janci82 Vloženo 18. Květen 2016 Sdílet Vloženo 18. Květen 2016 myslím, že udělání diagnostiky a obětování pár Euro za náhradní vůz by ušetřilo možná mnohem větší výdaje.... Díky za nápad. Popýtať si náhradné auto ma nenapadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janci82 Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 (editace) Díky za nápad. Popýtať si náhradné auto ma nenapadlo. Takže trochu update: Dostal som sa konečne s autom do autorizovaného servisu. Vraj chybu odstránily, vraj našli nejaký prerušený káblik. Niečo zamumlal, nič si za opravu nepýtal, tak som ďalej nezisťoval o čo išlo. Ale kontrolka sa naďalej objavuje. Zohnal som si OBDII diagnostiku a tá ukazuje chybu P0101 Luftmassenmesser (váha vzduchu). Po preštudovaní internetu sa ju chystám cez víkend vyčistiť, či to nepomože. Niekedy to vraj problém vyrieši, ale može sa stať, že sa zničí úplne. Pre ten prípad by som rád mal aspoň vyhliadnutú novú váhu, ktorú by som mohol kúpiť. Prešiel som už ale niekoľko vyhľadávačov a eschopov, stále sa mi ale nedarí nájsť vhodnú váhu vzduchu pre moju motorizáciu. Nevedel by mi niekto poradiť? Škoda Octavia II, facelift, r.v. 2010, 1,6 TDI, motor CAYC Editováno: 27. Červen 2016, autor: janci82 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fkloudy Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 Dobrý den, mám Octavii II FL 2.0 CR 103kW. Začalo mi blikat žhavení. Po napojení na diagnostiku Chyba 2644 - Brake Switch , P057100 /175/- Implausible Signal. Brzdový spínač je pod brzdovým válcem za akumulátorem. Koupil jsem nový a vyměnil a chyba se objevuje náhodně. Brzdové světla v pořádku. Do brzdového spínače vedou 4 vodiče a mám dojem že bude problém s oxidovaným kontaktem a nebo přímo drátem. Jeden drát je napojený na tempomat. Když se objeví blikající kontrolka žhavení, tak mi to vyřadí logicky tempomat. Můžete mi prosím někdo poslat zapojení brzdového spínače (por Octavii II FL, který je odlišný od staré verze) a kam vedou jednotlivé dráty. Abych prověřil vedení všech 4 vodičů. Děkuji František Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 (editace) Tady neco mas... Drat z pinu T4c/4 vede na 5A pojistku SC2. Drat z pinu T4c/1 vede na pin T94a/21 RJ motoru. A drat z pinu T4c/3 vede i na pin T94a/33 RJ motoru (a mozna i nekam jinam, to nevim). Editováno: 28. Červen 2016, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.