petr vlach Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 (editace) Čau kluci, stala se mě opět zvláštní závada na autě a tak bych se na vás rád obrátil s prosbou o pomoc. Začalo to tak, že jeden den si takhle jedu a najednou z ničeho nic, auto chcíplo. Jako kdyby jste za jízdy vypnuli klíček.Bez nějakých náznaků cukání, prostě náhlá smrt.Při pár pokusech o nastartování auto ani neškytlo. Hodil jsem auto do servisu a tam mě řekli že nejde nafta z nádrže a že bude čerpadlo v nádrži kaput. Koupil jsem tedy toto čerpadlo: http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva namontoval jsem ho do nádrže a nafta z nádrže pořád nevytíká.Čerpadlo jede, ale nedostane se nafta z nádrže do hadice k filtru.Zkusil jsem napojit na baterku to starý čerpadlo a to jede. Takže mám dvě čerpadla, ale nafta z nádrže nejde ven. Udělal jsem pár fotek a jedno krátký video. Nedaří se mě ale pochopit jak to čerpadlo funguje, protože když ho vložím do nádrže a napojím na baterku, tak se rozjede, rozpohybuje i to proudový čerpadlo ve kterém je vložený, ale ta hadička kterou má jít nafta nahoru k přírubě a následně do hadice a k filtru, je u toho čerpadlo zakončena jen nějakým trychtýřem se sítkem(viz foto), takže mně nejde do hlavy, jak se ta nafta má dostávat z nádrže ven, protože ta hadička podle mě není nijak závislá na tom čerpadle, když je přichycena na dně toho koše a je oddělena přepážkou o čerpadla.Neřešil prosím vás tuto závadu někdo z vás? Na fotkách jsem červeně označil hadici, kterou má jít nafta ven. Díky moc Editováno: 29. Duben 2013, autor: petr vlach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 30. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 (editace) Takže vyřešeno.Odešlo mě vstřikovací čerpadlo. Ono to čerpadlo v nádrži nemá naftu tlačit ven, ale jen ji dávat do proudového čerpadla, aby se zamezilo zpěněné naftě vtéct do vstřikovacího čerpadla Editováno: 30. Duben 2013, autor: petr vlach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Ajej nakolikpak taková sranda vyjde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cuzik Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Michal to loni dělal a repas na stolici v F.M na 15 000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 Kolko mas najazdenych km ?? Peter ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 9. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 (editace) Chtěl bych to dát na repas k téhle firmě: http://dieseltechnika.com/vstrikovaci-cerpadla-vp-bosch/jednokonektorova/ Lukas 1450: Mám najeto 204 000km Editováno: 9. Květen 2013, autor: petr vlach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 9. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 Co říkáte na toto: http://www.diago.cz/index.php?PolozkaMenu=8 Nějak podezřele nízká cena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 Dieseltechnik chtěl myslím po mě 20tis+DPH. Jsou ale bezkonkurenčně nejlepší a udělají to dobře (včetně nové hlavy a seřízení na stolici) Zkusil bych tale u druhou firmu, ta cena je dobrá a svým způsobem bys mohl fungovat jako pokusný králík a pak poreferovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 Petře těžko říci, vše co je v práci od boche a potřebujeme zrepasovat či opravit dáváme k Boschákům do strojservisu. Zkus je jakou budou mít kalkulaci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 Musím se zasmát SUP1OVĚ vtipnému nahození! Petře, chápu Tvé dilema, ta cena je opravdu lákavá, ale, ale? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 10. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 Čau Jardo, tak jsem volal do toho strojservisu a takovej pohodovej chlápek mě říkal že to repasujou do 20 000,-Kč Pokud prý budou muset dělat cosi s řídící jednotkou, tak těch dvacet, ale jinak že kolem 17 000,-Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 Tak přeji štastnou ruku při výběru. Hlavně ať už jezdíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 13. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2013 Díkec. Kdyby jste někdo chtěl to moje starý čerpadlo tak se dejte vědět a na ceně se určitě domluvíme. http://forum.skodahome.cz/classifieds/item/5456-s1-%C4%8Derpadlo-do-n%C3%A1dr%C5%BEe/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 25. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Takže dnes mě kluci namontovali zrepasovaný vstřikovací čerpadlo, naštelovali ho jak má být a pořád nejezdím.Když startujem, tak auto má snahu chytit,ale v tom okamžiu kdy by mělo chytit, tak nechytí:-( V té hadičce co vede od filtru k čerpadlu je pořád vzduchová kapsa a nedaří se nám jí zbavit.Měli jsme přívod a zpátečku danou v kanystru, sem tam ze zpátečky vylítla bublinka ale auto nenaskočí.Přes vstřik jsme to odvzdušňovali, ale prostě nic.Jeden z těch kluků co mě to dělá, tak už dělal tři tady tyto čerpadla a říkal že ani u jednoho se mu toto nestalo. