Včera v 16:391 den Nepleť si motory MPI a FSI. To jsou dvě různé konstrukční řady, které nemají nic moc společného. 1.6 MPI1.6 FSI
před 14 hodiny14 hod Děkuji za podrobnou tabulku MPI variant, BFQ tam opravdu není; mimochodem není ani v té druhé pro FSI. Já jsem vycházel z tabulky v příloze. Přímý FSI vstřik je samozřejmě něco jiného než MPI. Pánové z Vlčího Hradu byli opravdu kreativní co se variant týče... s Š100, 105 120 to bývalo jednodušší. Zas byly složitější jiné věci, třeba nastasrtovat za vlhka..... Z jiného soudku, zkoušeli jste někdo nechat si dovézt ojetinu, např z německa? Tady je to teď většinou 4. majitel a často na začátku dovoz... srovnani_1.6_MPI_vs_FSI.docx
před 4 hodiny4 hod mpi nema primí vstrik vydrzí dele , fsi ma primí vstrik kratke trasy mu nesvedci , pisni krouzky zanesene karbonem 200tkm a zere olej .ale FSI ma motor BLF jestli si pamatuji a motory 1.6 mpi a 1.6 fsi byly ve vyrobě ve stejnou dobu akorat FSI zrusily a nahradily TSI
před 2 hodiny2 hod @karmej Ty stále pleteš páté přes deváté. Motor 1.6 MPI 75 kW BFQ se do dvojkové Octavie nikdy nemontoval. Moje tabulky jsou z oficiálné dílenské příručky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.