Pištáčik Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 Včera som absolvoval dlhšu trasu so svojím bobíkom. Už počas jazdy som si všimol výraznú neochotu auta zrýchľovať aj vo vyšších otáčkach. Je možné, že je to tým, že auto stálo 3 týždne v mraze? (Parafín vs. palivový filter.) Dnes ráno po naštartovaní ma "nepotešila" svietiaca kontolka "Sytém kontroly výfukových plynov." Je možné, že to súvisí? Asi s tým budem musieť do servisu, každopádne s tým ešte potrebujem absolvovať 100 km. Možem? Tankujem u benziny, naposledy 31/12 + letný VIF (zimný nemám). Ešte jedna vec: nemohli by ste niekto nafotiť poistky na palubnej doske u TDI 2.0 MR2006? Konkrétne neviem ako je to s osadením poistky 29 a 30. Ktorá má byť obsadená? Podľa manuálu sú to "Řídící jednotka motoru, vyhřívání odvětrání klikové skříně" a "Vstřikovací ventily (vznětový motor)". Pri kontrole mi vypadla a neviem kam patrí. Obe sú 10A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tico_BJ Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Ahoj, dnes jsem jel trať okolo 130km se svou OII TDi 103kW, 10/2005, 190.000km. Sám jsem na ní po koupi najel 1000km a toto se stalo poprvé. Během jízdy mi jakoby přestal fungovat plyn. Stalo se to ve ve zhruba 3.000 otáčkách. Plyn zabíral jen zhruba z 1/3 došlapu. Jakmile jsem došlápl plyn na více, od 1/3 až na podlahu, tak se nic nedělo, plyn jsem sešlapoval naprázdno. Pocit asi jako když na kole spadne řetěz . Po chvilce jsem zastavil, vypl motor, zachvilku nastartoval a bylo vše v pořádku. To samé se stalo zhruba za 50km znovu. Nevíte, čím by to mohlo být ? Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Takže si s tým najazdil iba 1000 km? Podľa mňa bude potrebné vymeniť plynový pedál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Padáti to do nouzového režimu.Dej to na diagnostiku ta ukáže co se děje nebo alespoň trochu napoví.Co můžeš ještě omrknout tak jsou podtlakové hadičky na regulaci turba.Já měl jednu přetrženou od potkanů večer jsem dojel do práce OK a ráno to vúbec nejelo.Popřípadě ovládání turba jestli není zatuhlé+vyčištění turba,tím nic nepokazíš.Dál kdy byly dělaný filtry -palivový, vzduchový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petan1 Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Ahoj, dnes jsem jel trať okolo 130km se svou OII TDi 103kW, 10/2005, 190.000km. Sám jsem na ní po koupi najel 1000km a toto se stalo poprvé. Během jízdy mi jakoby přestal fungovat plyn. Stalo se to ve ve zhruba 3.000 otáčkách. Plyn zabíral jen zhruba z 1/3 došlapu. Jakmile jsem došlápl plyn na více, od 1/3 až na podlahu, tak se nic nedělo, plyn jsem sešlapoval naprázdno. Pocit asi jako když na kole spadne řetěz . Po chvilce jsem zastavil, vypl motor, zachvilku nastartoval a bylo vše v pořádku. To samé se stalo zhruba za 50km znovu. Nevíte, čím by to mohlo být ? Děkuji za rady. turbo ko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 To víš na 100% že je v háji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tico_BJ Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 vyměněna váha vzduchu a palivový filtr, který byl ve velmi pokročilém stádiu rozkladu. Údajně by to mělo být jím. Alespoň dle slov servisu a nezávisle na tom jednoho známého, který řešil stejný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 A už to funguje jak má? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tico_BJ Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 potřeboval jsem nějaký čas na to, abych zjistil, zda to tím bylo. Teď jsem jel trasu cca 20km, během které hned po prvních 5km se problém vyskytl znovu. Opět tedy řízení spadlo do nouzového režimu a motor jel jen tak na 50% výkonu. Ať jsem šlapal na pedál jak jsem chtěl, nejelo to. Max tak 70-80km/h. Po výměně palivového filtru jsem najel tak 350km. Teď opravdu nevím, čím by to mohlo být, jestli je vadné turbo, či něco jiného. Kdyby někdo věděl alespoň, jak zjistit, v čem je závada, budu vděčný. Zatím to vidím tak, že to odvezu prodejci a společně zajedem do škoda servisu, kde se to kupovalo. Zda-li tam nebudou vědět, čím to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 Co píše diagnostika za chybu? To je první co udělej.