Jump to content

ŠKODA 105, 120, 125, 130 a 136 (typ 742 a 746)

Škoda 742 was a family of rear-engined sedans produced by AZNP Mladá Boleslav between 1976 and 1990. The first models to be produced were Škoda 105 S, Škoda 105 L and Škoda 120 L. Škoda 105 S and L were impoverished versions of Škoda 120 L.

Forums

    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
  1. 10
    posts
  2. Other

    Co se jinam nehodí a týká se ŠKODA 105, 120, 135 a 136 atd...

    764
    posts


  • Aktuální příspěvky

    • Kolik tě stala nová hlava? A sehnal jsi ji dobře??
    • @rudasn no, co jsem se bavil s jedním mechanikem, tak ono se to až tak sledovvat nemusí, protože pokud na dotažení svíček používají momentový klíč a dotahují na těch požadovaných 22Nm, tak ta svíčka na tento moment skončí právě v této požadované poloze.
    • Kolik to má najeto?  Co třeba zkusit nový svíčky? Tohle může být ledas co, lamba, vstřikovací ventil i mechanika, jako ventily atp.
    • Když jsem byl přehrát soft ŘJ, tak jsem se rovnou zeptal, co mě tam nalijí při servisce ... a hned mě byla nabídnuta origo embasolahev cca za 700 Kč, nebo výhodná nabídka sudový do vlastní nádoby za cca 650 Kč ... tož jsem poděkoval a oil jsem si koupil ze necelých 300 Kč v autodílech. Pokud to bude jen na dolití, je v podstatě jedno, co ... jen aby to splňovalo normu VW. I pokud by člověk chtěl pro pocit sucha a bezpečí origolahev embasooilu, tak jej také sežene mimo embaso prodejní síť za cca 300 Kč ... mě stačilo, že jen nějaký oil budu pro jistotu mít, tak litr castrolu byl ještě o něco levnější (ve specifikaci, co mě bude nalito při servisce ... můj servis používá castrol, u některých předchozích embéček některé servisy použily shell).
×
×
  • Create New...