Přejít na obsah

KRITICKE PROBLEMY S MOTOREM 1.8 20V


HonzaV

Doporučené příspěvky

Cau chlapi...

mam dost velkej problem s koktou 1.8 20v 98. Po startu za jakekoli teploty mam otacky stabilni na 800 - to by mi tak nevadilo, ale jakmile se dotknu plynu, auto se prehlcuje, dusi, strili do sani a je to cim dal horsi... zda se mi, ze se to zhorsuje s chladnem. Chvili to tak dela a kdyz se to ohreje, tak se to mnohem zlepsi( zda se mi, ze se to zlepsuje od okamziku, kdy zacne pusobit lambda regulace)... Kdyz se to takhle vyskube, tak uz to jede, ale presto jsou diry ve vykonu. Treba kdyz stojim a drzim plyn v urcity poloze, tak se drzi konkretni otacky a najednou nastane na chvilku hluchy misto a zase se to samo chytne... Jen to zakolisa... Diagnostika je naprosto cista, uz jsem menil svicky, zap. kabely, nechaval cistit nadrz a daval novej filtr... Lil jsem do toho previt na cisteni ventylu a trisek, kontroloval a meril vahu, cistil klapku... furt nic... hodnoty z lambady jsem taky diagnostikoval a v poho... sani a vyfuk jsou taky po kontrole a nic!!! Uz sem z toho na prasky! Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym??? Uz nevim co a jak...diagnostia mi nehlasi ani hov-o!Zitra davam novou lambdu, tak uvidim, jestli se to nekam hne...

Díky za každý vlákno, kterýho bych se mohl chytit... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já měl taky problém s výkonem tedy spíš s tím že auto nereagovalo na plyn, jelo a najednou otačky dolu a zase nahoru, na reakci plynu to nemělo vlil, pak už se začal vypínat i motor...taky sem toho kupu vyměnil, 3/4 roku se stím dupal a nakonec to byla v mém případě ŘJ kde byly KO 2 SMDčka.. ale na teplotu to nemělo vliv :huh: uvidíš co ta lambda

jinak moje story na

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=10323

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobny problem sem mel s Escortem r.v.97 1,7 TD. Pri seslapnuti na podlahu se auto zacalo klepat. Vyresila to vymena ventilu. Ale diagnostika to odhalila....Takze asi ti moc nepomuzu.

P.S. Priste tem rybam dame na p.del :)

To si pis, priste toho nachytame az nam z toho bude soufl!!! :D A co ta tvoje haupna a to speciální otevírání?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzo máme nejspíš úplně stejný problém, už jsem dělal skoro všechno, přesně jak píšeš ty, ale taky stále neúspěšný. Přemejšlím o tom, že poprosím bratránka (má stejnou kokto jako já) aby mi ji na nějakou dobu půjčíl a zkusil bych přendat celé sání včetně vstřiků klabky a váhy, prostě sakumprásk všechno od motoru až po vzduchovej filtr. Ovšem pokud bude souhlasit. Pokud možno dej vědět jak pokračuješ. Když na něco přijdu, dám vědět taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvoje téma jsem pravidelně sledoval. Díru ve vlnovci nemám, měl jsem dole celej první díl výfuku i se svodama a vše dobrý. Všude nové těsnění, jak na výfuku tak na sání, jediný co už mě napadá je škrtící klapka nebo řídící jednotka. Včera jsem to měl zase celý rozebraný, všechny čidla proměřený dle DP a vše se jevý v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aaha, tak to je jina, ja mel za to, ze to uz nikdo necte, ale do budoucna se to nekomu hodit muze :) Ja ten prvni dil jeste dole nemel, jen probehla 2x kontrola, jednou v origo servise pres znamyho a jednou u SPEI vejfucku, pry OK. Ja sem jeste pozadu s tim novym tesnenim, to se uvidi ted, skrtici klapkou me strasej, RJ to snad probuh, stejne jak ty ventily, nebude. Skrtici klapka je fakt prokleti, kdyz to umi BMW, proc to neumi VW vymitit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kluci mám za sebou celej víkend vrtání se v tom - jsem od oleje a podobnejch prevítů upatlanej snad i na pr*eli... Mel jsem venku klapku - cisteni vcetne potenciometru - nic. Pak jsem vyndal ventyly - cisteni - taky nic. Pak jsem cistil listu na rozvod paliva - nic. Vaha vzduchu - nic... Diagnostika je naprosto cista, akorat se tam obcas ukaze sporadicky teplotni cidlo chl. kap. - měřeno - je v pořádku... Dal jsem nový kabely, svíčky - nic. Všechny hadičky na sání jsou v poho a vlnovec prej taky... nová lambáda taky nepomohla a uz mi z toho začíná cukat oko a škubat ret... No proste jsem z toho na prasky... Vypada to fakt na ridici jednotku, ale to by byl voser! Mimo jine jednotku jsem mel taky otevrenou, jestli do ni nenateklo, ale taky nic... Zitra to vezu k jednomu machrovi přes jednotky a když zjistí, ze je nejak nakopla, tak je to jasny... No a jestli bude ok, tak zbyva pretesnit sani (dalsi palka), dat novou klapku a vahu... Sice nejsou meneny, ale vsechny hodnoty jsou podle diagnostiky v poho... Nechce se mi to davat do znackovyho servisu, protoze tam vymeni pulku motoru jak je to napadne a nebude je zajimat, ze ten dil co vymenili byl ok... Pekne to nauctujou a nazdar... Jojo - to se to dela metodou výměnkář, když máš díly a nějaká figurka je pak zacáluje... Začínám docela reálně přemejšlet o motoru z RSa, ale na druhou stranu to může bejt to samý... a ještě může mít nalítáno 3 pr*ele. Já mám pěkně 80t... Ale proto me to taky se*e ještě víc, protože ten motor má prd najeto a dělá takovýhle pr*sery... To at si frajeri z Boleslavi strčí někam, takovouhle práci... A jak tak pročítám to fórum, tak to není jen můj motor a rok! Jen tak pro info - nevíte někdo co stál Martina RS ten motůrek co teď má? Za kolik se asi tak může dát sehnat RS??? -_-

