152 topics v tomto fóru

    • 149 odpovědí
    • 28 268 zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 37 997 zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 11 994 zobrazení
    • 149 odpovědí
    • 37 941 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 192 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 400 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1 892 zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 12 573 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 460 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 484 zobrazení
  1. Pohyb zrcátek při zpátečce

    • 7 odpovědí
    • 2 283 zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 15 279 zobrazení
    • 89 odpovědí
    • 28 477 zobrazení
  2. Vymena vybojky D2S

    • 3 odpovědi
    • 948 zobrazení
  3. AEROTWIN sterace

    • 28 odpovědí
    • 5 868 zobrazení
  4. střešní nosič - hagus

    • 4 odpovědi
    • 1 083 zobrazení
  5. Sterace na superba

    • 19 odpovědí
    • 5 381 zobrazení
    • 110 odpovědí
    • 24 333 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1 516 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1 147 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 1 612 zobrazení
  6. Celolak

    • 15 odpovědí
    • 2 734 zobrazení
  7. ledky v zrcátkách

    • 77 odpovědí
    • 18 824 zobrazení
  8. chromove listy

    • 82 odpovědí
    • 17 880 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1 907 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky, akorát já mám před FL o2 i před FL sedačky, bude to stejný? A to propojení B397 a B406. Jak zjistím který vodič to bude ve svazku to bude?
    • Ahoj ,vyzkoušel jsem obě a nechal jsem 12.0 V. Zatím moc dalších věcí na přizpůsobení tam není. Mám tam chybu - Steering Wheel  291104, vymažu a objeví se znova. Nevíte někdo co to znamená, díky.
    • Ahoj, čtu článek ohledně kontroly podvozku. Je zde toto: Podvozek: Vezměte za tyčky řízení a zatahejte za ně, neměly by mít žádnou vůli. Když je auto na zvedáku, chyťte rukama kola napřed na devíti a třech hodinách, pak na dvanácti a šesti a zkuste s nimi zakývat, ani zde nesmí být vůle   Co se myslí tou zminovanou vulí? Jako že se vším musí jít volne pohnout?   Brzdy: Hledejte známky nerovnoměrného opotřebovávání, které může ukazovat na nesprávně fungující třmen. Je-li vnitřní strana kotouče ojetá víc než vnější, jsou zatuhlé tyčinky   Jak poznám špatný brzdový kotouč. Jakou by měl mít šířku, co by na něm nemělo být-rýhy apod.? Jak moc na něm může být koroze?    Dekuji za radu nekoho znaleho.    
    • No pokud to chces na vytazeni klice, tak veskere informace mas. Proste se napojit na spinacku a pres tranzistor spinat rele, ktere teprve pripoji to tve zarizeni. Dalsi moznost je napojit se na CAN a tu informaci cist z tama, coz je ale mnohem slozitejsi, takze je nesmysl o tom vubec premyslet.   Proc to vubec mas zapinatelne tim tlacitkem, kdyz to s vytazenym klickem stejne nepujde zapnout? Nebylo by jednodussi mit to bezdratove nabijeni aktivni vzdy pri zapnutem zapalovani? 
    • To je dira na chladic nafty. Proc jsi nekoupil zase kryt bez diry?