Alfasamec Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 Chlapi, když mi budík na palubce ukazuje špatný teploty, tak za to může termostat? Případně co to způsobuje apod. Třeba po hodině jízdy 80 stupňů, i v létě :-) Zároveň se chystám dát dokupy obtokovej ventil na turbu (mechanická závada), nejspíš prasklá membrána. A zajímalo by mě, jestli musim kupovat i ten novej origo, když tam chci nasadit blow off ventil A jakej je postup. Dík předem. Octavia 2 TFSI BWA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaRS Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Nejdřiv to pichni vag a uvidis.tipoval bych to na cidlo teploty kdyz to spatne ukazuje ale to jen muj nazor.Jinak ten ventil na turbu odchazi casto a pcv + zdvihatko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Ja mel spatny termostat. Teplota mi nesla pres 80 °C (podle diagnostiky, ne podle budiku). Po vymene termostatu se mota kolem nejakych 91 °C. Celou dobu mi ale pristrojovka ukazovala 90 °C. Pokud ti ukazuje jen 80 °C a je to termostatem, budes mit realnou teplotu motoru jeste mnohem nizsi. Jestli je to termostatem nebo cidlem muzes vycist z diagnostiky. Tech cidel je tam vic, takze staci namerene hodnoty navzajem porovnat. Napr. pri vychladlem motoru by cidla teploty chladici kapaliny, paliva a nasavaneho vzduchu mela ukazovat stejnou hodnotu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.