Publikováno Srpen 28, 200619 r Nejprve se omlouvám, že píšu do fora Octavia a ptám se na Felicii. Nicméně se jedná o stejný motor a vím, že stejný problém se týká i Octavií. Takže: Pokud startuji studený motor a venkovní teplota je nad 15 stupňů, tak po nastartování po dobu cca 20 vteřin je motor krmen dosti bohatou směsí (je to vidět na PP) a motor sebou dost mele. Bohatost směsi se pomalu snižuje a po uplynutí této doby je sluchem poznatelné okamžité uklidnění chodu motoru. Startování motoru je bezproblémové a vždy naskočí na první ťkunutí startéru. Spotřeba je taky perfektní 6.2 l/100km. Při teplotách pod 15 stupňu se toto neděje a směs je paradoxně chudší než při vyšších teplotách. Zajímalo by mě čím to je, protože jsem se s tímto chování setkal u více majitelů 1.6tek. Jedná se o Felicii 1.6 r.v. 2000.
Srpen 28, 200619 r Nejprve se omlouvám, že píšu do fora Octavia a ptám se na Felicii. Nicméně se jedná o stejný motor a vím, že stejný problém se týká i Octavií. Takže:Pokud startuji studený motor a venkovní teplota je nad 15 stupňů, tak po nastartování po dobu cca 20 vteřin je motor krmen dosti bohatou směsí (je to vidět na PP) a motor sebou dost mele. Bohatost směsi se pomalu snižuje a po uplynutí této doby je sluchem poznatelné okamžité uklidnění chodu motoru. Startování motoru je bezproblémové a vždy naskočí na první ťkunutí startéru. Spotřeba je taky perfektní 6.2 l/100km. Při teplotách pod 15 stupňu se toto neděje a směs je paradoxně chudší než při vyšších teplotách. Zajímalo by mě čím to je, protože jsem se s tímto chování setkal u více majitelů 1.6tek. Jedná se o Felicii 1.6 r.v. 2000. Myslím že to bude váhou vzduchu (sání do motoru)... to je problém většiny ojetin - u mý starý Octy z r.99 : 1.8T mi to taky zlobilo! když jsem se dozvěděl cenu nový klapky a ventilu, tak sem jí radši prodal - ne ale kvůli tomuhle,měla víc much(3 válce....tlumiče, servo, brzdy nic moc, spotřeba jak hrom, stírací kroužky v pytli - brala oleje jak tank, spojka...atd) když mi za ní dal klučina 150 papírů, tak sem si řikal - já byl taky tak... Upraveno Srpen 28, 200619 r od The Driver
Srpen 28, 200619 r 55 Kw motor a ma vahu vzduchu? nějak se tam ten vzduch přece nasávat musí ne? to nechápu...
Srpen 29, 200619 r Autor 55 Kw motor a ma vahu vzduchu? má to takový kombinovaný čidlo 2v1 - teplota a tlak nasávaného vzduchu
Srpen 29, 200619 r 55 Kw motor a ma vahu vzduchu? má to takový kombinovaný čidlo 2v1 - teplota a tlak nasávaného vzduchu tak to jo - já s těmihle slabšími typy motorů nemam žádné zkušenosti! takže se omlouvam za milné info. tak bude špatné to čidlo....
Srpen 31, 200619 r Autor no moc se mi nezdá, že by to bylo tím. Pod 15 stupňů to neudělá nikdy. Lambdu bych si taky vyloučil, protože jakmile začne fungovat lambda regulace, což je právě po těch cca 20 vteřiách, tak to okamžitě přestane. Máte někdo podobný problém?
Srpen 31, 200619 r no moc se mi nezdá, že by to bylo tím. Pod 15 stupňů to neudělá nikdy. Lambdu bych si taky vyloučil, protože jakmile začne fungovat lambda regulace, což je právě po těch cca 20 vteřiách, tak to okamžitě přestane. Máte někdo podobný problém? Jojo, viz muj podpis, ale jinej motor. Momentalne je to na kompletni rozborce sani, VAG ukazuje sem tam lambdu, ale ta je nova, je tam nekde asi duzna
Srpen 31, 200619 r Autor já myslím, že máš asi trochu jiný problém. Jak říkám, mě to okamžitě přestane po těch cca 20 vteřinách. Jinak je motor OK a chová se tak jak má.
Srpen 31, 200619 r já myslím, že máš asi trochu jiný problém. Jak říkám, mě to okamžitě přestane po těch cca 20 vteřinách. Jinak je motor OK a chová se tak jak má. Asi to fakt bude neco jinyho, chova se to podobne v tom, ze prvnich cca 20-30 sekund po startu, to zdechava, nejede, skube, atd. Paxe to vyrazne zlepsi, nechcipa, jen pri volnobehu motor v aute skace jako svine. Ted me tak napada, ze podobnej problem mel i tchan-cekatel, ale tomu to pak blblo uz studeny, teply, v teple, v zime, a musel menit skrtici klapku, ac mel najeto asi 105kkm.
Srpen 31, 200619 r Autor Ted me tak napada, ze podobnej problem mel i tchan-cekatel, ale tomu to pak blblo uz studeny, teply, v teple, v zime, a musel menit skrtici klapku, ac mel najeto asi 105kkm. Jestli ti to škube při volnoběhu, tak bych to viděl na přisávaný falešný vzduch nebo vynechávající zapalování. Nemáš třeba ruplý výfukový svody?
Srpen 31, 200619 r Ted me tak napada, ze podobnej problem mel i tchan-cekatel, ale tomu to pak blblo uz studeny, teply, v teple, v zime, a musel menit skrtici klapku, ac mel najeto asi 105kkm. Jestli ti to škube při volnoběhu, tak bych to viděl na přisávaný falešný vzduch nebo vynechávající zapalování. Nemáš třeba ruplý výfukový svody? Prave, uz to videly 3 (jeden 2x) servisy a tvrdej, ze sani je OK, svody jsou OK...takze je to ted u manika, kterej dokud na zavadu neprijde, auto nevrati A vhledem k tomu, ze to tam hvizda a po nastartovani se mi zda, ze smrdi vyfukovy plyny i u motoru, to na ty svody vypada. On tvrdil spis sani, ale uvidime, vcera vecer sem mu volal (rano sem to tam vez) a byl z toho nestastnej, ze nevi, takze dneska rozborka
Srpen 31, 200619 r Autor Prave, uz to videly 3 (jeden 2x) servisy a tvrdej, ze sani je OK, svody jsou OK...takze je to ted u manika, kterej dokud na zavadu neprijde, auto nevrati A vhledem k tomu, ze to tam hvizda a po nastartovani se mi zda, ze smrdi vyfukovy plyny i u motoru, to na ty svody vypada. On tvrdil spis sani, ale uvidime, vcera vecer sem mu volal (rano sem to tam vez) a byl z toho nestastnej, ze nevi, takze dneska rozborka tak pak dej vědět jak to dopadlo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.