ajo_skoda Vloženo 12. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2013 (editace) ...neviete mi poradit? nemozem nastartovat motor toci a nic.auto bolo odstavene 3 dni ked som chcel nastartovat druhym klucom , nastartovalo a hned zhaslo.dal som to na vag a nemozem sa pripojit na riadiacu jednotku tak som kupil druhu ale ani ta nereagovala takze chyba je niekde inde...mate s tym skusenost? nebude to nejaky snimac?na palubovke mi svieti na oranzovo elektricky stabilizacni program... dik skoda superb 2002 96kw Editováno: 12. Srpen 2013, autor: ajo_skoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2013 (editace) Ať Ti nejde na autě cokoli, diagnostická zásuvka by fungovat měla. I když vypadá složitě, jsou vlastně napojené jen 3, resp.4piny Důležité je, aby byla napájená palubním napětím a řádně ukostřena. tady bývá většinou zakopaný pes- Takže zkotroluj napájení zásuvky voltmetrem: tedy pin 4, resp pin 5 musí být kostra, dále pin 16, což je +12. Datový tok jde přes pin 7 - což je K-line - do toho se v žádném případě nevrtej, ani neměř. Pokud je napájení v pořádku, je problém přímo v jednotce, nebo v kabeláži od ní. Tady je schema diag zásuvky: Editováno: 12. Srpen 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2013 A nebo je chyba v orientaci součástek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajo_skoda Vloženo 23. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2013 http://chippower.sk/?menu=immobilizer no asi to nenakodujem standarnov diagnostikov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 23. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2013 nevím, co myslíš stadardní diagnostikou. Ofígo VAGínou to jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirsont Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 Jen si nechej ověřit ten K-LINE, některá vozidla mají úpravu (přerušení vodiče přes spínač či natvrdo nebo rovnou odpálení vstupu) proti zlodějům vybaveným diagnostikou. Doporučuji ale tuto činnost svěřit odborníkovi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuban3c Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 (editace) Hoj hosi, tak stale som nerozbehal kupenu diagnostiku a uz som v koncoch. Dnes bol so mnou Lukas.pce z fora a jeho VAG tiez nesiel rozbehnut. Cez moj kabel som urobil aspon auto test Ale cez Lukasovu sa to ani nespojilo. Stale ked si vyberem nejaku RJ napr 01 Motor vypise mi to ''BEZ ODEZVY OD RIDICI JEDNOTKY OPAKOVAT?'' nic ine to nefunguje tak isto ako on som mal aj ja porty nastavene. Uz som v koncoch preco to nefunguje nebude to ani v NB ani v kabli kedze sme skusali 2x sady. Nemal tu uz niekto taky problem? Niekde som cital ze vraj to moze robit aj radio ale to sa mi nejako nezda. Proste ma stale trapi to ze autoscan mi to spravi aj ked nie uplny ale tie ine jednotky vobec nespravi. Poradte niekto ked viete. BTW: kabel svieti cize elektrika v zasuvke asi je. VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Model: 1U - Skoda Octavia Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Adresa 03 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 3U0 614 517 D Komponent: ABS/ESP front 1314 Kódování: 04495 Opravna #: WSC 00028 0 Nalezeny chyby: Adresa 08 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 3U0 907 044 A Komponent: CLIMATRONIC S B5 C 2004 Kódování: 17000 Opravna #: WSC 00028 0 Nalezeny chyby: Přeskoč adresu 15-Airbagy Adresa 17 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 3U0 920 841 C Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V06 Kódování: 31125 Opravna #: WSC 00000 *********** ************ 0 Nalezeny chyby: Adresa 19 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6N0 909 901 Komponent: Gateway K<->CAN 0001 Kódování: 00006 Opravna #: WSC 00028 0 Nalezeny chyby: Adresa 46 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1C0 959 799 B Komponent: EA Komfortgerát HLO 0004 Kódování: 00259 Opravna #: WSC 00028 3 Nalezeny chyby: 00912 - Spinac spousteni oken vpredu vlevo (E40) 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky 00913 - Spinac spousteni oken vpredu vpravo: strana ridice (E81) 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky 00931 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vpravo (F223) 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky Adresa 56 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 3B0 035 186 D Komponent: Radio BNO 0004 Kódování: 00027 Opravna #: WSC 00028 0 Nalezeny chyby: Konec ------------------------------------------------------- Editováno: 23. Duben 2014, autor: Kuban3c Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ghostbuster Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 No a skusil si svoju Vag na jeho aute? Tak by si aspon 100% vylucil to ci je vadna tvoja vag... (aj ked podla vsetkeho je chyba inde) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 jen dotaz, vůbec tomu nerozumim, ale proč je nahoře napsáno model: škoda octavia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuban3c Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 (editace) Lebo to je auto scan kde vo VAG 304 nemam na vyber superb ale to nevadi ze tam je octavia. Pretoze cez VCDS lite