Akolitor Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Dobrý den, získal jsem od rodičů pěknou jedničkovou octavii a rozhodl jsem se ji trochu „vyšperkovat“. Teď jsem se zasekl při snižování podvozku a chtěl bych vás poprosit o radu. Dal jsem auto do servisu, který zatím nebudu jmenovat. Kde mi pán tvrdil, že mi výměnou pružin sníží podvozek o cca 35mm a že prý s tím má už zkušenosti. Když jsem si auto vyzvedl, mělo zadek níž o 50 nebo 60mm a předek mi přijde stejný.. možná je níž, ale tak maximálně o 10 nebo 20mm. Když jsem se s ním bavil, tak mi tvrdil, že mu prý sériové tlumiče v předu víc nedovolí. Je to pravda? A přijde vám v pořádku, že mi původně po telefonu tvrdil, že zadek není potřeba podkládat a já teď musím nechat udělat podložky a strávit s tím další čas a zbytečně platit další práci, která se mohla odbýt, když už byly pružiny sundané... nehledě na to, že asi dostávaj zadní tlumiče pěknej záhul? Můžu s tím teď vůbec jezdit? Dost mě to štve.. děkuju za odpovědi Jedná se o pružiny H&R. Ještě dodám foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 U starsiho auta je to loterie kdy menis jen perka. Zavisi to na spouste faktoru treba jako motor ,prislusenstvi a taky hlavne to jak stare jsou tlumice... Idealnim resenim je stavitko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akolitor Vloženo 3. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Tak koukal jsem na internet a tam je na každý motor jiný typ pružin.. tak si říkám jestli tam pružiny na sedan místo na kombíka nebo jestli tam nedal pružiny na jiné auto. Jedná se o verzi facelift. Ale netuším, jaký vliv by mohlo mít stáří vozu.. to by mě zajímalo. Nemá náhodou někdo stejné pružiny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 hoď foto jak to vypadá v reálu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Na predni naprave muze snizeni branit stabilizator protoze je uchycen za rameno a muze se pak dotykat poloosy proto ma napr. rs stabik za tlumic ale to se jedna o extremni snizeni nevim o tom ze by pri snizeni o napr. -3cm byl problem. U tlumicu jde jeste o pur dorazy rs je ma napr kratsi protoze je o 1,5cm snizeny povozek ale opet bych v tom nevidel zasadni problem je to divne chce to hodit foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akolitor Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Podle krabice, ve které mi dal staré pružiny, by to měl být výrobce H&R a typ 29767-2 Před: Po: Ještě to vyfotim líp. Obrázku v tomto foru se to ani nepodobá. http://forum.skodahome.cz/topic/21596-pru%C5%BEiny-hr-na-octavii-rs/ Musím ještě dodat, že kola jsou o 15mm rozšířená podložkami. To to taky asi trochu zkreslí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 No idealni by bylo kdybys mel pruziny primo pro svou motorizaci a provedeni. Ono to nedelaj jen tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 6. leden 2015 Sdílet Vloženo 6. leden 2015 U výběru samostatných pružin od HR toho v servisu moc pokazit nemohl.Rozhodující pro výběr je povolené zatížení přední nápravy a jestli je to předokolka,nebo 4x4. Jinak typ 29767-2 je vhodný pro přední náhon a povolené zatížení nápravy nad 910 kg.Typ 29767-1 je měkčí určen pro povolené zatížení do 910.Viz homologace. http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/12015/1468/29767.PDF Typ 29768-1 je pro snížení cca 50mm a typ 29408-1 pro modely 4x4. Originální ráfky by při snížení cca 30 mm by opravdu nikde drhnou neměly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.