djpejo Vloženo 24. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2016 nazdar chalani, tak som si zaobstaral diagnostiku WAG 15.7 cinsky klon a moj problem trva dalej, neide mi to spojit s autom. auto je superb 1, 1,9tdi 96kw, po pripojeni kablu svieti kontrolka na kabli stale na cerveno, skusam test kablu, zacne preblikovat a vypise: K1 - ok K2 - short to ground CAN - not ready skusal som uz vybrat kazdu poistku, ziadna zmena, odpojil som radio, takisto ziadna zmena, skontroloval som kable v podlahe pod vodicovou sedackou, ziadna zmena, ale stalo sa mi uz zoparkrat, ze len som sedel v aute a zrazu z nicoho nic, mi ta kontrolka na kabli zasvietila na zeleno, tak hned som dal test a vypis bol takyto K1 - ok K2 - ok CAN - not ready ale kontrolka na kabli zas cervena a problem taky isty ako na zaciatku. Hladal som uz asi vsade na googli na vselijakych forach, nejaku radu co kde aka chyba moze byt, ale marne, tak verim ze sa tu najde niekto kto mal taky problem, alebo teda vie kde mam chybu hladat PS: diagnostika skusana na inych autach, tam funguje bez problemov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 25. Duben 2016 Sdílet Vloženo 25. Duben 2016 Zdar, jak máš to auto dlouho. Není tam falešná OBD zásuvka po bývalém majiteli? (ochrana proti odcizení). Zkontroluj všchny piny Dále bych možná viděl problém v příliš nové verzi. Ale jen doměnka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 25. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2016 auto mam 3 roky, neviem ci predosly majitel tam nieco prerabal alebo co, tu zasuvku som este nekontroloval, vies mi povedat co na ktorom pine mam namerat? skusim najprv premerat ci je to ok, a potom by som to skusil rozobrat a pozriet sa na kable nemyslim si ze problme bude v novej verzii, nacitalo mi to aj feliciu aj fabiu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuban3c Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 hned rozobrat a pozriet na kabelaz ja som mal pripajkovany na k-line kabel jeden kabel a ten mi rusil pripojenie do motora Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 28. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 no dnes som to pozeral, vsetko vyzera byt v poriadku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 28. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 mohol by si mi napisat, ktore piny mas zapojene v aute??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 28. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 SUP1 - myslis si, ze keby som ustrihol pin4, pomohlo by to vyriesit problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 To určitě ne, nic neodpojuj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 29. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 tak porad, co s tym dalej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 30. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Rozobral som kabel a pin 1 nieje zapojeny,pricom na zasuvke na pine 1 je pripojeny drot,ked ho zmeram,tak po zapnuti zapalovania tam je +12V...nemas nahodou zapojenie pinov ake ma byt na kably??? Niekde som cital,ze skodovaci maju nejak inak pozapajanu zasuvku,teda niektore rocniky,moze to byt pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Daj si do google Obd2 pinout a tam mas popis podla normy. Na pine 1 moze byt acc( zapalovanie) ale nemusi. Je to volitelne podla vyrobcu auta, pretoze zapalovanie sa da detekovat aj cez CAN. Odoslané z MediaPad T1 8.0 Pro pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 30. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 No tak potom to je v poriadku,len co s k-linkou,teda tym skratom na kostru -k2??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Osobne by som prekontroloval kabel poriadne cie nieje niekde nieco zle napajkovane....pripadne ak mas vyskusaj na nejaky Elm 327 pouzit ci ti to s tym bude fungovat s lubovolnym free Sw pre elm. Odoslané z MediaPad T1 8.0 Pro pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 30. