Jump to content

rkonf

Člen ŠKODA Klubu
  • Posts

    912
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rkonf last won the day on November 1 2010

rkonf had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

2,360 profile views

rkonf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

36

Reputation

  1. This advert is COMPLETED!

    • FOR SALE
    • USED

    Prodám 4 ks originálních litých kol Škoda PROPELLER 15" ve výborném stavu s obutými pneumatikami Nokian WR D4 185/60 R15 88T použitelné pro Rapid a Fabii III. Pneu mají DOT 2218. Jsou rovnoměrně ojeté, vyvážené. Vzorek 6 mm. Dvě měly v minulosti defekt - opraveno knotem, tlak drží. Středové krytky Škoda + originál škoda řetězy vhodné pro tento rozměr pneu - nikdy nepoužité. Jsem z Prahy, jen osobní předání.

    9,000.00 CZK

  2. Time Left: 22 days and 3 hours

    • FOR SALE
    • USED

    Prodám originální střešní nosič pro Škodu Rapid liftback. Stáří 3 roky, velmi dobrý stav. Nepoužité gumy do T drážky, dva klíče, návod. Číslo dílu Škoda: 5JA071126 Jsem z Prahy, jen osobní předání.

    2,000.00 CZK

  3. Navíc se hladina oleje u tohoto motoru měří u teplého motoru a myslím, že pak bude přesně na max.
  4. rkonf

    Závady

    Hlásím drobnou závadu. Měl jsem celý bok motoru od oleje a na spodním krytu motoru byla loužička. Příčina byla v netěsnosti krytky přestavovače vačkového hřídele. Vyřešeno výměnou krytky a přetěsněním na záruku. Najeto 77000 km.
  5. Jen malý update k předchozímu příspěvku po cca 7000 km. Vibrace na jedničku a dvojku při větším přidání plynu jsou stále trochu cítit, takže to u 1.0 TSI nebude pro každého, ale žádná katastrofa. Dobrá zpráva je, že stále nic neklepe. A ještě lepší zpráva je, že auto je daleko stabilnější v přímém směru. Tzn. na dálnici a při ostrém větru. Zkrátka s tím původním uložením převodovky (v mém případě ještě hodně unaveným) celá přední náprava přes poloosy dost hýbala celým motorem a to se projevovalo na jízdním projevu. Nyní je auto jisté víc, než když vyjelo z autosalonu. To vše ještě umocnilo přezutí ze zimních 15" na letní 16". Takže velká spokojenost.
  6. Ono to není jen o SW povolení, ale i o úhradě licenčních poplatků.
  7. Chtěl jsem tím říct, že pokud člověk shání specifický originální díl, co nemají e-shopy, tak je levnější objednat v Kelly než v autorizáku.
  8. rkonf

    Závady

    Zní to jako nějaká kladka nebo něco kolem řemenu (alternátor, spojka klimakompresoru). Bacha aby to nebylo od rozvodů. Jinak s tou střechou to mohla být i smůla a to se na reklamaci dát bohužel nedá. Ale tohle bych řešil v jiném tématu...
  9. No zrovna originální díly mají vesměs v Auto Kelly lepší cenu než ve značkových servisech, kde si dávají vyšší marže. Málo co mají skladem, ale objednají do druhého dne.
  10. Právě jsem řešil stejné klepání na 1.0 TSI (81 kW, 2018). Je to smutné... Dělala mi to Fabia 1 i Fabia 2 a teď i Rapid. Klepání začalo teď při nižších teplotách. Najeto mám 70000 km. Celkově už byly reakce motoru při rozjezdech, ubírání a přidávání plynu gumové. Dle zvuku to spíš vypadalo, jako by to dělal podvozek, ale dle mých zkušeností z Fabií a díky zdejšímu tématu jsem šel najisto. Původní silentblok byl 6Q0199555AS. Dal jsem zde notoricky známé Háčko (6RF199555H) s mírnou obavou, že se zvýší vibrace motoru. Přeci jen je tento silentblok určený pro čtyřválce. Nicméně jsem v Etce našel, že indický Rapid ho používá i u 1.0. Vibrace na jedničku a dvojku trochu cítit jsou, ale myslím, že až se uložení trochu "unaví", tak to bude OK. Hlavně to ticho! Edit: Ještě přikládám foto původního uložení s vyznačením místa, které je pravděpodobně zdrojem toho klepání. Guma se prodřela až na plast a ten pak klepal o kovovou kostru. To u nového uložení už nehrozí, protože je celé pouzdro z gumy.
  11. Ještě zkontroluj pojistky. Jsou extra pro každé okno.
  12. Bohužel je to tak, u Rapida 1.0/81 je převodovka jako celek hodně dlouhá. A problém je i couvání do kopce. Já mám Rapida 2,5 roku a najeto 68000 km. A je fakt, že jsem si zvykal déle, než u předchozích aut. Dle mého názoru není u studeného motoru ani tak problém v otáčkách, ale v tom jak moc přidáváš plyn. Tzn. pokud se rozjíždíš a netlačíš na pilu, tak 3500 otáček bych neviděl jako problém. Já si většinou za studena i do kopce vystačím s max. 3000, pak záleží jak rychle si schopný přeřadit, pustit spojku a optimálně dávkovat plyn, aby ti nespadly otáčky moc nízko a aby si tomu zase moc nenaložil. Ale chápu, že to není jednoduché. Já mám naučeno, že do 20 km/h řadím jedničku (pokud to není do kopce) a nad 20 už to dvojka pobere. Při řazení jedničky za jízdy si pomáhám meziplynem s vyšlápnutou spojkou, ale to chápu, že opět není věc pro každého. Nestandardní kola nebo výměna převodovky za jiný typ = problém na STK (alespoň v ČR). Ale jinak neboj, motor je postavený, aby mu podtáčení nevadilo. Sice tam bude o něco víc karbonu, ale nic, co by nějak zásadně ovlivnilo životnost. Pokud občas sleduješ rádce řazení... neměl bych to srdce takto jezdit.
  13. Myslím, že OK. Mám to hodně podobné a SmartLink aktivovaný v servisu.
  14. Nerezonuje ti rámeček SPZ? Škodovka na to má tlumící podložku: https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/podlozka-pod-registracni-znacku-vozu/p/KEA075004 Já ji mám a kufr se zavírá krásně potichu.
×
×
  • Create New...