Publikováno Březen 3, 201510 r ahoj. mám dotaz. mám sekvenci BRC P&D v octávii I (1.8t) jednou začas nemůžu nastartovat startér točí a nic. když vystoupím , zavřu a zamknu a znovu odemknu tak to chytne na první otočku (někdy musím vystoupit víckrát ale většinou jednou stačí) , pak třeba celej týden v poho a nejdnou zase stejný problém. Otázka zní jestli řídící jednotka plynu když startuju třeba tím že je špatná nebo je něco jinýho v háji na plynu, zkrátka jestli může zamezit přísunu benzínu a pak to nestartuje. Nebo to je mylná cesta a při startu (startuje na benzín) na to řídící jednotka plynu nemá vliv. díky
Březen 3, 201510 r To co popisuješ nemá nic společného s plynovou jednotkou, spíš bych se zaměřil na čerpadlo a jeho aktivaci, starší typy měly spínání čerpadla přímo klíčkem zapalování, pak se přešlo na spínání dveřním kontaktem (jeden z mikrospínačů v zámku dveří), ten když nefunguje, nesepne čerpadlo na pár sekund po otevření aby udělalo tlak na liště benzínových vstřikovačů...chce se to posadit do auta, odemknout,zamknout a otevřít dveře, mělo by slyšet zabzučení čerpadla( 2 sekundy), nebo sundat hadici co vede na lištu benzínu, navléct na ni petku a otevřít, zda poteče benzín...tím bych začal....
Listopad 3, 20159 r Zdravím mám stejný problém, mám octvii r.v 97 1.6 55kw v LPG Kdyz sednu do auta a otočím kličkem neslyším sepnout čerpadlo, někdy ano nekdy ne . Čerpadlo je nové funkční už si nevím rady co dál. Děkuji za odpověd
Listopad 4, 20159 r -> Zkusit diagnostikou test akčních členů - relé čerpadla -> Přijít k zamčenému autu, odemknout a otevřít dveře --- jestli se krátce aktivuje čerpadlo (ovšem u této motorizace si to nemyslím) -> Sednout do auta a na první otočení klíčku do polohy 1 ověřit, jestli se čerpadlo aktivuje či nikoliv Tento bod "po zapnutí klíčku" nelze zkoušet stále. Jsou jednotky, které např 5 minut na tento povel nereagují. Tzn. vypnout klíček - sedět v autě 5-10minut a pak zapnout klíček do polohy "1", jestli se čerpadlo aktivuje. - teoretisky je možnost ověřit "jaký je stav relé, jestli není opálené" Předpokládám, že tam nikdo nedělal odpojení relé čerpadla kvůli LPG, tak jako se tomu v poslední době děje.
Prosinec 9, 20159 r -> Zkusit diagnostikou test akčních členů - relé čerpadla -> Přijít k zamčenému autu, odemknout a otevřít dveře --- jestli se krátce aktivuje čerpadlo (ovšem u této motorizace si to nemyslím) -> Sednout do auta a na první otočení klíčku do polohy 1 ověřit, jestli se čerpadlo aktivuje či nikoliv Tento bod "po zapnutí klíčku" nelze zkoušet stále. Jsou jednotky, které např 5 minut na tento povel nereagují. Tzn. vypnout klíček - sedět v autě 5-10minut a pak zapnout klíček do polohy "1", jestli se čerpadlo aktivuje. - teoretisky je možnost ověřit "jaký je stav relé, jestli není opálené" Předpokládám, že tam nikdo nedělal odpojení relé čerpadla kvůli LPG, tak jako se tomu v poslední době děje. Tak relé jsem dal nové, čerpadlo je nové, svíčky, rozdělovač a kabely k němu jsou nové a stejně nic... diagnostika nic neukazuje, při otevrení dveří to nic nedělá. Kamarád měl tip jestli to nemůýe být něco s imobilozérem, a nebo s palivovým filltrem ale ten byl měnen v nedávné době. posledné co mě napadí jestli nebude v hájí řídíci jednotka..? ani kamarad v servisu na nic nepřišel
Leden 4, 20169 r může to být ta spínací skříňka,zkusil bych to procházet zkoušečkou,abys zjistil kam až jde napětí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.