mam superb auto scan a tam tiez funguje len auto scan ale RJ po jednom nefunguju... urcite to nieje v kabli ani v softe bude to v aute cez vikend idem rozobrat palubku a pozriem na kable pre istotu aj zmeram kazdy pin kolko ma V. uvidim ale keby niekto vedel alebo niekoho poznal co mal.nieco podobne tak poradte bez toho nemozem na aute nic opravit Editováno: 23. Duben 2014, autor: Pawouk Doplněn název vlákna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 zkus odpojit baterku.Já ji měl odpojenou 24 hodin ikdyž stačí mnohem méně a teprve potom se mi povedlo spojit s řj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuban3c Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 Mne ju raz vybilo a bola odpojena uz 24 hod mam to skusit este raz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuban3c Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 zitra to rozoberu a nafotim ako tam mam kable zapojene ci niekto nieco nenajde ako to opravit mozno to uz ma niekto rozobrane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuban3c Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 (editace) No takze dneska som to rozobral a pozeram ze mam to trosku poupravene a potreboval by som pomoct ako to ma byt prepojene a vlastne preco to je tak upravene. prikladam fotky a chyba mi PIN c. 15 malo by to byt K-Line 2 asi ale ved uvidite podla fotiek ako to je upravene. A chcel by som radu ako to mam sprovoznit, snad preto mi to nechce komunikovat s jednotkami. http://imageshack.com/a/img845/7236/bl4d.jpg http://imageshack.com/a/img843/5422/igmzt.jpg http://imageshack.com/a/img835/3374/s72z.jpg http://imageshack.com/a/img843/5626/jae8.jpg http://imageshack.com/a/img835/6447/5k44.jpg Btw: este mam v diere č.1 nejaky kabel neviem ci tam ma byt preroze na dieselpower fore je vyfotena zastrcka s obsadenim kablov a tam č. 1 nieje obsadene Dakujem za rady. Editováno: 27. Duben 2014, autor: Kuban3c Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 cau tu mas zapojeni zasuvky zbytek si dohledas v DP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuban3c Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Nikto nevie preco mam tu elektriku takto upravenu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 za me jestly jsi tam nemel D-Dot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Já myslím, že bývalý majitel měl spíš udělanou ochranu proti odcizení. Bohužel po domácku (což je jedině preventivně dobře) Zloději to kradou za pomoci OBD zásuvky a dělají se proti tomu skryté odklony. Náhodou dobrá úprava pro majitele, ale špatná pro nastávajícího majitele, když o tom neví. Kam vedou ty kabely v té černé izolaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuban3c Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Nato som este neprisiel musim to zistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 (editace) Já bych nedal nic za to, že na konci by mohla být druhá zásuvka OBD, ale jak vidno už nefunkční. Každopádně už to bude pěkně rozesraný...Podle obrázku to napojení někdo udělal na PIN 7, což je K-line. Editováno: 30. Duben 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuban3c Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 A myslite keby som to napojeni odstranil rozbehla by sa klasicka zasuvka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 Těžko, ale ucvakni to, původně to tam nemá co dělat. Ale radši si pamatuj (nebo vyfoť, kde to bylo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuban3c Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 (editace) Tak mam novu fotku ten kabel co je pripojeny na pin c. 7 vediet cez kryt radiacej jednotky co je na lavej strane auto do tohto zvezku dalsie zistenie ked som odpojil ten kabel tak mi uz ide diagnostikovat viac veci, ako 01 motor, 03 ABS, 08 klimatizaciu, 17 Pristrojova deska, 37 Navigace, 46 Centr. stah. oken, 56 Autoradio, 25 Imobilizer, Ostatne RJ mi stale vyhadzuju tu istu chybu aka je v prvom prispevku vyfotena, hlavne veci koli comu chces diagnostiku su koli pred svetlam nefunguje naklapanie xenonov a este mi nefunguju park. senzory a tieto 2 RJ mi tiez nejdu zdiagnostikovat. Zatial som to rozbehal na motor kde nemam chybu a na imobilizer ale to je stale malo Dakujem za dalsie infa este uvidim co s tym kablom ktory som odpojil neviem naco sluzi a k comu presne vediet. Editováno: 2. Květen 2014, autor: Kuban3c Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuban3c Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 (editace) vratil som naspat ten kabel pokial nezistim od coho je ten kabel. + neviem preco ale pri diagnostike mi stale vybije baterku zase som musel startovat cez kabely. prosim poradte je to normalne ze sa mi vybije baterka pri diagnostika, nemam nastartovane auto. Editováno: 2. Květen 2014, autor: Kuban3c Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 Ano, diagnostika má velký odběr, je to normální. Ona ani ne tak diagnostika, ale diagnostikované členy (ŘJ), které aktivuje a ty samozřejmě žerou. Je dobré samozřejmě vypínat ventilátor topení, já ještě když dělám déle na autě, tak zacvakávám zámek u otevřených dveří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.