 to trvá déle, že je celý bez vzduchu. Ještě pořádně zkontroluj ty gumičky na filtru. mě se stalo, že mi prodali nový palivák tak starý, že měl ty gumičky zpuchřelé
Květen 26, 201312 r Autor Čau, díky za reakci. Čerpadlo jsme diagnostikou nějak nenastavovali.Dojelo z repasu, namontovalo se tam, doštelovalo a pak už tento problém. Nádrž mám natankovanou těsně pod půlku, tak tedy doliju do plna a koupím novej filtr.Kdysi mě známej říkal ať kupuju pal.filtry jen se zeleným těsněním, že vydrží déle aby nepadala nafta. Co s tou diagnostikou nastavit??Mám IHR3040
Květen 26, 201312 r Autor Tím filtrem bych neřekl že to bude, protože jsme to měli napojený do kanystru, jak přívod tak zpátečku, na ty hadice co jdou přímo od čerpadla, takže jsme filtr obešly.Filtr každopádně koupím, už si to auto určitě zaslouží.
Květen 26, 201312 r Autor ještě se mě ukázala chyba která nejde vymazat: 17978- rid.jedn.motoru zablokovana P1570 - 35 - 00 -- Kámoš tuhle chybu na Passatovy má stabilně a jezdí normálně, tak nevím jestli to má něco společného s mým problémem, ale vím že ta chyba tam dříve nebyla.
Květen 26, 201312 r Až to prvně natočíte, stejně musíš čerpadlo doštelovat diagnostikou - bod zážehu je 1-4sutpně, pozor před. Takže defakto mínus 4stupně. Na repasu to jen tak připraví a přesně naštelovat nemůžou, to jde jen na autě. Jinak Ti to bude vyhazovat chybu (třeba na palubce se rozsvítí ESP), nebo to bude blbě startovat za tepla nebo studena.
Květen 26, 201312 r Autor tak teď nám to chytá se start sprejem, ale bez něj ne.Dokud se tam fouká sprej, tak to jede a jsou vidět bubliny, ale bez nej nic
Květen 26, 201312 r SUP1 jedna Ti to napsal po namontovani musiš na test a pokud Ti to nechyta samo jen se sprejem tak to maš posunute při montaži zopakuj si to znova jinač delšim skoušenim startovanim si podpališ ventily motor ti musi chytnout v zakladni poloze 0 a pak se doštelovava předvstřik.
Květen 26, 201312 r Autor Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak mám ty vačkový kola otočit ještě jednou o jednu otáčku?
Květen 26, 201312 r Néééé, to nedělej, naděláš více škody něž užitku!!!!! Dělá se to tak, že před demotáží čerpadla si auto našteluješ na nulu (rozvody) a čerpadlo se zaaretuje (pasuje tam desítka nástrčka na malou ráčku, nebo prostě nějaký šroubovák- jsou tam kontrolní otvory-díry). pak se s autem zásadně nehýbe a nic nedělá. Z repase by Ti to čerpadlo měli dát opět na nule, takže ho tam jen dáš, nasadíš řemen, našteluješ ho (zobáčky na napínáku) a nastartuješ. Pak napojit na VAGínu a to jemné doštelování se dělá těma třema imbusama na levé řemenici vačkové hřídele (z pohledu řidiče). Tento postup už je velmi jemný a dělá se to dlouho (my jsme ten správný úhel chytli na popáté, ale může to trvat i déle, je to fakt na milimetry). Ale defakto už při naštelování na nulu už by to mělo chytnout... No myslím, že to máš úplně rozkoplý, to bude ten problém. Ty bublinky tam budeš mít ještě minutu po nastartování Pokud si nejsi jistý kamarádama, kteří Tis tím pomáhají, radši to nech odtáhnout tam, kde s tím naštelováním mají praxi. Jak tu napsal kolega, mohlo by to mít fatální škody... Upraveno Květen 26, 201312 r od SUP1
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.