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Teraz bol napichnuty wagom 704, vsetko fungovalo normalne,vycitalo chyby,zmazalo...musi byt v mojom kably nejake novsie teda ine zapojenie ako v starsich verziach,inak si to vysvetlit neviem... Preto som chcel niekde najst zapojenie toho kablu,porovnat starsi a novsi typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Zapojení OBD konektoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpejo Vloženo 30. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Ja nepotrebujem zapojenie zasuvky,to si najdem aj sam,potrebujem zapojenie teda napajkovane piny na kably,konkretne ktore su aktivne napriklad na kably wag 12 a na kably wag 15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sp4rc007 Vloženo 30. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2016 Ahoj, mam dotaz, nema nekdo nejaky podrobnejsi navod na diagnostiku Delphi Ds150e ?? jde mi o to se s ni naucit co nejlip pracovat... Predem diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 1. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2016 Netřeba návod. Seznam chyb najdeš kdekoli, popis závady je jasný (v češtině) a při kódování, mazání servisu atd. je vždy v okně podrobný návod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sp4rc007 Vloženo 3. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2016 To jo, ale jde mi spis o to kde najít napriklad merene hodnoty jako ve vagu.. Nebo neco obdobneho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 4. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2016 Tiež by ma to zaujímalo, napr. uvedený rozsah nastavení a skutočný stav nameraný na vozidle. Popis úpravy nastavenia tam určite bude. Má niekto skúsenosti konkrétne s Delphi Ds150e ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 4. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2016 Po připojení k příslušné jednotce (např.motor) klikni ikonu s grafem Je to dobré v tom, že si můžeš zvolit několik hodnot najednou a nechat zobrazi buď v grafu, nebo číselně Dále můžeš např.testovat různé komponenty. Např.můžeš si rozsvítit jedno přední světlo, nebo vypnout jeden vstřik, nebo zahýbat klapkama v topení, otevřít EGR, otevřít okno, atd, atd, atd Záleží, co vše Tvoje auto podporuje 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faust81 Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 zdravím mám diagnostiku delphi ds150e chybí mě ovladač kněmu,při spojení s notebukem to napiše že ovladač není . nemáte někdo na stažení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2016 Originální ovladač musíš mít v balení u takto drahé diagnostiky Nebo Ti ho pošle výrobce. Taková jednoduchá věc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faust81 Vloženo 27. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2016 vyrobci jsem psal email ale zatim nic. a na cedu jsem ho nenašel.proto hledám jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AAndrej 169 Vloženo 2. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2020 V 17. 6. 2015 na 2:27, Patkan48 napsal: Delphi 150E. Ja mam toto len ako konicek,trosku sa o to zaujimam.Len pre kamaratov a pre seba.Nevzal som nikdy a ani nevezmem za toto halier,ale naopak len vrazam :-) Co sa tyka prekladov chyb.kodov,obcas su zabavne a clovek si musi sam radsej prelozit original,aby to pochopil.Napr.jedna starsia Laguna mala problem s prehrievanim a uz neviem aky to bol kod,ale v "normalnej reci",som to pochopil ako vysoku teplotu chladiacej kvapaliny,kdezto manualy OBD II na ELM 327 a aj Delphi ho oznacili ako " Vysoku hladinu teploty chladiaceho oleja v prevodovke" Robia ich asi casto ludia co mozno maju licencie ako prekladatelia,ale o problematike ani sajnu.Tam napr.slovo Powertrain oznacili ako prevodovku,hoci to moze byt aj mot.jednotka.Len teraz sa trosku ucim.Cinania maju zrejme nejaku centr,databazu prekladov a nieco kopiruju