Editováno: , autor: HonzaV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uff, tak to je mazec, takhle si maknout a stejne to dela to samy, toho se bojim taky, ze to dopadne takhle spatne. U Tebe to vypada fakt na podobnej problem, jako mel Badys. Origo servis Ti to vyresi, vymenej pul auta a bude, zatahnes 60000 a pojede Ti to, ale za pulku muzes mit RS motor i s kabelazi, prevodovkou, sakum prdum, cca. Tam by asi nebylo moc co resit. Ja stale nevim, makam doma a auto nekde spinka rozebrany :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a ještě jedna věc viz. krysařovo story... Samozřejmě jsem to taky asi 20x četl (je to takovej horůrek před spaním ;) ) a fakt mi nejde do škeble, proč se to v tom chorvatsku chovalo dobre? To vypada na to, že je to fakt o vzduchu! Ale když tvrdí, že výfukovka i sání jsou těsný, tak nevim... Taky jsem si myslel, že mám díru v sání, ale když jsem si vyndal vzduchovej filtr a díro na sání vzduchu jsem ucpal dlaní, tak jsem myslel, že mi to chce vcucnout celou ruku... Dělá se tam podtlak jako kr*va (presne jak ma) a bylo by slyšet nějaký pískání... Prostě nic. No a jen tak z hecu si přetěsnit sání, jestli to náhodou nepomůže to není levná zábava... A ještě k těm ventilům - ty jsem čistil a všechny jsou nádherně průchozí a navíc kdyby nějakej nestříkal, tak by to dělalo furt úplně stejně a ani lambda by s tim nic neudělala... Za studena je to děs a hrůza a když koukám na blok hodnot při běhu motoru, tak jakmile začne pracovat lambda, tak je to o něčem úplně jiným (bohužel i to je na ...) Pokud krysař slyší pískání v sání, asi už nezbývá než to přetěsnit, ale jak říkám - je to drahota...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a ještě jedna věc viz. krysařovo story... Samozřejmě jsem to taky asi 20x četl (je to takovej horůrek před spaním ;) ) a fakt mi nejde do škeble, proč se to v tom chorvatsku chovalo dobre? To vypada na to, že je to fakt o vzduchu! Ale když tvrdí, že výfukovka i sání jsou těsný, tak nevim... Taky jsem si myslel, že mám díru v sání, ale když jsem si vyndal vzduchovej filtr a díro na sání vzduchu jsem ucpal dlaní, tak jsem myslel, že mi to chce vcucnout celou ruku... Dělá se tam podtlak jako kr*va (presne jak ma) a bylo by slyšet nějaký pískání... Prostě nic. No a jen tak z hecu si přetěsnit sání, jestli to náhodou nepomůže to není levná zábava... A ještě k těm ventilům - ty jsem čistil a všechny jsou nádherně průchozí a navíc kdyby nějakej nestříkal, tak by to dělalo furt úplně stejně a ani lambda by s tim nic neudělala... Za studena je to děs a hrůza a když koukám na blok hodnot při běhu motoru, tak jakmile začne pracovat lambda, tak je to o něčem úplně jiným (bohužel i to je na ...) Pokud krysař slyší pískání v sání, asi už nezbývá než to přetěsnit, ale jak říkám - je to drahota...

Jojo, horurek, ale doufam, ze bude nakonec se stastnym koncem, uvidime. To Chorvatsko absolutne nechapu. Bud se to tim honenim cestou tam stahlo a byl chvili pokoj, nebo sotek byl taky na plazi, nefim :(lol S tema ventilama si myslim to samy, protoze jaxe to zahreje a je to v otackach, tak to jede naprosto v pohode, nebo mi to tak aspon prijde. Takze porad si myslim, ze to bude bud dira nekde v sani, ktery kontrolovalo ale uz nekolik lidi nezavisle na sobe, ja co bylo v mejch moznostech sem prolez a nenasel nic a tak nevim, jestli to treba nebude precejen ten vlnovec. To hvizdani jeste k tomu neni slyset porad, ale jen obcas, a kdyz to dela, tak druhej den je start ocistec. Uvidime.... i kvuli tomu setrim vic nez jindy lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vypadá jako že se něco zahřeje roztáhne a pak je to good a funguje správně. Není zrada v nějakým konektoru? 6e by byl třebas uvolněnej a zahřátím se roztáhl a zatěsnil kontakt?

