Přejít na obsah

váha vzduchu - kam přesně vedou ty 4 dráty z konektoru??


Chupacabra

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

mohl by mi někdo poradit kam přesně vedou 4 dráty z konektoru váhy vzduchu, pokud do hl. jednotky, tak na které piny? A případně jaké na nich mají být změřitelné hodnoty?

Diagnostika mi stále hlásí chybu váhy vzduchu, ale její výměna (za 3 jiné) nepomohla a chyba se po smazání objeví zase.

Jedná se o Škoda Octavia 2.0 TDI 16V 103 kW, BKD, naj. 240 tis km, rok 2004).

 

PS: Zkoušel jsem hledat jak v záložce elektrika, tak i v motoru, ale schéma nebo tento problém jsem nenašel, že by váhu někdo vyměnil a stále mu to psalo tu chybu.

 

Předem moc děkuji za rady...

 

OP 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakou chybu ti to hazi ?

Pojistku mas dobrou ?

Omlouvám, že píši až teď. Nebyl dříve čas vyčíst kód chyby.

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 HF    HW: 028 101 229 2
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  8658  
   Revision: 12345678    Serial number: SKZ7Z0D2540351
   Coding: 0050072
   Shop #: WSC 24066 401 95516
   VCID: 6ED328337962DE6E76F-803B
 
1 Fault Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P0102 - 000 - Signal too Low
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Torque: 36.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Duty Cycle: 80.5 %
                    Bin. Bits: 00001100
                    Mass Air / Rev.: 315.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
 
Readiness: 0 0 1 1 1 
 
dále, pojistku F42, co je v motoru jsem kontroloval (proměřil) a je dobrá, kabelové vedení z pojistkové skříně dále už ne, protože nevím kam přesně vedou. Proto ta otázka v tomto vláknu "kam přesně vedou ty 4 dráty z konektoru".
Mimo jiné sem ještě vložím nějaké další chyby co mi vypsal VAG...
 
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK70.lbl
   Part No: 1K0 907 379 N
   Component: ASR FRONT MK70      0103  
   Coding: 0017025
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 3D71DF7F648475F6BF5-8068
 
1 Fault Found:
00474 - Control Module for Immobilizer 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
 
Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No: 1Z0 907 044 J
   Component: ClimatronicPQ35 084 0305  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 3D71DF7F648475F6BF5-8068
 
1 Faults Found:
00402 - Auxiliary Air Heater Element (Z35) 
            004 - No Signal/Communication
 
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
   Part No SW: 1K0 937 049 T    HW: 1K0 937 049 T*
   Component: Bordnetz-SG 1.0 H29 0704  
   Revision: 00029000    Serial number: 00000001157886
   Coding: 09888F020004140000110D000000000000
   Shop #: WSC 29238 401 64637
   VCID: 408FA68B1376181ED43-8015
 
   Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer SK351  012  0401  
   Coding: 00065525
   Shop #: WSC 29238  
 
1 Fault Found:
00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater 
            004 - No Signal/Communication

 

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 E    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H09 0110  
   Revision: 09          Serial number: 27001046030481
   Coding: 3D3F0F40071302
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 29591B2F800CF956E3D-807C
 
1 Fault Found:
00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 17
                    Mileage: 244828 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:41:13
 
To je vše. Přemýšlím, že ta chyba 00402, 00474 a 00483 jě nějaká blbost nebo by to mohla být také některá z pojistek, každopádně modul pro pomocný ohřívač nevím kde v autě najdu a jinak přídavné topení v autě nemám a immo nevykazuje problém, centrál funguje, auto startuje normálně.
 
Tak snad...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...