vsade do radu.Ale preklady kodov na ELM boli kdesi z netu z ceskej stranky.Tiez to kopiroval nejaky osol. Urcite sa zasmejete,ale ja s mojimi skusenostami som zo zaciatku naozaj hladal aj na prevodovke cidlo.Atris ,Autodata,Renault forum.....Logicky si vravim ze somarina,ale na druhej strane ze od Francuzov je asi mozne vsetko.Nehcel som to podcenit a robit sa mudry.Radsej si poviem ze tomu nerozumiem a studujem,lebo mam kamaratov,ktori maju velke usta,vsetko vedia,vsade boli,ale s merakom by neodmerali ani tuzkovu baterku.Jeden z nich ze vraj vyuc.automechanik,mi teraz tvrdil,ze autodiag.nedokaze ukazat chyby v elektrike.Neveril som vlastnym usiam.lebo toto uz je nie nevedomost,ale psych.porucha. Urobil som hned video so starym Vagom 304 a Feliciou.Pozerajte sa Vy ......atd.Toto je stary srot a stary soft a uz ten nieco ukaze,napr.skrat,nieto OBD II a nove softy.Asi zijete v roku 1800. Ked vidim ze je problem,napichnem aj iny soft aby som sa istil.Tu som dal Delphi 150E,ScanMaster a Superscan.Alebo VCDS inde.Lexia este nemala moznost startovat poriadne. A ci uz je to cinsky soft alebo Delphi origo ( nech sa paci cena v UK 2000 libier na rok komu chyba velmi original ) a ak mi dva alebo tri softy ukazu zhruba rovnake data v realnom case,bol by v tom cert,aby to nebola pravda.Ale aj tak asi merak aspon podla mna je istota.A dobry osciloskop asi neprekona nic. Inak este ku Delphi.Pytal som sa predajcu tu v UK,ako mam pripojit dvojpin a zaroven 30 pin na interfejs,ked ma kazda svoju 16 pin koncovku ?A Delphi mi pisalo ze musia byt obidve pripojene ,co je blbost.( Saxo VTS 1.6 1997,aj tak ho vzala pobiede len Lexia s update,ani starsia to nevie ).Inak tie 30 pin kable su zle a maju zle zapojenie oproti franc.schemam.Uz mam ten s gulatou koncovkou original.Uvidime. A dostal som odpoved,z ktorej sa budem smiat cely zivot..."Momentalne Vam nemozeme odpovedat,pretoze sme na dovolenke" A nevie to ani predajca origo Delphi ! Teraz sa kamarat ledva vratil zo Slovenska so Zafirou.Tu bol v servise pred cestou,nic nevyriesili.U nas v dvoch servisoch,ledva sa vratil,obcas v nudzovom rezime .Ze nikto nevie co je autu a u nas mu len letovali cidlo teploty nas.vzduchu,lebo kabel uz odpadaval. Vravim mu a to co boli za servisy,za telce ? Ja som len somar z ulice s diagnostikou za par korun,toto ma trapit profikov,nie mna ! Pozeraj sa ! Delphi hned ukazovalo.Senzor klepania,lambdu,el.ventil volnobehu v nudz.rezime....Trvalo... Chce to merak a ideme.lebo Ti asi RJ,aspon podla for a serv.programov,spieva ako raz isty pan v TV, "Spanom bohom idem od Vas.".... Nechapal to.Az podskakoval od radosti.Ze sa mu na to nevedeli pripojit nikde.To som zas nechapal ja.Alebo cez vikend mi krasne citalo C5 2.2 HDI 2002,co ma udajne problem aj Lexia. Este som s nim spustil aj regeneraciu DPF filtra..(FAP)..A co sa nesmie aj som ju zastavil nasilu,lebo majitel moj svagor je trubka a ze on si kupi filter.Ze sa mu nepacia tie vysoke otacky,ze preco to riadi PC a ide teplota tak hore..A to nevidel data z filtra.Asi by onemel 567 C ked som to stopol.Vravim ..Chod! A priprav si par stovak a cosi si o tom precitaj..Nejake aditivum ? Ma problem doliat olej do motora.Esteze cidlo niz.hladiny mu nehadze chybu.Lexia nedostala sancu,pretoze ma odohnali od auta :D Lebo ho pokazim...Chyba tlaku v raile ? MIL? Nevadi.Dam mu ciernu fixku nech si to pozatiera,aby ho to neznervoznovalo.Toto bude servis podla jeho gusta. Trysky v Mercedese 168 2001 nakodovala tiez normalne.Delphi dokaze toho dost. Len za pripojenie tu nechate 20 az 50 libier v servise a casto nic z toho....Popr.Vam uctuju aj parkovne v noci na ich parkovisku.Sen.Kto nema lave obe ruky,tomu dokaze aj Cina trosku pomoct.Vsetko je to o vztahu. ( Iba mne nie,ja za to len platim a do prace chodim mrtvy,pretoze po nociach studujem ) Ahoj ,používaš ešte tú diagnostiku, alebo si sa vybavil aj niečím novým? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.