Kubasitta Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 Zdravím mám dotaz zapojil jsem si sportovní filtr na favorita oddělal jsem celý ten původní talíř na originál filtr. Použil jsem sportovní filtr kuželový do kterého jsem napojil hadici a svedl ke škrtící klapce. Použil jsem hadici o průměru 95mm nevím jsetli to má na to vliv. A u filtru jsem zredukoval průchod vzduchu na 60 mm, když jsem před tím měl průchod u vzduch. filtru na stejný průměr hadice přišlo mi auto trochu opožděný. Mám favorita jednobodové vstřikování 40kw. A mám problém auto mi přijde celkem živější a má lepší zvuk ale když zařadím 5 rychlostní stupeň tak mi připadne že auto má horší jízdní vlastnosti nejede víc jak 120km/h. a tak jsem se chtěl zeptat jestli mám filtr zapojit jinak nebo v čem je chyba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 U fanouše nemá "sportovní" filtr žádnej význam. Obzvlášť u přidušený 40kW = ex-135 verze. Musel bys změnit mnohem víc hardwaru na motoru, aby ten šiškovec dostal šanci se kladně projevit. Daleko líp uděláš, když vrátíš zpátky "ufo" na kruhovou vložku a budeš ji často měnit. Kdybys jo echt chtěl něco vylepšit, mohl bys ten dekl na filtr zdvojit = udělat ho dvojnásobně vysokej, aby se do něj vešly 2 kruhový vložky slepený gumou na sebe. Každým jiným neoměřeným zásahem hlavně do průřezů a dýlek v sání spíš něco pokazíš než aby sis pomohl. Je to naladěný doslova jako píšťala a každým centimetrem změny dýlky vedení vzduchu to ovlivníš. Můj osobní dojem je, žes tím amputováním deklu "ufo" odstranil rezonanční komoru před škrticí klapkou, která "vyhlazuje" v sériovým sání pulsace ze sacího potrubí. Škrticí klapou tak vzduch neprochází plynule, ale rázuje tam a negativně to ovlivňuje schopnost motoru v určitý oblasti toček nasát dostatek vzduchu - paradoxně místo abys motoru přilepšil menším sacím odporem "šišky", tak jsi ho přiškrtil posunutím uzlu rezonančních jevů do naprosto nevhodnýho místa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.