Jump to content

ŠKODA 105, 120, 125, 130 a 136 (typ 742 a 746)

Škoda 742 was a family of rear-engined sedans produced by AZNP Mladá Boleslav between 1976 and 1990. The first models to be produced were Škoda 105 S, Škoda 105 L and Škoda 120 L. Škoda 105 S and L were impoverished versions of Škoda 120 L.

Forums

    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
    • No posts here yet
  1. 10
    posts
  2. Other

    Co se jinam nehodí a týká se ŠKODA 105, 120, 135 a 136 atd...

    765
    posts


  • Aktuální příspěvky

    • Ano od jara do konce léta ten dojezd máme přes 55km. Můj rekord byl skoro 80km jen na EV - profil trati tomu pomohl. Jinak aktuálně jsme na dojezdu kolem 45km-50km. Jako můj styl jízdy těch 45km dá, ale žena ta to neřeší toliko. Ona jede do práce 10km a 10km z práce po okraji Opavy - obchvat. Tam jede na EV - profil mírně dolů a zpátky tomu ráda šlápne tak jsem říkal ať pustí hybrid. Já klasicky na hybrid jezdím 2-3l/100km a do 10kwh EV.......záleži na profilu trati, obsazenosti auta.......Po vybítí do 0% se snaží auto ve městě stále rozjezdy na EV a pak to přepne na hybrid. Kolikrát auto samo nabíjí ikdyž to nechceš - elektronika si to koriguje sama. Třeba 30km lehce nabíjí a pak má pár procent ve městě na popojíždění. A to mě na tom autě baví, přepínat,hrát si s tím. Celkový dojezd bych neřešil, nabiju,vybiju a tak dokola. Za mě ideální auto, ročně naběháme 15 000 - 20 000km, mnoho krátkých tras kolem komína i několikrát za den. Ale to tíško v autě wow. Včera jsem 2h leštil, zase jako nové. Musím do fora napsat rekapitulaci 11 000km za námi .....
    • Ano tak to přesně je. Nepraktická problikávačka☹️ Nebo vypnout v infotainmentu je taky možnost.  Možná by to šlo i dát do rychlého menu mě nenapadlo. 
    • Ahoj, vedel by niekto poradiť Octavia 2 RS 125kw 2011. dovoz z DE. V serviske mám výmenu rozvodov + vodnú pumpu pri 142 000 teraz ako som kúpil je 175 000+ odporúčate to vymeniť alebo nie? Poprípade dá sa to skontrolovať či to bolo vôbec menené, interval by mal byť až pri 180 000.    Okrem toho idem robiť olejový servis + filtre, čaká ma výmena olej a filter v DSG, a začína sa ozývať zotrvačnik,   Ďakujem za rady. 
    • Jen dodám jak jsem nakonec Dashcam dořešil já: (možná je to lehce offtopic ale třeba se to někomu hodí) - Kameru Viofo A129 Pro Duo jsem si nejdřív nalepil a připojil jen tu přední - kabel vedl tak nějak dočasně jen zastrčený za lištou aby to moc netrčelo, pod šuplíkem spolujezdce až k zapalovači, nebylo to ideální ale zas nějak extra to netrčelo -- zapojene do zapalovace znamena, že jsem ji po každé jízdě musel z USB vypojit a pro nahrávání zase zapojit, vydržela natáčet i několik dní (když jsem zapomněl rozpojit USB) ale autobaterii jsem nikdy nevytřískal - jak zapojit kameru rovnou do pojistkové skříně přes sadu na to jsem došel, objednal sadu, jenže k zapojení zadní kamery už jsem žádné nápovědy nenašel - kudy vést kabel a jak to provést -- napájecí sada (správně zapojená do pojistkové skříně přes pojistkové odbočky) umí automaticky po vypnutí zapalování buď kameru vypnout nebo přepnout na energeticky úspornější parkovací režim (vybírá se v menu kamery), navíc je tam pojistka která při nízkém napětí kameru vypne předtím než se vybije autobaterie - využil jsem tedy nakonec služby pána který montuje parkovací senzory, kamery atd. ve své dílně v Praze 5, za jedno odpoledne a cca 2500 mi skrytě zapojil přední i zadní kameru tak že nikde nekoukají dráty a kamera je napájena přes napájecí sadu (kameru a sadu jsem dodal já, on pojistkové odbočky), velmi korektní pán, dobře odvedená práce, ale čekačka je tam třeba měsíc dva, má tam i přesný kalendář kdy co montuje
×
×
  • Create New...