152 topics v tomto fóru

      • 149 odpovědí
      • 28 761 zobrazení
      • 55 odpovědí
      • 38 479 zobrazení
      • 27 odpovědí
      • 12 329 zobrazení
      • 149 odpovědí
      • 38 344 zobrazení
      • 20 odpovědí
      • 4 115 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 355 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 506 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 984 zobrazení
      • 50 odpovědí
      • 12 933 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 551 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 559 zobrazení
    1. Pohyb zrcátek při zpátečce

      • 7 odpovědí
      • 2 384 zobrazení
      • 72 odpovědí
      • 15 715 zobrazení
      • 89 odpovědí
      • 28 834 zobrazení
    2. Vymena vybojky D2S

      • 3 odpovědi
      • 1 093 zobrazení
    3. AEROTWIN sterace

      • 28 odpovědí
      • 6 095 zobrazení
    4. střešní nosič - hagus

      • 4 odpovědi
      • 1 175 zobrazení
    5. Sterace na superba

      • 19 odpovědí
      • 5 507 zobrazení
      • 110 odpovědí
      • 24 725 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 629 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 236 zobrazení
      • 20 odpovědí
      • 1 734 zobrazení
    6. Celolak

      • 15 odpovědí
      • 2 861 zobrazení
    7. ledky v zrcátkách

      • 77 odpovědí
      • 19 199 zobrazení
    8. chromove listy

      • 82 odpovědí
      • 18 242 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.