Řešil jsem podobný problém padalo to nouzáku a byla tam chyba nedostatečný plnící tlak tak jsem chtěl vyndat turbo abych ho vyčistil a naštěstí jsem našel překousanou podtlakovou hadičku k turbu.Stačilo spojit smazat chybu a bylo po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 (editace) Zkontrolovat hadice, vycistit zakarbonovane sani (pokud je), vymena turba. Jedna z techto veci je to na 100% ( tipuju na KO turbo) JJ v servisu ti to prohlidnou, povymenuji pulku veci a nakonec i to turbo:)) Editováno: 5. Duben 2010, autor: Dandiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Turbo bude maximálně špinavý.protože jak píše po vypnutí a znova nastartování to bylo asi 50km Ok pak to zas spadlo do nouzáku.Tubo je KO jen v případě že odejde na ucpávkách a to se projevý ve většině případů odpisem celého motoru a nebo že praskne hřídelka a odpadne vrtulka ve výfukové části a v sací se polámou lopatky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 (editace) JJ presne tak to zaclo delat v aute rodicu. zaclo to padat do nouzaku,ale nekdy se na to dalo najet i 150 km nez to spadlo do nouzaku. takze tipuju 100% turbo. V servise nebyli schopni rict jestli je to turbo nebo ne, auto nespadlo asi 6 mesicu do nouzoveho rezimu a potom zaclo padat a nakonec jen hvizdlo turbo a auto uz jelo na voziku do CR. Editováno: 5. Duben 2010, autor: Dandiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tico_BJ Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 tak jsem dal auto do servisu, tak dám po té vědět, co zjistili a jaká bude oprava. Auto mám ještě od škoda servisu v záruce(půl roku), tak se to sand vyřeší v rámci reklamace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tico_BJ Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 tak po 14 dnech ježdění a najetí cca 700km se zatím závada neprojevila. V servisu zjistili, že byla docela dost překroucená jedna hadička do turba. To prý mohlo způsobovat malý tlak v turbu a díky tomu vznikal v turbu podtlak a tím pádem to mohlo padat do nouzáku. Byl jsem ujištěn, že v případě opakování závady se na to mrknou znovu. Problém byl v tom, že se mi závada projevila a já s tím jezdil dál. Dvojkový oktávky prý udržují v paměti poruchy jen po dobu 8 nastartovaní a vypnutí motoru. Pokud se závada během tohoto intervalu neprojeví, smaže se z paměti. Pokud se oběví opakovaně, zůstane to v paměti. Já jsem bohužel se závadou jezdil dál a proto diagnostika nic neukázala. Takže pokud se to stane, dovezu auto do servisu, kde na to mrknou, napíchnou na diagnostiku a uvidí se. Pokud se problém bude opakovat, budu tu o tom informovat, pokud ne, tak je již vše v pořádku a závada byla v překroucené hadičce k turbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlis25 Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 Ahoj, tak jak to tady všichni popisujete, jelikož mám ten samý problém, tak bych se přikláněl k těm hadičkám od turba. Když se zamyslim zpátky, tak mě u ní vypadne výkon když šlápnu prudčeji na plyn a pak když jezdim v klidu tak třeba 500km úplně v pohodě bez výpadku. A to už jsem s tou závadou najezdil pár tisíc km a kdyby to bylo turbem tak už by bylo dávno na padrť. To je muj osobní názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vetfol Vloženo 13. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2010 Ahoj, bohužel také bojuji s problémem, který se dedaří najít a tak odstranit. Mám O II 2.0 TDI 103 kW, již má najeto přes 100 tis a najednou se mi při akceleraci na 4 rychl. st. z otáček pod 2.000 kolem 2.500-2.750 a rychlosti cca 130-140 vypne turbo. Když se závada projevila poprvé, nechal jsem vyměnit turbo, za repasované z MIHOCARU-zákura 1/2 roku, to staré již také pískalo, při výměně mi bylo řečeno, že to staré nebylo nijak špatné, repasované píská od namontování také. Bohužel po ujetí cca 2.000 km a stejné akceleraci se turbo vypnulo opět, opět