Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, 

 

po dovolenke som sa vratil domov a nechtiac som nechal stropne svetlo zapnute - este nikdy sa mi to nestalo a to mam uz za 11 rokov 4.auto :(

 

Rano bola asi baterka uplne vybita a auto neslo nastartovat. Zaroven sa objavila chyba ESP a nejde stlacit brzdovy pedal, tym padom ani nemozem zaradit ziadnu rychlost na DSG. Skusal som pripojit na baterku Booster, ale absolutne nic. Potom som celu noc baterku nabijal a rano zase nic. Motor ani netoci, proste akoby ta bateria ani neodblokovala DSG/brzdovy pedal, len sa rozsvietia kontrolky, vypise to ten chybny ESP a blika P-cko na DSG. 

 

Tu je kratke video: 

http://www.youtube.com/watch?v=8cBsBaS6hm8&feature=youtu.be

 

Viete niekto, co by to mohlo byt? Je to len baterka alebo sa cosi preplo do nudzoveho rezimu (motor/DSG atd..?). Bateriu som po nabiti premeral a ukazuje 12.7V, takze by mala byt OK. 

 

Vopred vdaka za akukolvek radu...Este na doplnenie, auto mam od novoty 4 a pol roka a ma teraz 110.000km. 

Upraveno od sidzej

  • Autor

V manuale som so docital aspon ako odblokovat DSG, tak aby sa dal zaradit neutral...takze uz aspon viem potlacit auto do inej polohy, aby sa dalo v krajnom pripade odtiahnut. Treba tam dat dolu ochranny kryt DSG a zatlacit na zlty plast a potom sa da zaradit N. 

popravdě se přiznávám, že nevím co tomu je, ale jestli jsi jezdil do značkovky a máš u sebe vyplněnou servisku tak máš ještě záruku mobilty, která tě v totmo případě dostane do servisu zadarmo, takže byh ju asi využil, nicméně já bych udělal diagnostiku možná pak budeš moudřejší.....

  • Autor

popravdě se přiznávám, že nevím co tomu je, ale jestli jsi jezdil do značkovky a máš u sebe vyplněnou servisku tak máš ještě záruku mobilty, která tě v totmo případě dostane do servisu zadarmo, takže byh ju asi využil, nicméně já bych udělal diagnostiku možná pak budeš moudřejší.....

 

Jan, so zarukou mobility som dobre nedopadol. Moje auto bolo registrovane v aprili 2009 a vtedy platila len 2 rocna zaruka mobility. Pre vsetky auta registrovane od 1.6.2009 uz plati 7 rokov zaruka mobility. Tym padom ma SKODA zrusila a ponukla mi platenu asistenciu. To som odmietol, nakolko mam nastastie asistencnu sluzbu pre takyto pripad v ramci mojej havarijnej poistky. Auto mi teda zdarma odtiahli do najblizsej SKODY v piatok, kde sa snad dnes na to niekto pozrie a povie mi, co tomu autu je. Dali mi aj na 4 dni nahradne auto, no zajtra ho uz musim vratit. 

  • Autor

Po prvej diagnostike to vyzera udajne na zlyhanie DSG mechatroniky, co bude velmi draha oprava (len nova mechatronika vraj stoji ca. 2000 euro+praca). Ak to potvrdia, tak uvazujem, ze to ani nenecham oprativ tu vo FR, ale radsej predam autickarom na Slovensko, kde si to lacnejsie opravia sami. Ja som to auto chcel aj tak buduci rok menit. 

 

Po aventurke so Skodou sa uz ale definitivne vraciam k japoncom. Dokonca uvazujem, ze zrusim aj objednavku na YETI-ho, ktoreho mam o 3 tyzdne prevziat z vyroby  :kol-29:

Upraveno od sidzej

mechatronika urcite nestoji 2000Euro

  • Autor

A kolko stoji?

 

Tiez by zaujimalo, kolko stoji v SR/CR? Tu vo Francuzsku mi dnes v Skodovke ukazali predbezny rozpocet na 2080 euro diely + 360 euro praca. 