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 (editace) No já bych viděl problém někde v malé prasklince na přívodní hanici/trubici z nádrže, možná spíš někde, kde je nějaký spoj (třeba u nádrže). Jinak to nikde luft chytit nemůže. Jinak odvzdušňování palivové soustavy lze minimálně s třetinou nádrže (dle manuálu), já říkám více než polovina, nejlépe plnou. Doufám, že to tak máš. jestli ne, tak natankovat min do půlky, pořádně zalít filtr a přívodní trubičku a při startování tomu nechat čuchnout startovákem (éter nebo stačí čisič brzd). Dálé předpokládám, že čerpadlo bylo správně nastaveno diagnostikou, vím, o čem mluvím Editováno: 26. Květen 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Jo a bublinky Vám z počátku normáně půjdou, je to normální. Motoru 2,5 to trvá déle, že je celý bez vzduchu. Ještě pořádně zkontroluj ty gumičky na filtru. mě se stalo, že mi prodali nový palivák tak starý, že měl ty gumičky zpuchřelé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 26. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Čau, díky za reakci. Čerpadlo jsme diagnostikou nějak nenastavovali.Dojelo z repasu, namontovalo se tam, doštelovalo a pak už tento problém. Nádrž mám natankovanou těsně pod půlku, tak tedy doliju do plna a koupím novej filtr.Kdysi mě známej říkal ať kupuju pal.filtry jen se zeleným těsněním, že vydrží déle aby nepadala nafta. Co s tou diagnostikou nastavit??Mám IHR3040 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 26. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Tím filtrem bych neřekl že to bude, protože jsme to měli napojený do kanystru, jak přívod tak zpátečku, na ty hadice co jdou přímo od čerpadla, takže jsme filtr obešly.Filtr každopádně koupím, už si to auto určitě zaslouží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 26. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 ještě se mě ukázala chyba která nejde vymazat: 17978- rid.jedn.motoru zablokovana P1570 - 35 - 00 -- Kámoš tuhle chybu na Passatovy má stabilně a jezdí normálně, tak nevím jestli to má něco společného s mým problémem, ale vím že ta chyba tam dříve nebyla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Až to prvně natočíte, stejně musíš čerpadlo doštelovat diagnostikou - bod zážehu je 1-4sutpně, pozor před. Takže defakto mínus 4stupně. Na repasu to jen tak připraví a přesně naštelovat nemůžou, to jde jen na autě. Jinak Ti to bude vyhazovat chybu (třeba na palubce se rozsvítí ESP), nebo to bude blbě startovat za tepla nebo studena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 26. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 tak teď nám to chytá se start sprejem, ale bez něj ne.Dokud se tam fouká sprej, tak to jede a jsou vidět bubliny, ale bez nej nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cuzik Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 SUP1 jedna Ti to napsal po namontovani musiš na test a pokud Ti to nechyta samo jen se sprejem tak to maš posunute při montaži zopakuj si to znova jinač delšim skoušenim startovanim si podpališ ventily motor ti musi chytnout v zakladni poloze 0 a pak se doštelovava předvstřik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 26. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak mám ty vačkový kola otočit ještě jednou o jednu otáčku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 (editace) Néééé, to nedělej, naděláš více škody něž užitku!!!!! Dělá se to tak, že před demotáží čerpadla si auto našteluješ na nulu (rozvody) a čerpadlo se zaaretuje (pasuje tam desítka nástrčka na malou ráčku, nebo prostě nějaký šroubovák- jsou tam kontrolní otvory-díry). pak se s autem zásadně nehýbe a nic nedělá. Z repase by Ti to čerpadlo měli dát opět na nule, takže ho tam jen dáš, nasadíš řemen, našteluješ ho (zobáčky na napínáku) a nastartuješ. Pak napojit na VAGínu a to jemné doštelování se dělá těma třema imbusama na levé řemenici vačkové hřídele (z pohledu řidiče). Tento postup už je velmi jemný a dělá se to dlouho (my jsme ten správný úhel chytli na popáté, ale může to trvat i déle, je to fakt na milimetry). Ale defakto už při naštelování na nulu už by to mělo chytnout... No myslím, že to máš úplně rozkoplý, to bude ten problém. Ty bublinky tam budeš mít ještě minutu po nastartování Pokud si nejsi jistý kamarádama, kteří Tis tím pomáhají, radši to nech odtáhnout tam, kde s tím naštelováním mají praxi. Jak tu napsal kolega, mohlo by to mít fatální škody... Editováno: 26. Květen 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cuzik Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Přesně tak SUPe . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.