Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, mam prasklý výfuk za katalyzátorem viz. video nechce se mi tam dávat takové to lepidlo co se pak ještě překryje zkruží co se na tom utáhne protože je to přímo na starém svárau takže se mi to zda jako blbost.

takže existuje něaká lepící páska která to utěsní? Nebo jakou teplotu lepící páska musí snést? 80°C? 120°C? 150°C? (potřebuji to tak na 1-2 měsíce pak plánuji nové auto.)

 

Video: http://www.youtube.com/watch?v=3BGaILkG_Y4&feature=youtu.be

:kol-47:  Zavarit CO2 :kol-31:

Celkem běžná závada. Jak píše PROCHY603 sundat a zavařit. Jelikož Felda nemá vlnovec, tak se vibrace od motoru přenášejí do celého výfukového systému. Vzhledem k vysokým teplotám by páska musela odolávat teplotám cca 500 °C.

Cé-óčko je opravdu jen na chvíli - svár je poprskanej a samá bublina. Jeho výhodou je, že se s ním po krátkým zaškolení naučí vařit skoro každej - je to taková svářečka pro blbce. Na "heftnutí" to stačí, na "lepení" karosařiny s předpokladem další úpravy (broušení, kyt, lak) taky, ale výdrž to nemá skoro žádnou. Pokud by ale ten svár měl vydržet delší dobu, tak jedině nechat zavařit obalovanou elektrodou stejnosměrným proudem (mnohem kvalitnější svár než CO2) anebo když už "pod plynem", tak netavící se elektrodou= TIG v argonu nebo nějakým průmyslovým směsným plynu - Mison, Varigon atp. 

Celkem běžná závada. Jak píše PROCHY603 sundat a zavařit. Jelikož Felda nemá vlnovec, tak se vibrace od motoru přenášejí do celého výfukového systému. Vzhledem k vysokým teplotám by páska musela odolávat teplotám cca 500 °C.

 

:kol-47:   Nic netreba davat dole z auta.  Vyfuk sa zvara priamo na aute!!!

 

 

 

Cé-óčko je opravdu jen na chvíli - svár je poprskanej a samá bublina. Jeho výhodou je, že se s ním po krátkým zaškolení naučí vařit skoro každej - je to taková svářečka pro blbce. Na "heftnutí" to stačí, na "lepení" karosařiny s předpokladem další úpravy (broušení, kyt, lak) taky, ale výdrž to nemá skoro žádnou. Pokud by ale ten svár měl vydržet delší dobu, tak jedině nechat zavařit obalovanou elektrodou stejnosměrným proudem (mnohem kvalitnější svár než CO2) anebo když už "pod plynem", tak netavící se elektrodou= TIG v argonu nebo nějakým průmyslovým směsným plynu - Mison, Varigon atp. 

 

 

:kol-24::kol-47::kol-26:

 

Ekar zas sem pises blbosti ze CO2 nema ziadnu vydrz,zvar bublina atd,atd,

 

Pri vyrobe vyfuku sa pouziva prave CO2 ,tak isto sa zvaraju karoserie  SKODA-VW GROUP,BMW CO2 pozri si video 2minutu 46sekundu!!

 

Upraveno od Wojnar
Edituj příspěvky!!

Ba, vůbec není treba dávat nič dole... pak to ale dopadne jako  

V životě bych na dílně přímo na autě nic nesvařoval - pokud to není nezbytně technologicky nutný a nezbytný. Což vejfuck není...

 

A jestli sis všimnul, tak drtivá většina svarů na autech je udělaná odporovým svařováním - buď švově, nebo bodově. Obloukový svařování pod CO2 se používá jen kde to není jinak možný učunit - jako stehovací pro "přidržení" dílu na místě, než je přivařenej trvanlivější metodou.

ekkar: VYFUKY sa zvaraju CO2 :kol-47::kol-31:

 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.