Přejít na obsah

ŠKODA 105, 120, 125, 130 a 136 (typ 742 a 746)

Škoda 742 byla rodina sedanů s motorem vzadu vyrobených společností AZNP Mladá Boleslav v letech 1976 až 1990. Prvními vyrobenými modely byly Škoda 105 S, Škoda 105 L a Škoda 120 L. Škoda 105 S a L byly chudé verze Škoda 120 L.

 

Vozy Škoda 135 a 136 sice formálně tvoří novou řadu 746, ale z logiky věci jsou zahrnuty pod řadu 742.

Fora

  1. 165
    příspěvků
  2. 13
    příspěvků
  3. 6
    příspěvků
    • Syny
  4. 16
    příspěvků
    • Žádné příspěvky
    • Žádné příspěvky
    • Žádné příspěvky
  5. 53
    příspěvků
  6. 81
    příspěvků
    • Žádné příspěvky
  7. 3
    příspěvky
  8. 36
    příspěvků
  9. 45
    příspěvků
    • Žádné příspěvky
  10. 46
    příspěvků
  11. Ostatní

    Co se jinam nehodí a týká se ŠKODA 105, 120, 135 a 136 atd...

    314
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Rozhranie aj tá farebná škála vyzerá úplne rovnako. Rozdiel je v posúvatku, že sa dá navoliť viac farieb (menšie skoky pri posúvaní vpravo/vľavo).
    • presne tento postup, jen jsem navic sundal bocni kryt mezi tunelem a kobercem - jeden sroubek, a bylo to za 15 minut hotovy 
    • Můžeš prosím vyfotit, jak vypadá rozhraní 30ti barev? Já mám toto viz.foto a předpokládal jsem, že Laurin už má všechno, proto v tom mají chybu a nic to neodemkne. Díky  
    • Čerstvá zkušenost při koupi 4. auta F3 do domu. Hrabal jsem se v aplikaci ČSOB pojištění a pak to neukončil. Po několika hodinách se mě ozvali z banky ČSOB s nabídkou POV. Já si ho nechal už nacenit na lince Pojišťovny ČSOB a ejhle z banky to bylo ještě výhodnější, tak jsem uzavřel POV v nejvyšší verzi a rozšířil i na střet se zvěří a skla. Přitom ještě 2 roky vrací část % pojistného a prvních cca 500 už došlo. Dostal jsem i nabídku na výraznou slevu pojištění u dalších aut, ale bohužel už jsem je měl cca měsíc uhrazeny, takže až za rok. 
    • Nezavisle topeni v lete potreba je, protoze v lete netopi, ale vetra. A je to neskutecny rozdil. Doporucuju. A urcite nejak kontroluje nabiti baterie i pro vetrani. (Bohuzel kontroluje dokonce i mnozstvi paliva v nadrzi. Ano, pro vetrani, ktere zadne palivo nespotrebovava. Toto, podle me, trochu nedoresili. Ale to sem nepatri.)
×
×
  • Vytvořit nový...