Přejít na obsah

Doladeni


Tazik125CZ

Doporučené příspěvky

Zdravim skodovaci. mam tady dotaz. Svoji 125 jsem opetovne privedl k zivotu a konecne se zase nadechla.ale mam tu mensi nedostatky ohledne dvou veci:

1ú pod plynem chciiipa. Sehnal jsem karbec ze 105sedra stejne cislo a vsecko. Bohuzel ovsem auto se chova povivne. Za prve-elektromagneticky ventil cvaka kdyz dratek odpojim a prikladam k nemu, ovsem bylo mi receno ze kdyz ho vypojim melo by auto zdechnout nebo alespon bezet v hodne spatnych otackach. Skodovecka ale zije po odpojeni dal jako nezmar. Melo by to udajne souviset s tryskama vsecko,protoze krome ventilo mi skodovka ani nereaguje jakoliv na otacenim volnobeznych sroubku a na benzin a vzduch. I pri plnem dotazeni auto porad jede presto ze to je zavrite naplno. Falesny vzduch nikde nesaje,pri zacpani karburatoru totiz sepne podtlak druhe komory,ale auto zdechne jak ma. Ovsem ruku pak jsem mel mokrou od benzinu. Bylo mi jednim starsim panem receno ze to je udajne tim ze puvodni muj sedr byl opatren difuzorem prumeru 24, kdezto tady je na sedru 23 a tim padem jak jsem vymenil puvodni trysku na druhem okruhu ze 125 na 130 z mojeho sedru tak se to uchlastava. S tim by melo souviset ze i auto bezproblemu nastartuje,ale kdyz jakkoliv vytahnu malicko sytic nebo byt jen malicko seslapnu plyn tak okamzite auto zdechne. Pri zmacknuti ovladani podtlaku druheho okruhu taktez auto okamzite chcipne. Prosim tedy tady o radu a nazor + potvrzeni tvrzeni ze pokud sejmu vicko karburatoru a vratim zpet na druhy okruh trysku 125 misto mnou zamyslene 130 ze to pojede jak ma. UDajny duvod je ze difuzor prumeru 23 je konstruovan na trysku 125 a ze na 24 je 130 ale 23 si se 130 tryskou nerozumi.

2) ohledne zapalovani- napaskoval jsem do auta komplet zapalovani favorit- ETZ, rozdelovac a civku. Auto mi vsak nestartovalo dokud jsem to nepripojil takto:

Puvodni cerveny dratek 15 ktery sel na civku 15 (+) jsem zapojil na 15 civku z favorita.civka rozdelovace je jasna ze zapojim podle velikosti konektoru (mensi,vetsi ) G a 31. dale pak Zluty dratek ETZ kontakt 1 zapojim na civku z favorita kontakt 1 (-) pak z etz 15 kontakt zapojim na favorit civku 15 aby byla spojena s cervenym 15 (+) pres civku.. Problem je ale v momente ze 15 z ETZ ma dva dratky a ten jsem nevel kam dat a zbyl mi jeste cerny kablik od regulacniho rele moji skodovky, Ten jsem zapojil na kontakt civky 1 auto nedavalo jiskru, Po dpojeni kabliku z regulacniho rele mi auto naskocilo,ale ihned chciplo. Takze posledni zapojemi bilo spojit kablik od regulacniho rele na 15 volny kablik z ETZ. Auto naskocilo okamzite na drc. Tak se chci zeptat,je takhle zapalovani s favorita zapojeno spravne jak me presvedcil nejspis metodicky postup-pokus omyl?

Predem dekuji za odpovedi :) .

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...