Přejít na obsah

Praskly vyfuk za katalyzátorem


vejbuch

Doporučené příspěvky

Zdravim, mam prasklý výfuk za katalyzátorem viz. video nechce se mi tam dávat takové to lepidlo co se pak ještě překryje zkruží co se na tom utáhne protože je to přímo na starém svárau takže se mi to zda jako blbost.

takže existuje něaká lepící páska která to utěsní? Nebo jakou teplotu lepící páska musí snést? 80°C? 120°C? 150°C? (potřebuji to tak na 1-2 měsíce pak plánuji nové auto.)

 

Video: http://www.youtube.com/watch?v=3BGaILkG_Y4&feature=youtu.be

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cé-óčko je opravdu jen na chvíli - svár je poprskanej a samá bublina. Jeho výhodou je, že se s ním po krátkým zaškolení naučí vařit skoro každej - je to taková svářečka pro blbce. Na "heftnutí" to stačí, na "lepení" karosařiny s předpokladem další úpravy (broušení, kyt, lak) taky, ale výdrž to nemá skoro žádnou. Pokud by ale ten svár měl vydržet delší dobu, tak jedině nechat zavařit obalovanou elektrodou stejnosměrným proudem (mnohem kvalitnější svár než CO2) anebo když už "pod plynem", tak netavící se elektrodou= TIG v argonu nebo nějakým průmyslovým směsným plynu - Mison, Varigon atp. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkem běžná závada. Jak píše PROCHY603 sundat a zavařit. Jelikož Felda nemá vlnovec, tak se vibrace od motoru přenášejí do celého výfukového systému. Vzhledem k vysokým teplotám by páska musela odolávat teplotám cca 500 °C.

 

:kol-47:   Nic netreba davat dole z auta.  Vyfuk sa zvara priamo na aute!!!

 

 

 

Cé-óčko je opravdu jen na chvíli - svár je poprskanej a samá bublina. Jeho výhodou je, že se s ním po krátkým zaškolení naučí vařit skoro každej - je to taková svářečka pro blbce. Na "heftnutí" to stačí, na "lepení" karosařiny s předpokladem další úpravy (broušení, kyt, lak) taky, ale výdrž to nemá skoro žádnou. Pokud by ale ten svár měl vydržet delší dobu, tak jedině nechat zavařit obalovanou elektrodou stejnosměrným proudem (mnohem kvalitnější svár než CO2) anebo když už "pod plynem", tak netavící se elektrodou= TIG v argonu nebo nějakým průmyslovým směsným plynu - Mison, Varigon atp. 

 

 

:kol-24::kol-47::kol-26:

 

Ekar zas sem pises blbosti ze CO2 nema ziadnu vydrz,zvar bublina atd,atd,

 

Pri vyrobe vyfuku sa pouziva prave CO2 ,tak isto sa zvaraju karoserie  SKODA-VW GROUP,BMW CO2 pozri si video 2minutu 46sekundu!!

 

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ba, vůbec není treba dávat nič dole... pak to ale dopadne jako  

V životě bych na dílně přímo na autě nic nesvařoval - pokud to není nezbytně technologicky nutný a nezbytný. Což vejfuck není...

 

A jestli sis všimnul, tak drtivá většina svarů na autech je udělaná odporovým svařováním - buď švově, nebo bodově. Obloukový svařování pod CO2 se používá jen kde to není jinak možný učunit - jako stehovací pro "přidržení" dílu na místě, než je přivařenej trvanlivější metodou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky hoší, ale na svaření kašlu z důvodu že to potřebuji fakt tak na 1měsíc, zkusím toto: 

http://expresdily.cz/4501692-holts-flexiwrap-ends-and-bends-set-na-opravu-vyfukoveho-potrubi-a-prirub.html

 

Mate nekdo zkusenosti? Díky

 

Edit: tak zde je i viideo http://www.youtube.com/watch?v=0AB-dU--HmA

Editováno: , autor: vejbuch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...