Přejít na obsah

Felicia 1,3 mpi LPG po krátkej jazde opäť neštartuje.


polot

Doporučené příspěvky

Felicia 1,3 mpi s LPG po krátkej jazde alebo po naštartovaní prepnutí na lpg vypnutí motora opätovne naštartuje len po dlhom štartovaní/pri studenom motore/ .Chyba sa prejavuje od leta no teraz je potrebné už neprimerane dlho štartovať aby naskočil motor.V poslednej dobe nedrží voľnobeh na LPG pri studenom motore čo pred tým nebolo ,aj po prepnuti na LPG hneď po naštartovaní voľnobeh bol ok. Ak štartujem bez LPG  tak je všetko ok naštartuje viac krát po sebe voľnobeh ok .Neviem či to má niečo spoločné ,ale emisie co na BA LPG sú nevyhovujúce môže za to  deravý výfuk?Niekedy naštartuje tak ,že hneď naskočí nad 2000 otáčok a prepne na LPG.

 

 

EDIT:

Nezničí sa dlhým štartom katalyzátor ?

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za obojí může moct ta díra ve vejfucku - tlakovýma pulsacema v potrubí se dovnitř může nasát venkovní vzduch a ten oblbne lambdasondu - ŘJ pak nedokáže dát správnou dávku. Vsadím se, že se ti podstatně zvýšila spotřeba - minimálně litr a půl až dva, co?

 

A co je určitě pitomost, je přepínat na LPG NEOHŘÁTEJ  motor - reduktor neboli součástka sloužící k odpařování kapalný směsi LPG z "bomby" do plynný podoby, která se "vstřikuje" do sacího potrubí motoru, vyžaduje TEPLOU VODU Z CHLAZENÍ - jedině tak dokáže dodat dostatek plynu, aby se motor udržel v chodu a nechcípal. Automatický přepnutí se nastavuje na teplotu chladicí kapaliny kolem 36-40°C, kdy už množství tepla vnášený kapalinou do reduktoru postačuje pro odpaření dostatku LPG.

 

Pokud systém "přinutíš" manuálním přepnutím k chodu na LPG dřív, než se motor dostatečně prohřeje, nediv se že při tý díře do vejfuku, kdy se ŘJ pokouší udržet nulovou hladinu kyslíku ve vejfuku vstřikováním většího množství paliva reduktor nestíhá a motor chcípne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem přepínání nějaké poblbané, přepínalo se to až při moc vysokých, tak jsem to raději přepínal ručně a taky nikdy žádný problém nebyl. Co by se taky mohlo stát? V horším případě plyn zamrzne. Ale když reduktor stíhá odpařovat při zatížení za jízdy, tak na volnoběh to musí zvládnout s prstem v nose.

 

Ale k věci. Problémy se startováním po krátké jízdě jsem měl taky, ale pokud si dobře vzpomínám, tak na plyn to startovalo lépe než na benzín. A taky myslím, že když jsem startoval okamžitě po zastavení motoru, tak to to startovalo normálně.

Když jsem dojel na plyn a chtěl startovat na benzín - obtížný start mohlo způsobovat, to, že zbytky plynu z reduktoru míchaly s benzínovou směsí a výsledná směs byla moc bohatá.

Špatné starty na benzín jsem osobně přisuzoval "automatickému sytiči". Když motor chvíli stál, tak se čidlo ohřálo a ŘJ si myslela, že je motor teplejší, než ve skutečnosti byl.

 

Katalyzátor nezničíš, když je studený, tak stejně nepracuje.

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...