mi bylo dopuručeno abych vyměnil výhu vzduchu, vyměnil jsme ji a po cca 1.500 km se začalo turbo vypínat stejně. Vypíná se pouze při uvedeném postupu jízdy, když za to vemu hned odspoda a řadím razantně nic se nestane. Při výpisu chyb je hlášení - překročení plnícího tlaku-. Hadičky od ventilu, který vše řidí, jsou zkontrolované nepoškozené. Nic enní zanesené, vše je zkontrolované a vyčištěné. Motor mám čipovaný, také mi bylo řečeno, že to je čipem a tak jsem u kluka, který je i tady na fóru, nechal vše překontrolovat a dušuje se, že to čipem není. Ve škodovce trvdí, že ano. Co poradíte vy ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviatdi Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 čipem to není,bude chyba v eletrice..měl sem stejný problém,někde bude problém ve svazku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vetfol Vloženo 16. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 čipem to není,bude chyba v eletrice..měl sem stejný problém,někde bude problém ve svazku Díky za reakci, jak jste našli chybu ?, já měl auto již na několika místech, ať autorizovaných nebo neautozizovaných, sbírám jen poznatky,auto každý prohlédl, načetl, ale zatím nikdo nedovedl říci nič určitého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 17. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2010 Díky za reakci, jak jste našli chybu ?, já měl auto již na několika místech, ať autorizovaných nebo neautozizovaných, sbírám jen poznatky,auto každý prohlédl, načetl, ale zatím nikdo nedovedl říci nič určitého. Tak jsem si to také vyzkoušel když to spadne do nouzáku.Jenže jsem věděl proč.Při cestě z Chorvatska jsem podcenil vzdálenosti čerpaček a když jsem měl dojezd 10 km tak jsem sjel k nějaké pumpě IQ a natankoval plnou.Po 50 km to spadlo a cestou domů asi ještě 5X.Doma jsem dotankoval VERVU a vše v pohodě.Tak na té naftě opravdu dost záleží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vetfol Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Tak jsem si to také vyzkoušel když to spadne do nouzáku.Jenže jsem věděl proč.Při cestě z Chorvatska jsem podcenil vzdálenosti čerpaček a když jsem měl dojezd 10 km tak jsem sjel k nějaké pumpě IQ a natankoval plnou.Po 50 km to spadlo a cestou domů asi ještě 5X.Doma jsem dotankoval VERVU a vše v pohodě.Tak na té naftě opravdu dost záleží. Nafta to není, tankuju jen Shlell nebo OMV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 No ono jde také o to kde ten Shell nebo OMV bereš. V DE jsou tyto čerpačky s úplně jinou kvalitou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vetfol Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 Tak to je léta známý, že v D mají jinou kvalitu, občas se dostanu k naftě ze státních hmotných rezerv a to je jiná jízda než na tu i biopříměsí, ale jinak beru u nás v Praze na čerpačkách kde mají velkou výtoč. Ale kvalita paliva v tomto případě nemá až tak veliký vliv. /palivo používám asi dobré, jelikož jak mi bylo kontrolou řečeno nemám nic zanešeného. Tedy natáčením nebo zasekáváním lopatek to není/. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Korčulár Vloženo 23. Září 2010 Sdílet Vloženo 23. Září 2010 (editace) Zdravím, nedávno jsem koupil vysněnou Octavii 2.0 TDi 103kW a začal se mi vyskytovat nepříjemný problém. Občas se mi při jízdě stane, že mi klesne výkon motoru. Zařadím např. trojku přidám plyn, do nějakých 2500 otáček to jede jak má, ale pak se to zastaví. Můžu šlapat na plyn jak chci, ale otáčky jsou maximálně těch 2500 víc ani ťuk. Zajímavý ale je, že když zastavím, vypnu motor, pak ho hned nastartuju, rozjedu se tak je najednou závada pryč a motor táhne jak má. Proto bych asi vyloučil chybu turba, ale tipuji to spíš na nějakou elektroniku. Může mi někdo poradit, čím by to mohlo být? Stalo se to někomu? Editováno: 23. Září 2010, autor: Korčulár Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 To vypadá jak když se řidící jednotka přepne do nouzového režimu. Chtělo by to napíchnout na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.