Přejít na obsah

Nakódování orig. budíků


paprika44

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové, jsem šťastným majitelem vozu škoda superb 1.9 TDI 96kw. Předchozí majitel si hrál s budíkama a dal tam ty po Faceliftu, jsou sice malinko hezčí, ale blbnou mi. Někdy mi spadne ručička teploty chladící kapaliny, někdy mi padá ručka rychloměru a hlavně, ukazatel spotřeby ( ten co je vlevo dole pod otáčkoměrem MFA nebo jak se to jmenuje :D ) neukazuje přesně, nebo spíš neuazuje ani zdaleka pravdivé informace o spotřebe. Moje otázka zní, že když mám origoš budíky ze superba 1.9 tdi 96kw r.v. 2003 jak je nakóduju ? Mám k dispozici pouze vag-com 304 cz s tím KKL kabelem a pak mám vag checker z aukra :D
Protože jsem tu četl něco o tom, že každé budíky mají imobilizér a musí se nakódovat. Dělá se to přes VCDS ? Za každou radu budu rád. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...