Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

Mám dotaz ohledně mého problému.

Mám přes 3 roky Octavii, 1.8T, AGU, 1999.
Již od koupě se projevovalo lehké cukání při přeřazení, občasné letmé pohupování v akceleraci při záběru do kopce a sem tam střelení do výfuku (občas, tak 2x až 3x do týdne, když člověk protáhnul 2ku).
Nikdy jsem to nijak moc neřešil, vyměnily se svíčky, filtry, kontrola hadic, vyčištění klapky a auto jezdilo dál s lepším průběhem.
Nedávno jsem si říkal, že vyčistím volnoběžnou hadici a ejhle - zjistil jsem, že zpětný ventil, co je přímo pod oknem na straně spolujezdce a má bránit tlaku od klapky při akceleraci, je otočený naopak (tj. při volnoběhu se uzavře; ventil u klapky je správně).
Vyčistil jsem tedy klapku, ventil dal správným směrem, provedl základní nastavení. Ovšem volnoběh ne a ne klesnout pod 1000 ot./min. Ani po několika stovkách kilometrů se to nezlepšilo (někdy při jízdě i 1500 volnoběh). Tak mě napadlo ventil otočit zase opačně a motor okamžitě klesne na cca. 800 a běží hladce.
Na forech jsem zjistil, že střílení do výfuku může souviset s poskočeným zubem na rozvodovém řemenu + pokud se rozvody neudělají pořádně, tak má i motor problémy s volnoběhem skrz rozladění polohy vačky a klikovky.
Napadlo mě tedy, že ten, co to kdysi dělal, tak to zvrtal a otočením ventilu na volnoběžce donutil řídit volnoběh klapku at' si to ureguluje sama a zbavit se tak pochybností :-)

Nemáte s tím zkušenosti - ppř. nevíte někdo, jak zjistil přes VAG správnost seřízení rozvodů ?


Díky.

 

 

D.

Napíchnout na VAG , ten řekne , jestli je chyba na snímači otáček , poku hlásí řj na snímači chybu,  může být špatný snímač, ale i skočený rozvody  o zub. TO bylo v mým případu, kdy jsem vyměnič čidlo vačky za nový a chyba pořád stejná, tak jsem přenastavil rozvody a chyba se ztratila. Bylo to o zub. Zkus vytočit při jízdě motor nad  5000 tis. otáček a při skočeným zubu by to mělo škubat.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.