Bruncla321 Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 Čauko,chtěl bych se zeptat jak na výměnu palivového filtru.Jestli je třeba nalévat naftu nebo se naplní sám při 2-3x otočením klíčkem?Jde mi o to abych něco nepokazil...naftu mám a neni problém to nalejt.Děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 (editace) To už se tu taky řešilo, ale filtr vyměníš jednoduše a to tak, ho vyndáš a vyhodíš:-) Novej pořádně zalij naftou i hadice a pak pomocí odvzdušňovacího šroubu co je na filtru ovzdušni.Možná se ti to trochu zavzdušní, tak povolit vstřiky a mělo by to bejt good. Já kdysi když jsem měnil poprvé filtr, tak jsem prostě vyměnil kus za kus a startoval do té doby než to chytlo.Bylo to opravdu hodně startů a pak jsem zjistil jakej jsem vůůůůl. Počkej na další rady, jsou tu daleko zkušenější kluci, tak mají třeba lepší recept jak na to.Mě ho teď měnili v servisu. Editováno: 6. Červen 2013, autor: petr vlach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bruncla321 Vloženo 6. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 Ok,já právě nevím jak s tou naftou no..zase si říkám když je tam naftové čerpadlo tak by to mělo napumpovat ale nevím,taky bych to raději zalil nějakou větší injekční stríkačkou a hadičkou ale nevím abych to tam nenalil se vzduchem:-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 Pokud máš 2.5tdi tak tam sice v nádrži čerpadlo je, ale to čerpadlo nečerpá z nádrže naftu ven, ale jen přečerpává v komorách.Naftu z nádrže si tahá vstřikovací čerpadlo a do toho by se vzduch neměl zbytečně dostávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 každopádně zalij filtr naftou a pozor nechej aspoň 15 minut aby to nasálo všechno uvnitř a pak zase dolij.Já to zalil,nečekal jsem a ejhle.Asi hodinu a půl mi to trvalo než jsem dostal vzduch pryč.Točil jsem a točil až jsem vyšťavil baterku a museli jsme to mít propojené startovákama s dalším supem.Takže jak říkám je třeba chvilku počkat.A kdyby se to přece jen zavzdušnilo a ani po 10 minutách bys to nestartl tak povol vstřiky jak se tu píše výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bruncla321 Vloženo 10. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 hele když povolim ty trysky musim to odvzdušňovat za chodu nebo musí bejt motor vyplej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bruncla321 Vloženo 10. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 *vstřiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 10. Červen 2013 Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 Musíš povolit vstřik a zastartova.Takhle postupně všechny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 11. Červen 2013 Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 nemyslím si že se musí takto udělat všechny.Ale nemám s tím zkušenost tak nebudu chytračit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.