azetxx Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 (editace) Rano ked nastartujem a v noci mrzlo mam nestale otacky kolisu. Ked riadim a uberem plyn motor reaguje az po dvoch sekundach ubere otacky. Po nejakom case jazdenia asi 2dni sa chyba sama odstrani a diagnostika ukaze vsetko bez chyby. Spotreba je 12litrov v meste otacky kolisu ked je problem. Diagnostika pri volnobehu lambda s. Ukazuje hodnoty 0.5 a kolise to pri tejto hodnote. Je to ok? Tie hodnoty na lambda s. Motor 1.6 fel. Editováno: 23. Květen 2015, autor: azetxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jchv Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 Motor zřejmně jede v nouzovém režimu. Co čidlo chl. kapaliny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azetxx Vloženo 12. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 (editace) Cidlo som menil chladiacej kvapaliny Co znamena nudzovy rezim ? Editováno: 12. Květen 2015, autor: azetxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jchv Vloženo 16. Květen 2015 Sdílet Vloženo 16. Květen 2015 V nouzovém režimu jede motor, když například něco odějde(čidla atd...) Motor nečte hodnoty z čidel, ale z uložených dat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azetxx Vloženo 16. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2015 Kamarat hovori ze je to skrtiaca klapka. Lebo diagnostika po probleme neukaze ziadnu chybu na pc. Este si myslim ze to moze byt to cidlo lebo sa to menilo kvoli inej zavade a az potom ten motor zacal blbnut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 (editace) Signal z lambdy musi pravidelne skakat v cca sekundovem intervalu z hodnoty 0.1 na 0.8 a zpet. To jak na volnobeh, tak i pri ustalenych otackach za jizdy. Po nastartovani ale cca 30s trva, nez lambda zacne fungovat. Vetsina problemu s volnobehem jde na vrub skrtici klapky. Zacni tim, ze ji vycistis a udelas zakladni nastaveni. Editováno: 17. Květen 2015, autor: atnarfus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 Nechci tě posílat ke "konkurenci", ale o Feliciích se toho nejvíc dozvíš na http://www.feliciaklub.cz/forum/viewforum.php?f=22 Problémy s volnoběhem u AEE motorů jsou spíš vlastnost, než závada. Jestli ti po nastartování výrazně kolísá volnoběh postupuj takto: Odmontuj plastové sací potrubí nad klapkou. Důkladně vyčisti vnitřek škrtící klapky (používám štětec a motorový benzín). Následně je nutné udělat základní nastavení. Nejlépe diagnostikou, ale dá se i bez ní (když by jsi potřeboval, popíšu jak na to). Motor musí být v každém případě zahřátý nad 80st. Na studeném motoru nemá smysl základní nastavení dělat. Až to budeš mít, nějakou dobu jezdi. I přes provedení základního nastavení si to musí asi uložit nějaké adaptační hodnoty. Když by jsi chtěl vidět jak vypadá klapka, mám na youtube video Kdyby to blblo dál. Hledej na feldaklubu, nebo mi napiš soukromou zprávu a poradím co dál. Tohle vlákno nesleduji pravidelně. PS: Za výrazné kolísání považují chcípání, nebo skoro chcípání, samovolné roztáčení motoru nad volnoběžné otáčky a pod. Lehké pocukávání je pro tento motor normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.