Jump to content

rkonf

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    905
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rkonf last won the day on November 1 2010

rkonf had the most liked content!

Community Reputation

36 Excellent

About rkonf

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

2,103 profile views
  1. Chtěl jsem tím říct, že pokud člověk shání specifický originální díl, co nemají e-shopy, tak je levnější objednat v Kelly než v autorizáku.
  2. rkonf

    Závady

    Zní to jako nějaká kladka nebo něco kolem řemenu (alternátor, spojka klimakompresoru). Bacha aby to nebylo od rozvodů. Jinak s tou střechou to mohla být i smůla a to se na reklamaci dát bohužel nedá. Ale tohle bych řešil v jiném tématu...
  3. No zrovna originální díly mají vesměs v Auto Kelly lepší cenu než ve značkových servisech, kde si dávají vyšší marže. Málo co mají skladem, ale objednají do druhého dne.
  4. Právě jsem řešil stejné klepání na 1.0 TSI (81 kW, 2018). Je to smutné... Dělala mi to Fabia 1 i Fabia 2 a teď i Rapid. Klepání začalo teď při nižších teplotách. Najeto mám 70000 km. Celkově už byly reakce motoru při rozjezdech, ubírání a přidávání plynu gumové. Dle zvuku to spíš vypadalo, jako by to dělal podvozek, ale dle mých zkušeností z Fabií a díky zdejšímu tématu jsem šel najisto. Původní silentblok byl 6Q0199555AS. Dal jsem zde notoricky známé Háčko (6RF199555H) s mírnou obavou, že se zvýší vibrace motoru. Přeci jen je tento silentblok určený pro čtyřválce. Nicméně jsem v Etce našel, ž
  5. Ještě zkontroluj pojistky. Jsou extra pro každé okno.
  6. Bohužel je to tak, u Rapida 1.0/81 je převodovka jako celek hodně dlouhá. A problém je i couvání do kopce. Já mám Rapida 2,5 roku a najeto 68000 km. A je fakt, že jsem si zvykal déle, než u předchozích aut. Dle mého názoru není u studeného motoru ani tak problém v otáčkách, ale v tom jak moc přidáváš plyn. Tzn. pokud se rozjíždíš a netlačíš na pilu, tak 3500 otáček bych neviděl jako problém. Já si většinou za studena i do kopce vystačím s max. 3000, pak záleží jak rychle si schopný přeřadit, pustit spojku a optimálně dávkovat plyn, aby ti nespadly otáčky moc nízko a aby si tomu zas
  7. Myslím, že OK. Mám to hodně podobné a SmartLink aktivovaný v servisu.
  8. Nerezonuje ti rámeček SPZ? Škodovka na to má tlumící podložku: https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/podlozka-pod-registracni-znacku-vozu/p/KEA075004 Já ji mám a kufr se zavírá krásně potichu.
  9. Výměna nárazníku za nový by byla určitě lepší. V případě lakování stávajícího hrozí, že ty další vrstvy laku budou při drobných kolizích na parkovišti praskat. Jde o hodně pružný plast. Ale kitování blatníku bych se nebál. Nebude tam toho kitu moc. Rozhodně méně, než při výměně blatníku za nový, kdy se ten původní flexou vyřízne a navaří se tam nový. Spoje se brousí a kitují. Antikorozní ochrana už nikdy nebude taková, jako u původního blatníku.
  10. Dle tabulek opravdu 4 litry.
  11. Mě se tam tedy 4 litry vešly. Asi se ti nepovedlo vypustit vše. Filtr jsi měnil?
  12. Je to normální a je to slyšet hlavně v létě. Způsobuje to tlumič rázů na lamele spojky (není zde dvojhmota).
  13. Myslím, že pokud auto jezdí bez problémů a pazvuků, tak není důvod k opravě. Stačí aby stálo v mírném svahu, případně s vytočenými koly a už se tlumiče v silentbloku pohnou ke straně.
  14. rkonf

    Brzdy

    Já cca jednou týdně u stojícího auta 2x pořádně šlápnu na brzdový pedál. Brzdy pak zabírají dřív a řekl bych, že i pak víc brzdí ty zadní. S korozí problém nemám. Ale jezdím denně.
  15. Není to číslo spíš 5JA 827 250 B?
×
×
  • Create New...