Lucky.69 Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Zdravím, nedávno mi Superb nahlásil vadnou žárovku. Při výměně jsem zjistil, že pravá čočka ve světle jaksi lítá (levá drží a pohybuje se pomocí motorku) a nedrží polohu. Motorek pravděpodobně jede (bzučí), ale problém bude někde v uchycení čočky. Stalo se to už někomu? Vyplatí se světlo otevírat, nebo radši koupit? Díky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 rozhodně bych zkusil nejdřív světlo vyndat a mrknout tam ze zadu, než to začneš rozebírat, zda tam někdne neni jen něco uvolněného, třeba ještě napíše někdo komu se něco takového stalo nebo to už rozebíral, ale rozhodně bych to zkusil nejdřív spravit, když si vezmeš kolik stojí novej xenon(pokud teda máš xenony), tak by bylo lepší to opravit, při nejhoršim i rozdělat uplně a pak slepit, ale tam už je riziko netěsnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucky.69 Vloženo 29. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 (editace) ..přesně jak píšeš....riziko netěsnosti. A mám halogeny, ale třeba je to fakt jenom nějakej šroubek. Už jsem světlo měl skoro venku,a prohlížel aspoň skrze otvor přes který vyměňuješ žárovku. Auto ale používám, takže jsem ho nemohl nechat bez světla tento týden.. Editováno: 29. Srpen 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 a přes ty otvory si tam nic neviděl, nebo když ho vyndáš uplně, tak tam rukou zkusit stim zahejbat, že by si si všimnul někde něcěho uvolního. Jinak novej halogen druhovýrobu seženeš kolem 2500-3000 ,-, což sice neni moc, ale zase bych při nejhoršim to zkusil rozebrat a dobře slepit a ušetřít, když se bude mlžit, tak stějně pak budeš muset koupit novej, takže nemáš moc co ztratit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucky.69 Vloženo 29. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 (editace) Právě, že jsem koukal dovnitř a na první pohled nic špatně neviděl..... Editováno: 2. Září 2013, autor: Pawouk Jak píše libero,necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 chlape hlavne necitovať-necitovať predchádzajúci príspevok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 (editace) kluci maj pravdu,dole rovnou piš do pole odpověď a dej odeslat, když odpovidáš na předchozí komentář a kór když to tady řešíme sotva 3 lidi, zbytečně se to zahlcuje a je to nepřehledný jinak ti asi teda nezbejvá než vyndat světlo a rozlepit ho a zkouknout to zevnitř zda se něco neulomilo nebo tak podobně,a potom někde se tady řešilo slepování světla jak nejlépe aby to drželo a nerosilo se, myslim že to bylo ve vlákně ohledně mití parabol světlometů, ale už nevim zda v supech či u octávek, ale vesměs je to jedno, princip bude stejnej teď jsem něco našel u fabii a lepili to lepidlem na akvaria, což mi zní docela rozumně, určitě by to mělo těsnit, ale ohledně lepení musíš pohledat Editováno: 29. Srpen 2013, autor: Doktorone Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucky.69 Vloženo 2. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2013 Okej,...hlavně nemůžu světlo odpojit od hlavní (svorkovnice??) co vede elektriku do světlometu. Je na to nějakej fígl?? Nebo co nejde silou jde větší silou??? http://img1.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2265/2265537-prave-predni-svetlo-skoda-superb-3.jpg ..v pravo dole... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 (editace) To je normální. Představuju si, že tento bastl vznikl asi takto: Navečer zavolali soudruhovi inženýrovi z NDR, ať vymyslí nějakej sichr na konektor. Měl to hotové ještě týž den, radši počkal třeba týden, aby se neřeklo a pak to dones do vývojového střediska VW a zinkasoval těžký prachy za patent. Ale že vymyslel totálně debilní krávovinu, kterou po pár letech už nesundáš a když jo, tak to spíš zlomíš už nikoho nezajímá - konec příběhu. A takto vzniklo více bastlů (Egry apod.). Včera jsem dělal posranýho Fiata a tam super zajišťováky na konektorech, kde stačí jen zatlačit prstíkem. Rozpojení konektorů VW (a to nejen, má to i Mercedes, kde bych to nečekal) mám za sebou stovky a vždycky u toho nadávám. Ofígo se to má rozpojovat tak, že ze strany kabelů zasuneš do obalu toho konektoru šroubovák a páčíš směrem ke středu, čímž odjistiš plastovou západku, která drží na tom zobáčku konektoru (je vidět na force u toho světla). Praxe je ovšem taková, že nejlépe je mít malý plochý ostrý zahnutý šroubováček a dostat se přímo pod tu západku z druhé strany, nebo když to nejde silou, tak použít ještě větší a modlit se, ať se to neulomí... Bohužel, ale je to tak Editováno: 7. Září 2013, autor: SUP1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrChodny Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 Buďte rádi, že nemáte konektory od PSA, tam po pěti letech je konektor po smrti a rozpadne se při rozpojování v ruce a náhrada? No ta origo neexistuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.