Jump to content

rkonf

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    879
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

rkonf last won the day on November 1 2010

rkonf had the most liked content!

Community Reputation

32 Excellent

About rkonf

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

1,547 profile views
  1. rkonf

    Rapid Spaceback 1.0 TSI 81 kW - 100 000 km

    Nemá, benzín s VIFem se vstřikuje přímo do válce. Leda, že by měl VIF nějaký "čistící účinek" i v těch spalinách, co se rekuperují, ale to pochybuji.
  2. rkonf

    1.0tsi chcipani/duseni pri rozjezdu

    Tak ono se s tím dá normálně jezdit. Jen při těch rychlejších rozjezdech na to člověk musí myslet.
  3. rkonf

    1.0tsi chcipani/duseni pri rozjezdu

    Ano, otáčky při pouštění spojky poskočí asi na 1100. Hydraulicky ovladaná spojka se štelovat nedá, jen odvzdušnit. Dvouhmota u Rapidu/Fabie není přítomna. Pokud si s 1.0 TSI 81 kW ještě nejel, tak věř, že zpřevodování má sakra vliv na rozjezd. Hoblování spojky se dost řeší a už ve výrobě i modifikovali přítlačák. Ale tady nejde úplně o volnoběh. Jde o to, že při rychlejším rozjezdu a tedy rychlejším puštění spojky se zapnutým klima kompresorem "naplno", otáčky motoru rychle klesnou a chybí výkon (malý motor s velkým turbem). Chce to najít správnou polohu plynu a zároveň ideální prokluz spojky. Při hektičtějších situacích v provozu, to bývá obtížnější...
  4. rkonf

    1.0tsi chcipani/duseni pri rozjezdu

    Ještě je možnost v těchto situacích klimu na rozjezd vypnout.
  5. rkonf

    1.0tsi chcipani/duseni pri rozjezdu

    @bouchy Jasně, ale ten atmosferický litr určitě neměl tak dlouhou jedničku. Neříkám, že by to nešlo lépe softwarově odladit. Tím, že je to normalní, jsem myslel, že jde o vlastnost motoru a vatx32 nemá závadu.
  6. rkonf

    1.0tsi chcipani/duseni pri rozjezdu

    Myslím, že je to normální. Ve vedrech ten motor hodně zatěžuje klima a zkrátka to koncepčně nemá pod 2000 ot. výkon. Chce to chvilku spojku podržet, aby otáčky tolik neklesly.
  7. rkonf

    Spotřeba paliva 1.0 TSI

    Pak tu mám ještě z loňského léta cestu z Polska. 2 dospělí + 2 děti, plný kufr a 4 jízdní kola na střeše. Většina cesty po dálnici 120 tacho. 81 kW, liftback.
  8. rkonf

    Spotřeba paliva 1.0 TSI

    V únoru jsem jel ze Švýcarska do Prahy a pokud to šlo, tak jsem 140 tacho držel. Vyšlo to nakonec viz příloha. 81 kW liftback.
  9. rkonf

    Zvuky od podvozku

    Díky za fotky. Předpokládám, že navulkanizovaná je jen ta spona? Protože stabilizátor se musí v silentbloku točit? Při montáži musí dolu nápravnice? Jinak měl jsem F1 i F2 a nejvíc opravdu vrže Rapid a konkrétně mně hned první zimu (po nějakých 13 tkm). Asi za to můžou i měkčí tlumiče.
  10. rkonf

    Motor 1.0 TSI

    Mám Rapida (1.0 81kW) 8 měsíců najeto 17000 km a teď v mrazech slyším za studena převodovku taky. Ale vzhledem k tomu, že mi to dělala F1 i F2, tak jsem v klidu a neřeším.
  11. Roman8282: No myslím, že toto téma najdeš v diskuzi u jakéhokoliv auta... Jinak já mám Rapida od května, najeto 17 tisíc a zatím vše OK.
  12. rkonf

    Výměna motorového oleje

    Spíš jde o to, že pokud jezdíš do servisu po 30 tis. km a po 15 tis. měníš olej sám, tak je asi lepší držet normu. V servisu ti dají VW50400, takže 5 nebo 0W-30.
  13. rkonf

    Výměna motorového oleje

    Pokud budeš měnit po 15000 km, tak můžeš použít všechny tři jmenované normy (to platí pro motory bez filtru pevných částic, který motor CHZC nemá). Já bych doporučil VW504 00, který tam nejspíš dají pak i v servisu (případně si to vyžádej).
  14. rkonf

    Motor 1.0 TSI

    Taky se rozjíždím normálně i do kopce a spojka nesmrdí. Nicméně ty kvalty by kratší být mohly.
  15. rkonf

    Drnčanie spod pristrojovky po vypnuti motora

    Řekl bych, že to bude škrtící klapka, dělala mi to F1, F2 i Rapid. Otevři kapotu motoru a poslouchej v oblasti vzadu před řidičem.
×