Tezko rict, snazim se jit po tom hvizdani, treba hvizda neco uplne jinyho, ale furt si myslim, ze to s tim ma spojitost :( Vsechny cidla uz sou taky odkontrolovany, nejen VAG, a vsechno se zda v poradku. Jo a i po zahrati ten motor na volnobeh v tom aute skace, v otackach dobry, ale zahratej uz nechcipa. Zvlastni je, ze ani nelitaj moc otacky, jen ten motor proste haze celym autem. A to je to 74kW povestna az na lehky kolisani otacek tichym a kultivovanym chodem :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim, ze tu kazdy ma kabel s VAGEM, ale co zajit k nekomu, kdo ma Super VAG.

Mam znameho co ho vlastni. Takze pokud si nepomuzu ja, tak bezim knemu.

Super VAG je 1 oproti memu VAGU :(

Mimochodem 20V ma 2 vačky - 2x přestavitelný vačkový hřídel. Je tam retez, ktery se tlakem oleje - pistkem - natahuje na dve strany a tudis meni interval vaček. Nemate ho vytahany, ci se nevyskytla nejaka zavada prave v tomto slozitem miste?

Me se tahle funkce nikdy :angry: a pak kdyz uz prisla 1.8 T 20V - bez promeny vaček, oddechl jsem si :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mě na ten elektromagnetickej ventil pro změnu časování ventilů upozornoval jeden kluk co dělá do aut. Jenže je mi divný že to běží nahovno jenom do tý doby než začne makat lambda. Honzo musim se jenom usmívat, když čtu co jsi všechno dělal. Taknějak to vypadalo u mě v garáži. Přemejšlim o tom nenechat přehrát SW rídící jednotky. Už fakt nevím čeho se chytnout. Nejhorší na tom je že můžeš hledat jen než se zahřeje motor.

Co na to Garny nebo MartinRS poraďte nám něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak další vývoj, jestli se tomu dá tak říct... Vzhledem k tomu, že už fakt neví co s tím, rozebral jsem kde co a do vaček sám doma fakt nepůjdu - dovezl jsem auto jednomu tátovo známýmu... Živí se autama a zejména elektrikou. Má diagn. od BOSCHe snad za půl mega, takže se mi jukne na počítadlo... A co je ještě lepší, kdyby byla špatná ( kéž by tomu tak bylo ) má jich doma několik... A ta cena... 2000,- No říkám, kéž by byla v haj*lu jednotka!!!!! Bylo by to ta nejjednodušší oprava... :D Ale do značkovýho servisu fakt nepojedu!!! Takovej cvok fakt nejsem! Tam všechno vymění, nakonec daj novou jednotku a bude... jenže jak říkáte - než na to metodou výměnkář přijdou, je z toho faktura na 60t. Ale čím jiným než elektrikou to může bejt??? Kdyby nestříkal ventyl, tak s tím lambda stejně nic neudělá, ani kdyby se po... To auto se chová jako kdyby bylo neskutečně přechlastaný, ale to by lamda říkala ochuď směs, ale ona si dělá tu svojí pěknou sínusovku a dělá jako by se nechumelilo!!! Fakt začínám dost reálně přemýšlet o tom RS motoru. Včera jsem ho viděl komplet nazdobenej sakum prásk za 30t.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Newsflash...

Mezi sacim potrubim a valcema jsou takovy krouzky, guma ci co to je, motor hlinik, saci potrubi plast, takze takovej mezikus. Tri ze ctyr jsem mel deravy, takze jsme snad o kus dal. Ale jestli to byla pricina nevim, myslim si, ze ano. Uvidime zitra, musi se objednat.

A jen tak btw hadice ze saciho potrubi k posilovaci brzd, dve diry :unsure::(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kluci teď jsem mluvil s technikem... Menil svíčky (opět) protože byly začouzeny jako uhel... RJ je uplne v nejlepsim poradku... A rekl mi, ze to auto nema benzin! Divim se, chova se to jako prechlastany, ale to by psala lambda! No každopádně říkel, že zkontroluje, jestli to není ucpaný, popř. jestli neni v pr. čerpadlo! Uvidíme, ale má docela dobrou pověst... Když si to tak představuju, tak by to mohlo být ono, protože když si představím, že čerpadlo málo tlakuje, tak volnoběh to uživí a když přidáš, tak to chvíli trvá, než to dotlakuje-to vysvětluje to dušení.... Když to dotlakuje, začne to jet... Když znovu řadíš, spadnou ti otáčky, čerpadlo má pohov a když zase pustíš spojku a přidáš plyn a zase chceš po čerpadle činnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...