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!

JJ, myslím si, že stojí.... okolo těch cca 50 000,-Kč

 

Zkus www.prevodovky-sixta.cz ale co vím z mechatronikou je obecně dost problém a neopravuje to nikdo. Ono to asi ani nejde, vzhledem k tomu, že se nedá koupit ani olej do mechatroniky takže na slovensku si asi moc nepomůžeš. A co se týče té záruky mobility to je asi všude jinak, já mám z 2005 a když jezdím stále do servisu tak každou servisní prohlídkou se to o rok prodlužuje takže ji mám stále.... No a v poslední řadě, není tam jen přepálená pojistka? Ale takový idioti to asi nebudou.... Škodovka dávala 15A,a le pak zjistili že je to málo v některých situacích a začali dávat 30A a měnily to i zpětně.....

  • Autor

Jan, typek v servise mi ukazoval protokol, podla ktoreho kontrolovali vsetko, co sa dalo a vsetko bolo v poriadku, jedine u mechatroniky im to stale hadzalo nejake chyby. Nevyzeral byt ale na 100% isty, ze to tak je. Preto ani ja nie som velmi nadseny z toho. Vcera som sa zaroven docital, ze tato prva generacia DSG7 je znama tym, ze ma problemy s mechatronikou a vo svete uz boli kvoli tomu aj velke zvolavacie akcie (USA, Japonsko, Australia, Cina), kde zvolali okolo pol miliona aut. V EU to ale zatial nie je. Ak to vraj pride aj sem, tak si potom udajne mozem poziadat o preplatenie opravy. Ide presne o DSG7 vyrobene medzi 2008 a 2010 (moja v roku 2009). 

 

Poziadal som vcera cez servis aspon o participaciu, tak mozno este Skoda nieco prispeje. Vraj niekedy zaplatia cely diel, alebo cast a zakaznik plati len pracu. Tak uvidime. Cakam, dnes mi maju dat vediet. 

 

S tou asistenciou to asi naozaj zavisi na krajine. Mne to proste nevyslo. Yeti-ho som uz ale kupil na Slovensku a so 4 rocnou zarukou, tak tam budem snad pokojnejsi :) 

  • Autor

Vyzera to tak, ze Skoda si ma snazi udobrit ako zakaznika, lebo dnes mi zavolali, ze centrala suhlasi s preplatenim 100% ceny novej mechatroniky plus 50% ceny prace (ziadal som totiz oficialne Skodu o participaciu pri oprave aj po skonceni zaruky), takze by som mal platit za opravu len nejakych 180-200 euro. To je super sprava, az na to, ze min. 10 dni to potrva, kym to opravia. 

Upraveno od sidzej

A jak jsi je o to pozadal?

  • Autor

Radius, tieto ziadosti o participaciu sa tu vo FR riesia elektronicky, priamo zo servisu popise sef mechanik poruchu na aute a posle cez nejaky interny system email do centraly, odkial vacsinou do hodiny max. do 1 dna dostane odpoved, ci a kolko prispeju. Niekedy nepreplatia nic, niekedy cosi a mne nastastie 100% plus cast prace. Zavisi to vraj aj od toho, ako dlho auto mas, ci robis pravidelne servis v autorizovanom servise (najma hlavne prehliadky po 30.000km) atd. Netusim ale ako to (a ci vobec) funguje v Cesku resp. na Slovensku. Mne to poradil kolega Nemec, ktory mi vravel, ze cely VW koncern toto bezne aplikuje pre auta mimo zaruky v Nemecku. Treba si len vzdy poziadat a niekedy to vyjde...

je to tzv.KULANCIA ...tá sa rieši či už na SK alebo CZ ;)

  • Autor

Vdaka Libero, tak sme sa naucili nove dolezite slovicko :) Netreba sa teda bat "kulancovat" :) 

  • Autor

Auto mam po 17 dnoch konecne opravene. Nakoniec ma to stalo len 140 euro, nakolko takmer 2.300e platila priamo Skoda (100% mechatroniky + 50% ceny opravy). 

super  :kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.