Jump to content

rkonf

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    891
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

rkonf last won the day on November 1 2010

rkonf had the most liked content!

Community Reputation

33 Excellent

About rkonf

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

1,728 profile views
  1. rkonf

    Dorazy víka kufru

    Není to číslo spíš 5JA 827 250 B?
  2. Dle mě to není žádná závada, ale konstrukční nedostatek. Pedál je špatně navržený - špatný úhel vůči "chodidlu" řidiče. Při sešlapování bota vertikálně po pedálu klouže. Při určitém typu podrážky nebo za mokra se může zdát, že jde pedál ztuha. Stačí trošku změnit polohu podrážky boty na pedálu.
  3. On ten rejd bude stejnej jako u Fabií, ale díky delšímu rozvoru je poloměr otáčení větší.
  4. Já jsem měl auto v servisu po drobné nehodě, tak jsem při té příležitosti nahlásil pískající klimu. Technik říkal, že kompresory mění jak na běžícím pásu. Dle počítadla kilometrů to ani neprojížděli. A mám už taky Denso! Náhradní Rapid měl najeto ani ne 4000 km a už taky pískal.
  5. rkonf

    Zvuk motoru

    Je to normální. Když je myslím nad 15 nebo 18 stupňů, tak při studeném startu tam jde asi minutu bohatá směs, prý aby se rychleji zahřál katalyzátor. Dělala mi to i předchozí Fabia 2 1.6 16V.
  6. rkonf

    Zvuky od podvozku

    Na tom je nejhorší, že pokud bude vrzat po záruce, tak to bude hromada peněz.
  7. Pokud je to takové zasyčení, tak je to normální. Taky mám polský Sanden. Rok, najeto 30 tkm. Občas píská (hlavně když nemusí tolik chladit), ale neřeším to.
  8. rkonf

    Climatronic

    Taky se mi zdá, že jak je nad třicet, tak klima nestíhá. Když dám ruku nad výdechy, tak to moc studené není. Mám MR2018. Dvojková Fabie chladila líp. Ve vedrech jsem i nastavoval vyšší teplotu. U Rapida mám celoročně 21 st.
  9. I servisní prohlídka má kilometrový interval viz https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/servisni-intervaly
  10. rkonf

    Motor 1.0 TSI

    Aditiva právě že nepomůžou. Je to problém všech přímovstřikových benzínu. Palivo se vstřikuje přímo do válce a se sacími ventily vůbec nepříjde do styku.
  11. Dnes jsem byl s 1.0 TSI na 1. servisní prohlídce + výměně oleje (najeto 30 tkm) v autorizovaném servisu v Praze. Olej Castrol LL 5W-30, filtr, výpušťák a kabinový filtr. Cena 4800,-
  12. rkonf

    Motor 1.0 TSI

    Myslím, že jsem něco podobného u nového auta (též 81kW) vnímal taky. Mám teď 30 tkm a buď to přestalo nebo jsem si zvyknul.
  13. Nemá, benzín s VIFem se vstřikuje přímo do válce. Leda, že by měl VIF nějaký "čistící účinek" i v těch spalinách, co se rekuperují, ale to pochybuji.
  14. Tak ono se s tím dá normálně jezdit. Jen při těch rychlejších rozjezdech na to člověk musí myslet.
  15. Ano, otáčky při pouštění spojky poskočí asi na 1100. Hydraulicky ovladaná spojka se štelovat nedá, jen odvzdušnit. Dvouhmota u Rapidu/Fabie není přítomna. Pokud si s 1.0 TSI 81 kW ještě nejel, tak věř, že zpřevodování má sakra vliv na rozjezd. Hoblování spojky se dost řeší a už ve výrobě i modifikovali přítlačák. Ale tady nejde úplně o volnoběh. Jde o to, že při rychlejším rozjezdu a tedy rychlejším puštění spojky se zapnutým klima kompresorem "naplno", otáčky motoru rychle klesnou a chybí výkon (malý motor s velkým turbem). Chce to najít správnou polohu plynu a zároveň ideální prokluz spojky. Při hektičtějších situacích v provozu, to bývá obtížnější...
×
×
  • Create New...