Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Basy to podpoří určitě z toho neměj obavy, ale počítej ještě s kabeláží a instalačním materiálem.Kabely šly teď hodně nahoru tak se cena ještě navýší.Mohu ti nabídnout napájecí set Dietz v kufříku, který obsahuje vše potřebné pro připojení zesilovače za 990,-

post-29-1159108496.jpg

Vloženo
Na 200W/RMS stačí

To sice jen tak tak staci ale pokud by v pripade nekdy v budoucnu rozsiroval tak to musi cele vymenit. Lepsi natahnout o malicko silnejsi kabel hned a ma po starostech. ;)

Vloženo
Souhlas Michale.Tak třeba 16qmm 153,- za bm a 25qm 236,- za bm :palec2: při délce 5m je to cca 1000,- jen kabel ;) ti nám dali co :angry: u některých kabelů je nárůst cca 80%

Njn ... jeste ze uz mam natazeno -_-;)

Vloženo

a pokud nekoupim kabely spesl na auto ale normaka treba v GM electronics a k nim koncovky tak to taky pujde ne? a nebude to rozhodne stat litra ale hlavne by se mi hodiliy nejaky dalsi low-end reseni subace a zesiku

Vloženo (editace)

já má třeba napájení dělaný z kabelů co jsme používal, když jsem stavěl BTS pro Eurotel(O2)...a je to OK tedy kdybch to doma nenašel šel bych koupit to co tu nabízí fancar....a jelikož už doma nicn ze zbytků není tak při příštím audiu koupím to v tom hezkým kufříku ;)

Editováno: , autor: Hensel
Vloženo
... lol ...bez komentáře

nechapu, stinenej kabel o prurezu 15mm2 je jasne danej, koncovka kabelu je jasne dana, to jestli to nekdo dela za litra a da k tomu nalepku car hifi je uplne jedno protoze kabely sou porat stejny nemam pravdu?

Vloženo
... lol ...bez komentáře

nechapu, stinenej kabel o prurezu 15mm2 je jasne danej, koncovka kabelu je jasne dana, to jestli to nekdo dela za litra a da k tomu nalepku car hifi je uplne jedno protoze kabely sou porat stejny nemam pravdu?

Nee nemas ;)

Vloženo

Jako MichalF. Když to trochu rozeberu tak záleží na čistotě použitého materiálu, síle jednotlivých drátků ve svazku, způsobu proplétání, kvalitě a síle izolace. Jde také o to, že z car kabelu 20 qmm si udělám prstýnek jak je ohebný. To se mi určitě nepodaří když vezmu "běžné" kabely z elektra. další věcí je to, že izolace car kabelů je stavěná na mnohem extrémnější zatížení jakým jsou teplotní výkyvy, průchody karosérií, ohebost a tedy možnosti manipulace. Přál bych ti vyzkoušet si tahání kabelu 70 qmm, který už tak ohebný není. Je to opruz že by mně z něho šlak trefil. Napájecí kabely se koneckonců dělají i směrové. Nikdy jsem sice nepoznal rozdíl když jsem je otočil a nejsem elektronik abych se v tom mohl pitvat ale když výrobce tvrdí, že to význam má chci mu věřit. Už jsem na napájení viděl leccos včetně žlutozeleného nuláku z domovní instalace ale jsem toho názoru, že je dobré používat materiály k danému účelu určené.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...