polikit Vloženo 10. Červen 2014 Vloženo 10. Červen 2014 Zdravím, dneska jsem při jízdě začal slyšet divné syčení z prostoru motoru, jako kdyby unikal vzduch. Někdy od 2000 tisíc otáček nahoru. Po otevření kapoty a sešlápnutí plynu je slyšet syčení od trubky, která vede od vzduchového filtru směrem nahoru a syčí to přesně v tom ohybu, kdy se stáčí kolem motoru (1K0129684L). Když otáčky spadnou, je slyšet citelné odfouknutí z tohoto místa. Je možné, že je ta trubka jen prasklá? Nebo to může dělat něco jiného? Citovat
kokta7 Vloženo 10. Červen 2014 Vloženo 10. Červen 2014 jj a nebo třeba toto: http://www.cc-autodily.cz/trubka-tlakova-3 Citovat
polikit Vloženo 10. Červen 2014 Autor Vloženo 10. Červen 2014 Ok a jsem schopen s tím nějakou dobu jezdit, než se dostanu do servisu, nebo je to urgent? Citovat
wilson Vloženo 19. Červen 2014 Vloženo 19. Červen 2014 Me to jednou zacalo sycet,asi jako kdyby tam byl had a mel jsem prasklou hadici u turba (koleno) Citovat
jirkaK Vloženo 19. Červen 2014 Vloženo 19. Červen 2014 jasně že jo, had syčí a auto taky přitom moc nejede, když to fouká jinam, než má. Ale když je to jen malá díra, tak to na výkonu nepoznáš. Citovat
polikit Vloženo 19. Červen 2014 Autor Vloženo 19. Červen 2014 Tak nakonec to byla podtlakovka :-) Citovat
foxdivemaster Vloženo 19. Červen 2014 Vloženo 19. Červen 2014 me zase turbo kvici,podle me nejaka unika tlak,je mozne ze kvici zkrz netesnost nebo by to jenom sycelo?turbo je ted po repasi-ne polsko Citovat
jirkaK Vloženo 20. Červen 2014 Vloženo 20. Červen 2014 ne, nic neuniká, jen prostě ten repas není úplně nejlíp udělanej Citovat
foxdivemaster Vloženo 20. Červen 2014 Vloženo 20. Červen 2014 ja si prave myslim ze repas by mel byt cajk,vsechno co menili je origo garet,repas stal 10ku a delala to firma z brna,po mantazi sem si vzal auto ze servisu a turbo kvicelo ukrutne 1800-3000 otacek,po naslednem vraceni zjistili ze vyfukovy svody sou krivy tak je srovnaly na freze a zvuk je polovicni ale porad tam je v techto otackach dost slysitelny,zepry to dela vyrabovany DPF coz me reklo vice lidi ze je to nesmysl,ve firme kde to delali-to turbo rikali ze stopro dobre,napada nekoho neco?diky Citovat
wilson Vloženo 22. Červen 2014 Vloženo 22. Červen 2014 Repas bude vzdy vydavat divne vzvuky (sycet,houkat,kvilet) Musel by to byl primo original aby to bylo OK Ja mam uz treti turbo.Druhy bylo repas,a houkalo,ted tam je hybrid a houka taky Citovat
standavfr Vloženo 22. Červen 2014 Vloženo 22. Červen 2014 Co jsem zatím měnil turba tak to byl vždy repas a nikdy to žádný zvuky nevydávalo.... Citovat
foxdivemaster Vloženo 22. Červen 2014 Vloženo 22. Červen 2014 ja si porad myslim ze to nekama unika,pokud jedu a pomalu pridavam treba do 3tis tak je to skoro neslysitelny,pokud slapu vic po plynu tak to kvici vic,od cca 1500-3tis pak to slabne,vsiml sem si ze spodni hadice na turbu jak je cvakla pres tu rychlospojku chodi nahoru-dolu cca 3mm je to ok nebo je to spatne?to same i hadice k egru Citovat
dawe85 Vloženo 19. Červenec 2014 Vloženo 19. Červenec 2014 Zdravím, dneska jsem při jízdě začal slyšet divné syčení z prostoru motoru, jako kdyby unikal vzduch. Někdy od 2000 tisíc otáček nahoru. Po otevření kapoty a sešlápnutí plynu je slyšet syčení od trubky, která vede od vzduchového filtru směrem nahoru a syčí to přesně v tom ohybu, kdy se stáčí kolem motoru (1K0129684L). Když otáčky spadnou, je slyšet citelné odfouknutí z tohoto místa. Je možné, že je ta trubka jen prasklá? Nebo to může dělat něco jiného? nesycelo ti to podobne?? http://youtu.be/SF7Y7gqtWNo i když me to jde nekde zpoza motoru.. Citovat
dawe85 Vloženo 21. Červenec 2014 Vloženo 21. Červenec 2014 (editace) tak uz jsem na to prisel bylo zespodu praskle to koleno viz prvni prispevek...ted nevim jestli to stare staci jen poradne omotat izolacni paskou nebo koupit za 750,- novou. Editováno: 21. Červenec 2014, autor: dawe85 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.