Přejít na obsah

Svítí kontrolka ABS a ESP - problém se zadním ložiskem (snímač otáček)?


Dobrota

Doporučené příspěvky

Zdravím chlapi.Treba jste se s tím někdo setkali a poradíte.Mám Octavii II 1.6mpi rok výroby 2009.odešla mi řídící jednotka ABS,po výměně za použitou nerepasovanou se vše na první pohled jeví normálně ale při aktivaci ABS dojde k zablokování kol dokud auto nezastaví,žádná závada ani chyba se neobjeví ani na diagnostice,vůbec nic...čidla za jízdy ukazují na každém kole stejnou rychlost i při brždení ale v případě aktivace ABS levé přední kolo ukazuje odchylku(tři kola už stojí a to levé přední je dost opožděné)vůbec nevíme na co se zaměřit.za každou radu budu moc vděčný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravim. Vymenil som zadne naboje na octavii 2 a zacal svietit abs a esp. Podla diagnostiky je to v lavom kolese. Vie mi niekto prosim poradit co to moze byt, ked doteraz bolo vsetko v poriadku a vymenilo sa len lozisko? Dakujem za rady a postrehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdarec, mám zvláštní problém. Zadřela se mi ruční brzda a v důsledku toho se rozžhavil levý zadní kotouč. Smrděl, byl pokrytý oranžovým práškem. Ostatní kotouče běžně provozně zahřáté. Poté začala svítit kontrolka ABS/ASR. Jenže ta záhada je, že diagnostika mi vytrvale píše chybu snímače otáček PZ kola! Čekal bych, že se roztekl snímač v tom levým kole, pravé s tím nemůže mít souvislost. Kabel a konektor je nepoškozený. Je nějak možný, že by zkrat levýho snímače blbnul elektroniku a ta hlásila pravé kolo?? Zatím se chystám vyměnit levý snímač, pak bych případně dělal pravý. Až po pročtení této diskuse se děsím, že to bude ještě náboj, v případě této zmatečně diagnostikované závady, abych neměnil nakonec oba náboje.

---

Tak to byl PZ kroužek, vyhnilé místo. Nepochopitelná náhoda, že se to projevilo stejný den, kdy jsem rozžhavil LZ kotouč. Vyměnil jsem oba náboje (FAG), oba snímače (Hella), i krycí plechy, kotouče a desky ATE. Když už, tak už.  Program VCDS s čínským kabelem mi ale zvládne rychlost snímačů online ukazovat do rychlosti něco přes 40 km/h, pak spadne s chybou, že příliš mnoho požadavků. Asi to čínský čip v kabelu nezvládne, nevím. Každopádně kontrolky ABS/ASR nesvítí a žádná chyba se nezapisuje.

Editováno: , autor: jindra999
doplnění příčiny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...