Publikováno Srpen 11, 201312 r Zdravim, mam prasklý výfuk za katalyzátorem viz. video nechce se mi tam dávat takové to lepidlo co se pak ještě překryje zkruží co se na tom utáhne protože je to přímo na starém svárau takže se mi to zda jako blbost. takže existuje něaká lepící páska která to utěsní? Nebo jakou teplotu lepící páska musí snést? 80°C? 120°C? 150°C? (potřebuji to tak na 1-2 měsíce pak plánuji nové auto.) Video: http://www.youtube.com/watch?v=3BGaILkG_Y4&feature=youtu.be
Srpen 12, 201312 r Celkem běžná závada. Jak píše PROCHY603 sundat a zavařit. Jelikož Felda nemá vlnovec, tak se vibrace od motoru přenášejí do celého výfukového systému. Vzhledem k vysokým teplotám by páska musela odolávat teplotám cca 500 °C.
Srpen 12, 201312 r Cé-óčko je opravdu jen na chvíli - svár je poprskanej a samá bublina. Jeho výhodou je, že se s ním po krátkým zaškolení naučí vařit skoro každej - je to taková svářečka pro blbce. Na "heftnutí" to stačí, na "lepení" karosařiny s předpokladem další úpravy (broušení, kyt, lak) taky, ale výdrž to nemá skoro žádnou. Pokud by ale ten svár měl vydržet delší dobu, tak jedině nechat zavařit obalovanou elektrodou stejnosměrným proudem (mnohem kvalitnější svár než CO2) anebo když už "pod plynem", tak netavící se elektrodou= TIG v argonu nebo nějakým průmyslovým směsným plynu - Mison, Varigon atp.
Srpen 12, 201312 r Celkem běžná závada. Jak píše PROCHY603 sundat a zavařit. Jelikož Felda nemá vlnovec, tak se vibrace od motoru přenášejí do celého výfukového systému. Vzhledem k vysokým teplotám by páska musela odolávat teplotám cca 500 °C. Nic netreba davat dole z auta. Vyfuk sa zvara priamo na aute!!! Cé-óčko je opravdu jen na chvíli - svár je poprskanej a samá bublina. Jeho výhodou je, že se s ním po krátkým zaškolení naučí vařit skoro každej - je to taková svářečka pro blbce. Na "heftnutí" to stačí, na "lepení" karosařiny s předpokladem další úpravy (broušení, kyt, lak) taky, ale výdrž to nemá skoro žádnou. Pokud by ale ten svár měl vydržet delší dobu, tak jedině nechat zavařit obalovanou elektrodou stejnosměrným proudem (mnohem kvalitnější svár než CO2) anebo když už "pod plynem", tak netavící se elektrodou= TIG v argonu nebo nějakým průmyslovým směsným plynu - Mison, Varigon atp. Ekar zas sem pises blbosti ze CO2 nema ziadnu vydrz,zvar bublina atd,atd, Pri vyrobe vyfuku sa pouziva prave CO2 ,tak isto sa zvaraju karoserie SKODA-VW GROUP,BMW CO2 pozri si video 2minutu 46sekundu!! Upraveno Srpen 13, 201312 r od Wojnar Edituj příspěvky!!
Srpen 12, 201312 r Ba, vůbec není treba dávat nič dole... pak to ale dopadne jako V životě bych na dílně přímo na autě nic nesvařoval - pokud to není nezbytně technologicky nutný a nezbytný. Což vejfuck není... A jestli sis všimnul, tak drtivá většina svarů na autech je udělaná odporovým svařováním - buď švově, nebo bodově. Obloukový svařování pod CO2 se používá jen kde to není jinak možný učunit - jako stehovací pro "přidržení" dílu na místě, než je přivařenej trvanlivější metodou.
Srpen 12, 201312 r Autor Díky hoší, ale na svaření kašlu z důvodu že to potřebuji fakt tak na 1měsíc, zkusím toto: http://expresdily.cz/4501692-holts-flexiwrap-ends-and-bends-set-na-opravu-vyfukoveho-potrubi-a-prirub.html Mate nekdo zkusenosti? Díky Edit: tak zde je i viideo http://www.youtube.com/watch?v=0AB-dU--HmA Upraveno Srpen 12, 201312 r od vejbuch
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.